Η ντίβα του τανγκό, Ute Lemper έρχεται στην Ελλάδα
Ένα μουσικό οδοιπορικό απ’ το Μπουένος Άιρες στο Παρίσι, το Βερολίνο και τη Νέα Υόρκη, με όχημα τα ερωτικότερα τραγούδια του κόσμου. «Ταγκό» του μεγάλου αργεντίνου μπαντονεονίστα, αλλά και των Ζακ Μπρελ, Κουρτ Βάιλ, Κλάους Σούλτς, Σάρα Λέιμπ, Εντίθ Πιάφ!
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου, 21:00
Στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Προπώληση εισιτηρίων Θεσσαλονίκης:
Στο εκδοτήριο της Πλατείας Αριστοτέλους και στα Ταμεία του Μεγάρου Μουσικής,
τηλ.: 2310 895939
Τιμές εισιτηρίων: 75, 60, 50, 40 και 30€ (φοιτητικό)
ΑΘΗΝΑ: Σάββατο 20 & Κυριακή 21 Φεβρουαρίου, 20:30
Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
(Αίθουσα Φίλων της Μουσικής)
Προπώληση εισιτηρίων Αθήνας:
Στα ταμεία του Μεγάρου Μουσικής και στην Ομήρου 8, τηλ.: 210 7282333
On line αγορά: www.megaron.gr
Τιμές εισιτηρίων: 80, 65, 50, 40 και 30€ (φοιτητικό)
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ: Τετάρτη 20 Ιανουαρίου
Πληροφορίες: 210 7258510
Μελωδίες σε χρώμα… κόκκινο!
Νότες του έρωτα, του πάθους, της ζωής. Τραγούδια νοσταλγικά, οικουμενικά και αθάνατα, πλημμυρισμένα από αυθεντικό συναίσθημα! Μουσικές αισθαντικές, που ντύνουν με τη φλόγα τους «ιστορίες»! Που διηγούνται μυστικά της ψυχής και του σώματος μέσα από ρυθμούς που σε συνεπαίρνουν, πότε νωχελικούς και πότε απίστευτα ταχείς.
Βιώματα και όνειρα, είτε τρυφερά είτε τραυματικά, αισθήματα παντοτινά, η υπερβατική συνεύρεση και η καθολική απώλεια, η αγάπη και η προδοσία, η ίδια η ζωή κι ο ίδιος ο θάνατος σφιχταγκαλιασμένοι! Σ’ ένα μοναδικό χορό, στον πιο καυτό μουσικό ρυθμό, στο «Απόλυτο Ταγκό» της εκρηκτικής Ούτε Λέμπερ! Της κορυφαίας ερμηνεύτριας και μεγαλύτερης περφόρμερ στον κόσμο, που με την εκπληκτική της φωνή, την απίστευτη υποκριτική της δεξιοτεχνία και την επιβλητική σκηνική της παρουσία, βάζει το φλογερό ταμπεραμέντο της στην υπηρεσία του πιο ερωτικού μουσικού είδους.
«Ultimo Tango», λοιπόν.
Η νέα παράσταση μιας συγκλονιστικής Ντίβας, μια σαγηνευτικής Femme Fatale, σε τρεις μοναδικές βραδιές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου και στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Φεβρουαρίου.
Με τα πιο αγαπημένα και χιλιοτραγουδισμένα ταγκό του κόσμου. Ταγκό του μεγάλου αργεντίνου συνθέτη και μπαντονεονίστα Άστορ Πιατσόλα, τραγούδια του Μπουένος Άιρες που έγραψαν ιστορία: «Ballada para mi muerte», «Oblivion», «Ballada para un loco», «La Última Grela», «Los Pájaros Perdidos», «Yo soy Maria». Να ψάχνουν την εκλεκτική τους συγγένεια σ’ άλλες νύχτες και σ’ άλλα φώτα, στο Παρίσι, στο Βερολίνο, στη Νέα Υόρκη, με εξίσου αξέχαστα ακούσματα, όπως τα «Chanson de Jacky», «La Colombe» και «Ne me quitte pas» του Ζακ Μπρελ, τα «Tango Ballade» και «Sourabaya Johnny» του Κουρτ Βάιλ, το «Lili Marleen» του Κλάους Σούλτς ή το «Accordéoniste» της Εντίθ Πιαφ.
