Συνέντευξη: Κωνσταντίνος Αργυρός
«Μάλλον κάτι ξέρω» ο τίτλος της ολοκαίνουριας δισκογραφικής δουλειάς σου Κωνσταντίνε. Μίλησε μου λίγο σχετικά.
Καταρχήν θέλω να πω πως το τραγούδι «Μάλλον κάτι ξέρω» που είναι και ο τίτλος του δίσκου, είναι σε μουσική Βασίλη Γαβριηλίδη και στίχους Θάνου Παπανικολάου. Είναι ένα τραγούδι που ήθελα πάρα πολύ να ερμηνεύσω και το αγαπώ πάρα πολύ. Χαίρομαι γιατί σε αυτή την πρώτη ολοκληρωμένη προσωπική δουλειά μου έχουν δώσει τραγούδια πολλοί και καταξιωμένοι δημιουργοί τους οποίους ευχαριστώ πάρα πολύ. Συγκεκριμένα μιλάω για τους: Ναταλία Γερμανού, Θάνο Παπανικολάου, Νίκο Βαξεβανέλη, Παναγιώτη Μπρακούλια, Βασίλη Γαβριηλίδη, Δημήτρη Τσάφα, Μάριο Ψιμόπουλο και Μαργαρίτα Δρούτσα. Πιστεύω ότι όταν έχεις φιλική σχέση με τους δημιουργούς βγαίνουν πολύ ωραία πράγματα. Είμαι πολύ περήφανος για τον πρώτο μου δίσκο, έχει μέσα στοιχεία τα οποία με αντιπροσωπεύουν απόλυτα. Είναι ένας καθαρά λαϊκός δίσκος με βάση κάποιες γωνίες σύμφωνες με τα ακούσματα μου, δηλαδή Ιταλία, Ινδία, Τουρκία και Αμερική.
Είμαι πολύ περήφανος για τον πρώτο μου δίσκο, έχει μέσα στοιχεία τα οποία με αντιπροσωπεύουν απόλυτα.
Πως αισθάνεσαι που κυκλοφόρησες την πρώτη σου ολοκληρωμένη δουλειά; Βλέπεις να γίνονται τα όνειρα σου πραγματικότητα ένα –ένα;
Σίγουρα…! Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου από μικρό παιδί γι’ αυτό πάλευα! Σπούδασα μουσική, έπαιζα πιάνο και μάλιστα είχα και μια μπάντα μικρός και όλη μου η καθημερινότητα και η ζωή ήταν γύρω από τη μουσική και την τέχνη! Είμαι πολύ χαρούμενος που τα πράγματα μέχρι στιγμής μου πάνε τόσο καλά και σίγουρα έχουν συμβάλει σε αυτή την επιτυχία πολλοί άνθρωποι, άνθρωποι των ραδιοφώνων που τους ευχαριστώ τον καθέναν ξεχωριστά , η δισκογραφική μου εταιρεία «Universal» με όλα τα παιδιά εκεί που εκτιμώ αφάνταστα, ο παραγωγός μου και κάποια ακόμη αφανής ήρωες. Όταν γίνεται μια επιτυχία δεν συμβάλει μόνο ένας αλλά πολλοί άνθρωποι μαζί και εγώ είμαι ακόμη στην αρχή, έχω να δώσω πολλά πράγματα!!
οι καλλιτέχνες δεν πρέπει να επιλέγουν τραγούδια που να ταιριάζουν σε κάθε ραδιόφωνο αλλά να ερμηνεύουν στο στυλ και ύφος που θέλουν οι ίδιοι και αν το υποστηρίξουν όπως πρέπει κάποια στιγμή θα ανταμειφθούνε
Μίλησε μου λίγο για το καινούριο σου βίντεο κλιπ για το τραγούδι «Μάλλον κάτι ξέρω»…
Είναι το πρώτο μου βίντεο κλιπ, δεν είχα ξαναγυρίσει ποτέ. Ο σκηνοθέτης είναι ο Sherif Francis, ένας νεαρός, πολύ καλός και ανερχόμενος σκηνοθέτης, ο οποίος μου έβγαλε τον ηθοποιό από μέσα μου. Είναι καταπληκτικός στη δουλειά του και επειδή το βίντεο κλιπ είχε και τολμηρές σκηνές μέσα, με βοήθησε πολύ στο να αφεθώ. Από μικρός μου άρεσε πάρα πολύ να γίνω ηθοποιός, ήμουν σε θεατρική ομάδα, κάναμε παραστάσεις στο σχολείο, είχαμε λάβει μέρος σε παράσταση σε πανελλαδικό διαγωνισμό. Γενικά μου αρέσει ο ηθοποιός σαν επάγγελμα και το θέατρο και ο κινηματογράφος, άλλωστε και ο πατέρας μου είναι καθηγητής σε σχολείο με ερασιτεχνική ομάδα θεάτρου και λαμβάνει μέρος σε παραστάσεις σε πανελλαδικό επίπεδο πράγμα που ίσως με έχει επηρεάσει.
Όταν γίνεται μια επιτυχία δεν συμβάλει μόνο ένας αλλά πολλοί άνθρωποι μαζί και εγώ είμαι ακόμη στην αρχή, έχω να δώσω πολλά πράγματα!!
Πόσο σημαντική είναι η οπτικοποίηση ενός τραγουδιού στην προώθηση της δουλειάς σας;
Η οπτικοποίηση ενός τραγουδιού βοηθά πάρα πολύ στην προώθηση της δουλειάς μας. Μια εικόνα ίσον με χίλιες λέξεις, λένε, πόσο μάλλον ένα ολόκληρο βίντεο κλιπ. Εντάξει, επειδή ήταν το πρώτο μου βίντεο κλιπ, εγώ ήθελα να είναι λίγο λιτό και να δείξει αυτό που εννοεί το τραγούδι: μια σχέση που έχει δύο όψεις, την καλή και την κακή πλευρά. Πιστεύω ότι το καταφέραμε.
Πώς διαλέγεις τα τραγούδια που θα μπουν σ’ ένα δίσκο σου;
Αν ακούσω ένα τραγούδι με τη φωνή μου και διαβάζοντας το στίχο ανατριχιάσω τότε σημαίνει ότι μου κάνει αυτό το τραγούδι! Δεν μπορώ να σου πω αν το θεωρώ σουξέ ή όχι αν και το να γίνει επιτυχία ένα κομμάτι σίγουρα μας αφορά όλους… Είναι βασικό να αρέσει στον κόσμο η δουλειά μας αλλά πάνω απ’ όλα να μην προσβάλουμε αυτό που λέμε τραγούδι και μουσική!! Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό και τη δουλειά που κάνω πολύ σημαντική εφόσον μπορώ μέσα από νότες να επηρεάσω την ψυχολογία ενός ανθρώπου!
Αν ακούσω ένα τραγούδι με τη φωνή μου και διαβάζοντας το στίχο ανατριχιάσω τότε σημαίνει ότι μου κάνει αυτό το τραγούδι!
Νεότεροι, φρέσκοι συντελεστές ή καταξιωμένοι δημιουργοί πιστεύεις ότι είναι πιο σίγουροι για να γίνει ένα κομμάτι επιτυχία;
Σίγουρα υπάρχουν πολλοί καταξιωμένοι δημιουργοί στον χώρο όπως η Ναταλία Γερμανού που γνώριζα ότι η δουλειά της είναι καταπληκτική και ήμουν σίγουρος ότι θα μου δώσει ένα στίχο που θα ανταποκρίνεται στα θέλω μου. Υπάρχουν βέβαια και νεότεροι δημιουργοί οι οποίοι έχουν αγάπη, μεράκι και «φλέβα» όπως συνηθίζουμε να λέμε το ταλέντο και μπορούν να κάνουν σπουδαία πράγματα. Ο Παναγιώτης Μπρακούλιας και Μάριος Ψιμόπουλος για παράδειγμα που είναι και φίλοι μου και έχουν γράψει πολλές επιτυχίες. Γενικά νιώθω τυχερός που συνεργάζομαι με τέτοιους ανθρώπους!
Οι «καλές» δημόσιες σχέσεις βοηθούν στο να χτιστεί καριέρα για κάποιον καλλιτέχνη ακόμη και αν δεν το αξίζει ως ένα βαθμό;
Εγώ ως δίδυμος στο ζώδιο είμαι πολύ κοινωνικός χωρίς να κάνω επιτηδευμένα δημόσιες σχέσεις… Αυτό πιστεύω πως είναι κάτι που είτε το ‘χεις είτε δεν το ‘χεις σαν άνθρωπος και σίγουρα βοηθάει!! Υπάρχουν όμως και καλλιτέχνες όπως ο Νότης Σφακιανάκης για παράδειγμα που δεν έκανε δημόσιες σχέσεις ποτέ όμως είπε σπουδαία τραγούδια και ξεχώρισε. Τελικά απ’ το έργο μας κρινόμαστε και από τις σωστές επιλογές μας.
για εμένα είναι πολύ σημαντικό ένας καλλιτέχνης να έχει φτάσει στο πικ της καριέρας του και να σταματήσει. Αυτό είναι το σημαντικό για έναν καλλιτέχνη: να ξέρει πότε να σταματήσει.
Πολλά παράπονα από λαϊκούς καλλιτέχνες πως τα ραδιόφωνα παραμερίζουν πλέον τη λαϊκή μουσική. Ισχύει, εσύ νιώθεις κάτι τέτοιο;
Εμένα δόξα το Θεό στον πρώτο μου δίσκο με έχουν στηρίξει πάρα πολύ τα ραδιόφωνα! Δεν ξέρω αν οφείλεται στην δουλειά μου ή σε μένα, δηλαδή αν με έχουν συμπαθήσει ή αν τους κάνει το αποτέλεσμα αλλά τους ευχαριστώ πάρα πολύ για την στήριξη τους . Μέχρι στιγμής λοιπόν δεν μπορώ να πω πως νιώθω κάποιο παράπονο βέβαια κάποια στιγμή μπορεί να βγάλω κάποιο τραγούδι που να μην κάνει για το ραδιόφωνο, κ’ αυτό μέσα στο πρόγραμμα είναι… Η γνώμη μου όμως είναι πως οι καλλιτέχνες δεν πρέπει να επιλέγουν τραγούδια που να ταιριάζουν σε κάθε ραδιόφωνο αλλά να ερμηνεύουν στο στυλ και ύφος που θέλουν οι ίδιοι και αν το υποστηρίξουν όπως πρέπει κάποια στιγμή θα ανταμειφθούνε αν και η αλήθεια είναι πως πολλοί από μας έχουμε μπει σε αυτό το τρυπάκι, σε αυτή τη κατεύθυνση του να κάνουμε τραγούδια που θα παίζουν τα ραδιόφωνα!
Αν σου δινόταν η ευκαιρία να αλλάξεις κάτι στο χώρο της ελληνικής μουσικής τι θα ήταν αυτό;
Εγώ είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ελληνική δισκογραφία του σήμερα. Νομίζω ότι ακούω αξιόλογα πράγματα στο ραδιόφωνο και γενικά είμαι χαρούμενος που έχουν πάρει αυτή την τροπή τα πράγματα στη μουσική σήμερα. Δηλαδή, έχουμε κάποιους καλλιτέχνες που πρωτοστατούν αυτή την εποχή. Εγώ είμαι μικρός ακόμα, είμαι 25 χρονών, υπάρχουν κάποιοι άλλοι καλλιτέχνες όπως ο Ρέμος που μου άρεσε πολύ η δουλειά του ή ο Γιάννης Πλούταρχος, που έκανε μια συνεργασία με τον Αλμπάνο που ήταν τρομερή επιτυχία, κατά τη γνώμη μου, γιατί εγώ τον Αλμπάνο τον ακούω χρόνια, τον άκουγαν οι γονείς μου οι οποίοι είχαν σπουδάσει στην Ιταλία και τον είχαν όπως έχουμε εμείς την Αλεξίου, όπως λέω εγώ θέλω να συνεργαστώ με τον Βαρδή και τον Νταλάρα, έτσι και ο πατέρας μου θαύμαζε τον Αλμπάνο. Πιστεύω επομένως, ότι είναι σε πολύ καλή τροπή τα πράγματα και ευτυχώς που έχουμε τέτοιους καλλιτέχνες όπως είναι και η Άννα Βίσση ή ο Νίκος Κουρκούλης που κάνουν τέτοια πράγματα και σέρνουν, ας πούμε, το χορό. Ξέρεις, όλα αυτά ανακυκλώνονται και όταν έχεις κάποιους μπροστά που κάνουν αξιόλογα πράγματα, όπως και ο Γιάννης Πάριος, έχεις κάποια πρότυπα και λες «Να και εγώ αυτό θέλω να ακολουθήσω» και σύμφωνα και με τις επιρροές σου και τα θέλω σου, δημιουργείται ένα συνονθύλευμα πραγμάτων και στη μουσική το οποίο σε αντιπροσωπεύει.
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό και τη δουλειά που κάνω πολύ σημαντική εφόσον μπορώ μέσα από νότες να επηρεάσω την ψυχολογία ενός ανθρώπου!
Λάθος κινήσεις έχεις κάνει ως σήμερα θεωρείς στην καριέρα σου;
Σίγουρα! Δεν μπορεί να είναι όλα ρόδινα. Και τα λάθη είναι μέσα στο πρόγραμμα, σε όλες τις δουλειές και για όλους τους ανθρώπους γιατί μέσα από τα λάθη μαθαίνεις. Πρέπει να είσαι πολύ τυχερός άνθρωπος για να μην κάνεις κάτι λάθος. Αλλά εντάξει! Είναι όλα στο πρόγραμμα και σε όλες τις δουλείες. Και εσύ στη δουλειά σου θα έχεις πει ότι «Αυτό μπορούσα να μην το κάνω, αλλά έμαθα». Βέβαια, εγώ μέχρι στιγμής έχω σταθεί τυχερός από την άποψη ότι έχω κάνει πάρα πολύ καλές συνεργασίες με ανθρώπους όπως η Άννα Βίσση, ο Γιάννης Πλούταρχος, ο Νίκος Κουρκούλης και έχω μάθει πάρα πολλά από εκείνους, χωρίς οι ίδιοι να το ξέρουν. Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερός και οι επιλογές μου, μέχρι στιγμής, με έχουν δικαιώσει. Τώρα πραγματικά ξέρω πως θέλω να με μάθει ο κόσμος, που είναι ο μεγαλύτερος κριτής γιατί εκείνος κρίνει αν αρέσεις ή δεν αρέσεις.
Μου αρέσει να γελάω και να κάνω και τον άλλο να γελάει. Δηλαδή, το χιούμορ είναι σημαντικό κριτήριο για την επιλογή της παρέας.
Θεωρείς ότι ίσως να είναι αδικία για κάποιους καλλιτέχνες με μεγάλη πορεία να μην τραγουδούν κάπου και αντίστοιχα στη θέση τους να βρίσκονται καλλιτέχνες με μικρότερη πορεία μόνο για το λόγο ότι απέκτησαν δημοτικότητα από ένα talent show;
Δεν ξέρω αν υπάρχει αδικία γιατί γιατί είναι και δύσκολη η εποχή που διανύουμε. Τα μαγαζιά πλέον είναι λίγα , η οικονομία μας δεν πάει και τόσο καλά, οπότε δεν ξέρω αν είναι αδικία αυτό το πράγμα. Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά, και ήταν όλοι ευχαριστημένοι, θα υπήρχαν και πάρα πολλά μαγαζιά που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν όλο τον κόσμο. Σίγουρα όμως υπάρχουν καλλιτέχνες που θα ήθελα να τους δω σε ένα μαγαζί. Μπορεί όμως και οι ίδιοι να μην το θέλουν. Να λένε «Έχω φτάσει σε ένα επίπεδο και θέλω να είμαι σπίτι μου τώρα». Και για εμένα είναι πολύ σημαντικό ένας καλλιτέχνης να έχει φτάσει στο πικ της καριέρας του και να σταματήσει. Αυτό είναι το σημαντικό για έναν καλλιτέχνη: να ξέρει πότε να σταματήσει. Και αν δε σταματήσει, να κάνει πιο επιλεγμένα πράγματα. Ένα αξιοπρόσεκτο και αξιοσέβαστο παράδειγμα, που αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση είναι η μεγάλη Μαρινέλλα. Δηλαδή, η καριέρα της Μαρινέλλας είναι τεράστια… και ποιος δε θα ήθελε να έχει την καριέρα της. Κάνει επιλεγμένα πράγματα, την τάδε χρονική στιγμή που πρέπει. Δηλαδή, εγώ μετά από τις εμφανίσεις που έκανε μαζί με τον Ρέμο, τώρα που θα εμφανίζεται στο «Βοτανικό» θέλω να πάω να τη δω. Μου έχει λείψει, θα ήθελα να τη βλέπω να κάνει πράγματα πιο συχνά. Είμαι πάρα πολύ μικρός για να μιλάω για τη Μαρινέλλα αλλά είμαι και ακροατής πάνω από όλα και τη σέβομαι και τη θεωρώ παράδειγμα προς μίμηση.
«Ποιοτικός» και «Εμπορικός» καλλιτέχνης… Υπάρχει επί της ουσίας αυτός ο διαχωρισμός;
Δεν ξέρω αν υπάρχει «ποιοτικός» ή «εμπορικός» καλλιτέχνης. Σημασία έχει να κάνουμε πράγματα και να σεβόμαστε το κοινό, τη μουσική και τον εαυτό μας. Όταν κάνεις πράγματα με σεβασμό προς τις τρεις αυτές αξίες, πιστεύω ότι θα σε ακολουθήσουν.
Με ποια κριτήρια επιλέγεις τους φίλους σου;
Αυτή είναι μια πολύ ωραία ερώτηση. Κοιτά, γενικά εγώ έχω κρατήσει τις παρέες μου από το σχολείο, έχω κάνει και φίλους σε αυτά τα χρόνια που έχω τελειώσει το σχολείο, αλλά ένα σημαντικό κριτήριο άσχετα από την αγάπη, του να είναι καλός άνθρωπος και να σέβεται τις αξίες του καθενός, είναι το χιούμορ. Μου αρέσει να γελάω και να κάνω και τον άλλο να γελάει. Δηλαδή, το χιούμορ είναι σημαντικό κριτήριο για την επιλογή της παρέας. Να υπάρχει ωραία διάθεση και γέλιο. Επίσης, είμαι λίγο ρομαντικός στον τομέα φιλία –που μερικές φορές δεν είναι καλό, αλλά έτσι είμαι– και εμπιστεύομαι εύκολα τους ανθρώπους γύρω μου. Ξέρεις, δεν έχω την πονηριά μέσα μου.
Αν έπρεπε να επιλέξεις ανάμεσα στην καριέρα σου ή στην φιλιά ποιο θα ήταν πιο σημαντικό για σένα;
Γιατί δεν μπορούν να συνδυαστούν αυτά τα δύο; Επειδή είμαστε πάνω από όλα άνθρωποι, νομίζω ότι θα επέλεγα τη φιλία. Για παράδειγμα, αν είχε κάποιος φίλος μου πρόβλημα και εγώ έπρεπε να πάω στο στούντιο να γράψω ένα τραγούδι, εγώ θα πήγαινα στο φίλο μου γιατί είμαι πάνω από όλα άνθρωπος.
μου έχει μείνει μια ατάκα που έχει πει, ειρωνικά βέβαια, ο Jack Nicholson: Παλεύουμε μια ζωή να γίνουμε γνωστοί και όταν γίνουμε γνωστοί φοράμε γυαλιά και σκούφους. Είναι τραγικό να συμβαίνει αυτό.
Ανταγωνισμό ή ζήλια έχεις νιώσει καθόλου είτε από συναδέλφους είτε από φίλους λόγω αναγνωσιμότητας;
Δεν έχει τύχει να νιώσω κάποιο ανταγωνισμό από την άποψη να απειλούμαι από κάτι. Σίγουρα με όποιον κάνουμε την ίδια δουλειά υπάρχει υγιής ανταγωνισμός και είναι κάτι που μας κάνει και εξελισσόμαστε. Υπάρχει το «Εγώ θέλω να γίνω καλύτερος από αυτόν» και είναι καλό γιατί οδηγούμαστε σε ένα αποτέλεσμα που, πάνω από όλα, εφόσον υπάρχει ανταγωνισμός είναι θετικό. Ακόμα και στις μεγάλες επιχειρήσεις το βλέπεις όταν υπάρχει ανταγωνισμός, ο καθένας προσπαθεί το καλύτερο για την εταιρεία του, με βασικό κριτή τον κόσμο. Τα πράγματα εξελίσσονται προς το καλό όλων μας όταν υπάρχει ανταγωνισμός, ο υγιής ανταγωνισμός όμως. Όχι να προσπαθεί ένας καλλιτέχνης να σε «κατεβάσει», να υποβαθμίσει, να σε εκμηδενίσει με κάτι που θα πει, με κάτι που θα κάνει. Αυτά πιστεύω είναι τραγελαφικά πράγματα και δεν πρέπει να συμβαίνουν.
επειδή έχουν λιγοστέψει τα μαγαζιά και είναι πολύ λίγα αυτά που έχουν μείνει σε σχέση με αυτά που ήταν, το club είναι ένας χώρος που μπορούμε να κάνουμε τη μουσική μας ελεύθερα.
Υπάρχουν στιγμές που δεν είσαι στην καλύτερη σου φάση και οι θαυμαστές σου ζητούν από σένα ένα αυτόγραφο, μια φωτογραφία και σκέφτεσαι «ας μη με αναγνώριζε κανένας»;
Ποτέ, ποτέ, ποτέ! Πολλές φορές έχει τύχει να είμαι σε άσχημη διάθεση και να μου φτιάξει το κέφι ένας που θα έρθει στο καμαρίνι, κάτι θα μου πει και θα πιάσουμε κουβέντα. Και μου έχει μείνει μια ατάκα που έχει πει, ειρωνικά βέβαια, ο Jack Nicholson: Παλεύουμε μια ζωή να γίνουμε γνωστοί και όταν γίνουμε γνωστοί φοράμε γυαλιά και σκούφους. Είναι τραγικό να συμβαίνει αυτό. Να παλεύουμε να γίνουμε γνωστοί για να μας αναγνωρίζει ο κόσμος και όταν το καταφέρουμε να φοράμε γυαλιά και σκούφους για να μην μας αναγνωρίζουν. Εγώ όσο πιο πολύ έρχομαι σε επαφή με τον κόσμο, επειδή είμαι αρκετά κοινωνικός πιστεύω πως ο κάθε ένας έχει κάτι να σου πει και να προσθέσει στην προσωπικότητα σου ένα λιθαράκι. Δηλαδή, πολλές φορές έχω αναθεωρήσει πράγματα για τον εαυτό μου.
Η πρόσφατη αύξηση των εμφανίσεων των καλλιτεχνών σε clubs που παρατηρείται, γιατί θεωρείς ότι συμβαίνει; Είναι πιο άμεσο και σας φέρνει πιο κοντά στον κόσμο;
Όχι! Απλά επειδή έχουν λιγοστέψει τα μαγαζιά και είναι πολύ λίγα αυτά που έχουν μείνει σε σχέση με αυτά που ήταν, το club είναι ένας χώρος που μπορούμε να κάνουμε τη μουσική μας ελεύθερα. Παντού βέβαια μπορεί να γίνει αυτό, αλλά αυτή τη στιγμή είναι τα club. Μπορεί να υπάρχει ένας χώρο που να μπορούμε να πάρουμε την ορχήστρα μας και να πάμε να δείξουμε τη δουλειά μας. Εμένα δε με ενδιαφέρει ο χώρος, με ενδιαφέρει να ακούσει ο κόσμος τα τραγούδια μου. Μπορεί να είναι σε club, μπορεί να είναι σε μουσική σκηνή, μπορεί να είναι και σε μπουζούκια.
