Στην πρεμιέρα του “Άρχοντα” Νότη Σφακιανάκη | Αποκλειστικό φωτορεπορτάζ
Μέσα από ερωτικά, χορευτικά αλλά και κοινωνικά τραγούδια θα ψυχαγωγήσει και θα καθηλώσει τους φίλους του από το πρώτο κιόλας λεπτό, όπως υποσχόταν το site της “Ιεράς Οδού”. Το αν κατάφερε αυτός και οι υπόλοιποι καλλιτέχνες που εμφανίζονταν στην Ιερά Οδό να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες θα το δούμε στις παρακάτω γραμμές…
Πολύ πριν τα μεσάνυχτα τα μικρότερα ονόματα διασκέδαζαν τους από νωρίς παρευρισκομένους στο ρυθμό των τραγουδιών τους, αλλά και διασκευών τους σε γνωστές ελληνικές, αλλά και ορισμένες ξένες επιτυχίες. Το μαγαζί γέμιζε σιγά-σιγά και από τις 12 και πέρα ήταν δύσκολο να βρει κάποιος να καθίσει. Ο ενθουσιασμός, το κέφι και η ανυπομονησία ήταν έντονα από νωρίς.
Οι Βασίλης Δήμας, Μανόλης Καμπούρης, Γεωργία Λαζοπούλου, Εύα Ρήγα, Σοφία Καζάκου και Γιούλη Αγαπητού ήταν εκεί για να γεμίσουν το πρόγραμμα και να χτίσουν ατμόσφαιρα για τα μεγάλα ονόματα. Πολύ στρατηγική ήταν και η επιλογή του κρητικού λυράρη που ανέβηκε στη σκηνή μετά το πρώτο πρόγραμμα του Νότη και έκανε τον κόσμο να ξεσαλώσει και να χορεύει ολούθε κατακλύζοντας τη πίστα…
Στις 12 περίπου βγήκαν στη σκηνή οι Mamacita on Fire, για να μας παρουσιάσουν ένα πρόγραμμα βασισμένο σε rock (και λιγότερο r n’ b) επιτυχίες. Από τα ηχεία παρέλασαν οι Muse, Rage Against the Machine, Red Hot Chilli Peppers, Justin Timberlake και Guns n’ Roses μεταξύ άλλων. Λίγο μετά το τέλος του πρώτου προγράμματος του Νότη θα έπαιζαν με εκείνον τα “Riders on the Storm” (των The Doors) και “Moonchild” (του Rorry Gallagher). Πολύ καλοί στα καθήκοντά τους, δεμένοι, με την Πηνελόπη Αναστασοπούλου να δεσπόζει έκαναν πολλούς να σιγοτραγουδήσουν.
Κατά την εναλλαγή των καλλιτεχνών την πίστα καταλάμβαναν χορευτές, οι οποίοι μας παρουσίαζαν πολύ εντυπωσιακές κινήσεις και θέαμα και ώρες-ώρες καθήλωναν τους παρευρισκομένους με τα κατορθώματά τους.
Η Φανή Δρακοπούλου κάπου στις 12;40 βγήκε στη σκηνή συνοδεία ενός χορευτή, ο οποίος τη συνόδευσε για ένα κομμάτι και μετά αποσύρθηκε. Όσο η Δρακοπούλου ήταν πάνω το γλέντι άναβε όλο και περισσότερο. Τα τραγούδια που επέλεξε να πει όσο ήταν στη σκηνή κάλυπταν ένα μεγάλο φάσμα του λαϊκού τραγουδιού. Κομμάτια περιορισμένα στο ρεφρέν και κάποια κουπλέ συνδυάζονταν με περισσή μαστοριά μεταξύ τους και έκαναν τους πάντες να μπαίνουν στο κλίμα του τι θα επακολουθούσε. Φυσικά, τα τραγούδια της “Θέλω να τα πιω”, “Απών” και αρκετά άλλα λάμβαναν παραπάνω χρόνο Η Φανή Δρακοπούλου ήταν η αυθεντικά λαϊκή τραγουδίστρια που θα σε ξεσήκωνε χωρίς να χρειαστεί να κάνει ή να πει πολλά, παρά να πετάει τραγούδια που όλοι γνώριζαν σαν δυναμιτάκια προκαλώντας μαζικές εκρήξεις διασκέδασης σε όλο το χώρο. Χαρακτηριστικό του κλίματος που επικρατούσε στο χώρο ήταν τα δεκάδες πανέρια που είχαν αδειάσει στα πόδια της αοιδού…
Πριν βγει ο Νότης Σφακιανάκης στη σκηνή η “Ιερά Οδός” είχε πάρει φωτιά… κυριολεκτικά, μιας και είχαν ανάψει αναπτήρες παντού, ακούγονταν κόρνες και το ρυθμικά “Νότης-Νότης” θα έκαναν και θύρα οργανωμένων οπαδών να φαντάζει βιβλιοθήκη. Η ατμόσφαιρα τρομερή και έγινε ακόμα καλύτερη όταν έκανε την εμφάνισή του.