Τραγούδια αιώνια κι αληθινά, στα ισπανικά, στα γαλλικά, στα πορτογαλικά, στα αγγλικά, στα γερμανικά! Που συγκλίνουν αναδεικνύοντας το κοινό πάθος, το οικουμενικό συναίσθημα, το παντοτινό ταγκό! Ειπωμένα ιδανικά από τη «διάδοχο της Εντίθ Πιαφ και της Μάρλεν Ντήτριχ». Που, αυτή τη φορά, μας φέρνει στις μουσικές αποσκευές της —πέρα απ’ τη φήμη, τις διακρίσεις και το ήδη εκπληκτικό μέχρι τώρα ρεπερτόριό της— ένα «νέο στοίχημα» που υπόσχεται να το κερδίσει εδώ, μπροστά μας!
Το «καλλιτεχνικό στοίχημα» της ανεπανάληπτης αυτής τραγουδίστριας, μουσικού, ηθοποιού, χορεύτριας, ζωγράφου και μοντέλου, που με τον πολυδιάστατο σκηνικό χαρακτήρα της και το «ταλέντο φωτιά» που διαθέτει κατέκτησε τη διεθνή καταξίωση με λαμπρές ερμηνείες σε μιούζικαλ και καμπαρέ, αλλά και σε ροκ, τζαζ, ακόμη και κλασικές εκφάνσεις!
Του «τρομερού παιδιού» και του «μοναδικού καλλιτεχνικού είδους στη μουσικοθεατρική ιστορία», όπως τη χαρακτήρισε σύσσωμος ο διεθνής Τύπος αλλά και το παγκόσμιο κοινό, οι ίδιοι ακριβώς που την έχρισαν «κορυφαία show woman του πλανήτη», για την αξέχαστη «Λόλα» της στον «Γαλάζιο Άγγελο». Της μοναδικής στα μέχρι σήμερα σκηνικά δεδομένα που απέσπασε ταυτόχρονα το βραβείο «Λώρενς Ολίβιε» για την ερμηνεία της στο θεατρικό «Chicago» στο Λονδίνο και το βραβείο «Μολιέρου» για την ερμηνεία της στο μουσικοθεατρικό «Cabaret» στο Παρίσι, την ίδια στιγμή που στη Νέα Υόρκη το περιοδικό Billboard την ανακήρυττε «Καλλιτέχνη της χρονιάς». Της μούσας διάσημων δημιουργών, που καλλιτέχνησαν αποκλειστικά για την ίδια αριστουργηματικά έργα, όπως οι χορογράφοι Μωρίς Μπεζάρ το «La Mort Subite» και Πίνα Μπάους το «Weill Revue», ο συνθέτης Άντριου Λόυντ Βέμπερ το μιούζικαλ «Cats», οι σκηνοθέτες Πήτερ Γκρήναγουεϊ την ταινία «Prospero’s books» και ο Ρόμπερτ Όλτμαν την ταινία «Prêt-à-Porter». Όπως οι Μάικλ Νάιμαν, Έλβις Κοστέλο, Τομ Γουέιτς, Φίλιπ Γκλας, Νικ Κέιβ, που της έγραψαν ή της παραχώρησαν μεγαλειώδη τραγούδια. Όπως όμως και ο σπουδαίος μαέστρος Ζούμπιν Μέτα, που την επέλεξε στο δικό του «στοίχημα ζωής», ως σολίστ μεγάλων κλασικών ορχηστρών (Βοστώνης, Λονδίνου, Ισραήλ) στα πιο φημισμένα θέατρα του κόσμου από τη Σκάλα του Μιλάνου, το Πίκκολο Τεάτρο και το Λίνκολν Σέντερ ως το Ρόγιαλ Χολ και το Κουήν Ελίζμπεθ Χολ, το Μπερλίνερ Ανσάμπλ και την Όπερα του Σίδνεϋ.