Σίγουρα με αγχώνει κ κατάσταση της χώρας και έχω κατέβει κιόλας στο Σύνταγμα. Πρέπει να γίνουν πράγματα για την Ελλάδα.
Η κατάσταση που επικρατεί στη χώρα αυτή την περίοδο εσένα σε αγχώνει; Ποια είναι η γνώμη σου για όλα όσα συμβαίνουν στο Σύνταγμα και σε όλες τις πλατείες των μεγάλων πόλεων της χώρας μας αυτές τις ημέρες;
Σίγουρα με αγχώνει και έχω κατέβει κιόλας στο Σύνταγμα. Πρέπει να γίνουν πράγματα για την Ελλάδα. Αν και οι Έλληνες, πιστεύω, δε μασάνε. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή θα τα καταφέρουμε, δεν υπάρχει περίπτωση. Εφόσον όμως η κατάσταση είναι έτσι, πρέπει να ελαττώσουμε τα έξοδά μας. Βέβαια θα μου πεις πως θα ανοίξει η αγορά αν ελαττώσουμε εμείς τις παροχές μας σε αυτή, κι όμως πρέπει να βρούμε έναν τρόπο. Εγώ πιστεύω ότι όλα αυτά ξεκινάνε από την οικοδομή και τα πετρέλαια. Δηλαδή, εγώ θεωρώ ότι αν δεν ανοίξει η οικοδομή, δε θα ανοίξει τίποτα γιατί η οικοδομή είναι εκείνη που απασχολεί το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού. Θέλω να πιστεύω ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες.
Αν έπρεπε να πεις 3 ευχαριστώ σε τρεις πολύ σημαντικούς ανθρώπους της ζωής σου, ποιοι θα ήταν αυτοί;
Θα ήταν πάνω από όλα η οικογένεια μου! Μετά οι φίλοι μου, που με στηρίζουν και τους ευχαριστώ πολύ γιατί και στα δύσκολα και στα εύκολα είναι εκεί και γελάμε και κλαίμε μαζί. Τέλος, θα ήταν ο κόσμος που, μέχρι στιγμής, με κάνει να αισθάνομαι, να δουλεύω και να χαμογελάω όλο και πιο πολύ.
Τι ετοιμάζεις όσον αφορά εμφανίσεις και γενικότερα ποια είναι τα άμεσα σχέδια σου για το καλοκαίρι;
Τώρα έχω ξεκινήσει την πρώτη καλοκαιρινή περιοδεία μου, σε κάποια επιλεγμένα μέρη της Ελλάδας που δεν έχω πάει και θα ήθελα πολύ να πάω. Χαίρομαι που μου δίνετε η ευκαιρία να επισκεφτώ πολλά και όμορφα μέρη της χώρας μας. Ξεκίνησα απ’ τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, την Τετάρτη 6/7 θα είμαι στην Λευκωσία, την Παρασκευή 8/7 στα Ιωάννινα σε ένα μεγάλο πάρτυ όπου η Ναταλία Γερμανού θα παίξει μουσική και εγώ μετά θα τραγουδήσω. Μερικοί απ’ τους επόμενους προορισμούς είναι η Πάτρα, η Ακράτα, Καβάλα, Κρήτη. Εσείς μέσω του tralala.gr ξέρω ότι ενημερώνετε τους αναγνώστες σας και σας ευχαριστώ πολύ.
Συνέντευξη στη Σοφία Μπεκιάρη
Φωτοργάφηση: Πάρης Μιχαλάκης