Σε αντίθεση με όλους του υπόλοιπους, που έρχονταν όσο πιο κοντά γίνεται στα πρώτα τραπέζια, ο Νότης στήθηκε επιβλητικά στο κέντρο της σκηνής και παρέμεινε εκεί πέρα στο 90% της βραδιάς. Και γιατί να κουνηθεί; ό,τι άλλοι κερδίζουν με επί σκηνής χιλιόμετρα εκείνος το πετυχαίνει χωρίς να κοπιάσει. Ο σεβασμός του κοινού δεδομένος, τα τραγούδια γνωστά, το κέφι στα ύψη και όλα συνηγόρησαν ότι η βραδιά θα είναι πολύ μεγάλη. Σε κάθε τραγούδι ο κόσμος τραγουδούσε με πάθος, τα χέρια σηκώνονταν και οι φωνές ανέβαιναν λες και όλοι είχαν το αντικείμενο των στίχων απέναντί τους. Το χειροκρότημα τρανταχτό κάθε φορά και η βουτιά στη δισκογραφία του καλλιτέχνη έφερε μια πληθώρα συναισθημάτων στο κοινό. Η εμπειρία του στη σκηνή τεράστια, όσο και η άνεση του να ερμηνεύει απαιτητικά συναισθηματικά τραγούδια και ταυτόχρονα να φαίνεται χαρούμενος.
Ο Νότης ήταν ευχάριστος, κεφάτος και αψεγάδιαστος στα φωνητικά. Σε κάποια τραγούδια υποβοηθούταν από το σκηνικό για να τα απογειώσει, χαρακτηριστικό αυτών ήταν το “Γύφτισσα μέρα” όταν και φαινόταν η σκιά του και η σκηνή είχε καλυφθεί από πανί που δούλευε για προβολή slideshows και προβαλλόταν κάτι ειδικά διαμορφωμένο για την περίσταση. Οι ατάκες που εκφέρονταν από το μικρόφωνο είχαν πολύ πλάκα και ακόμα περισσότερη δηκτικότητα όταν γινόταν κάποιο λάθος από συνεργάτη του. Φυσικά, το πολιτικό στοιχείο δεν μπορούσε να λείπει και μετά την “Mπαλάντα του Κυρ Mέντιου” στόλισε τους Σαμαρά και Στουρνάρα για να λάβει ζεστό χειροκρότημα από το κοινό.
Για όσο ήταν στη σκηνή ο Νότης ηγεμόνευε της προσοχής και πρόσφερε αυτό ακριβώς που υποσχόταν από την αρχή: ψυχαγωγία και διασκέδαση. Η πρεμιέρα του σχήματος στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και ο χειμώνας προβλέπεται ιδιαίτερα καυτός για εφέτος…
ΥΓ. Τη μέρα της πρεμιέρας ο Νότης Σφακιανάκης είχε γενέθλια (όχι θανάτου κατά το γνωστό τραγούδι) και έλαβε τούρτα και δώρα επάνω στη σκηνή ενώ όλο το μαγαζί τραγούδησε για αυτόν το ‘Να ζήσεις Νότη και χρόνια πολλά
Δείτε παρακάτω πλούσιο φωτογραφικό υλικό: