Πάμε Θέατρο: “Τα ραδίκια ανάποδα”|Είδαμε την παράσταση!
Στην παράσταση αυτή βλέπουμε τον Γιώργο Γαλίτη να μεταμορφώνεται με ευκολία σε δεκατρείς διαφορετικούς χαρακτήρες, αλλάζοντας καθοριστικά τον τρόπο της ομιλίας και τις κινήσεις του. Δεκατρείς διαφορετικοί ρόλοι, διαποτισμένοι με γενναίες δόσεις μαύρου χιούμορ και σάτιρας της κοινωνίας μας, μέσα από το θέμα του θανάτου! Κάποιοι από τους χαρακτήρες που ξεχώρισαν περισσότερο είναι ο μορφωμένος χωριάτης, ο μάγειρας και ο κλέφτης.
Το σενάριο – που είναι του ίδιου του ηθοποιού – είναι πολύ καλό, αν και υπήρχαν και κάποιες αδύναμες στιγμές. Μερικοί από τους χαρακτήρες θα έπρεπε να είναι λίγο περισσότερο δουλεμένοι. Εννοείται ότι είναι τρομερά δύσκολο να αποφευχθεί πλήρως η ανισότητα στους χαρακτήρες σε εγχειρήματα τέτοιου είδους. Βέβαια, κανένας από τους ρόλους δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν κακός. Γενικά, στο δεύτερο μέρος είδαμε τα καλύτερα σκετσάκια! Παρά το γεγονός ότι το έργο είναι μονόλογος, ο θεατής δεν κουράζεται ούτε μία στιγμή, χάρη στο γρήγορο ρυθμό και τις έξυπνες ατάκες που διαδέχονται η μία την άλλη. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι καταφεύγει πολλές φορές στο χιλιοειπωμένο θέμα της κρίσης, τη «σίγουρη συνταγή» των ημερών μας. Αν δεν είχαμε δει αυτή τη θεματολογία τόσες φορές, θα ενθουσιαζόμασταν με την ευφυή σάτιρα στα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας. Φυσικά, η αίσθηση του χιούμορ διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο και είναι δύσκολο να κρίνει κανείς κατά πόσο μια κωμωδία είναι όντως αστεία. Το κοινό πάντως επιβράβευσε τον Γαλίτη με το γέλιο και το ασταμάτητο χειροκρότημά του! Στα θετικά θα θέλαμε να συμπεριλάβουμε το γεγονός ότι στο έργο δεν υπήρχαν περιττές βωμολοχίες, που συχνά βλέπουμε σε διάφορες ανάλογες παραστάσεις!
Οι υποκριτικές ικανότητες του απολαυστικού Γιώργου Γαλίτη είναι αδιαμφισβήτητες… Η ιδιαίτερη φυσιογνωμία του, η ενέργειά του και οι κατάλληλοι μορφασμοί τον βοηθούν να παρασύρει το θεατή σε ένα γέλιο μέχρι δακρύων, ενώ η καλή του επικοινωνία με το κοινό είναι αξιοσημείωτη… Επιτέλους του δόθηκε η ευκαιρία να μας δείξει το μεγάλο του ταλέντο! Η σκηνοθεσία του Βλαδίμηρου Κυριακίδη είναι εξαιρετική. Οι κινήσεις του ηθοποιού είναι πολύ προσεγμένες και έχει δοθεί σημασία στις λεπτομέρειες. Τα κοστούμια είναι έξυπνα και λειτουργικά. Ο ηθοποιός πρέπει να ντυθεί γρήγορα για να μην κουράσει το κοινό και έτσι ουσιαστικά φοράει τα ίδια ρούχα και προσθέτει κάθε φορά στην εμφάνισή του διαφορετικές περούκες, σακάκια και άλλα. Τα λιτά σκηνικά αποτελούνται από δεκατρία ανθρωπάκια, που κατά τη διάρκεια της παράστασης «ντύνονται» ανάλογα με τους διάφορους ρόλους! Η σύλληψη αυτή είναι ενδιαφέρουσα και μας θύμιζε τους ρόλους που είχαμε ήδη δει. Επίσης, ο συγχρονισμός του ηθοποιού με τους ήχους είναι άριστος, γι’ αυτό και αύξησε το ενδιαφέρον μας.
Συνοπτικά, η παράσταση είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε προκειμένου να ξεχάσουμε τη δύσκολη πραγματικότητα, περνώντας μια ξέγνοιαστη βραδιά. Τέλος, πρέπει να επισημάνουμε πως το θέατρο Ζίνα έχει προσαρμοστεί στα σημεία των καιρών και το εισιτήριο είναι αρκετά προσιτό…
Συντελεστές
Κείμενα: Γιώργος Γαλίτης
Σκηνοθεσία: Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ευαγγελία Σχοινά
Ερμηνεύει ο Γιώργος Γαλίτης
ΘΕΑΤΡΟ Ζίνα
Διεύθυνση: Λεωφόρος Αλεξάνδρας 74
Τηλ.: 210.6424414 και 210.6424424
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15
Τιμές εισιτηρίων:
12€
ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Θέατρο Radio City
Διεύθυνση: Παρασκευοπούλου 9
Τηλ.: 2310819153
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Παρασκευή 15, Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Μαρτίου στις 21:15