52 χρόνια καριέρας σε ένα μιούζικαλ!
Ο Σταμάτης Φασουλής, καθώς και το συγγραφικό δίδυμο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, πήραν πρώτοι το λόγο, και περιέγραψαν την ιδέα του μιούζικαλ, βασισμένο στη ζωή της ερμηνεύτριας. Δεν πρόκειται για μια βιογραφία και σαφώς δεν αφορά καθόλου την προσωπική της ζωή. Ο κορμός είναι βασισμένος σε τρεις ιστορίες, της Μαρινέλλας και δύο γυναικών (τις οποίες θα υποδυθούν η Τζένη Μπότση και η Ευαγγελία Μουμούρη και αφορά φανταστικά πρόσωπα) η μία εκ των οποίων θα είναι από την επαρχία και η άλλη από την Αθήνα. Η εξέλιξη θα βασίζεται στα καλλιτεχνικά βήματα της Μαρινέλλας, τα οποία θα παρακολουθούμε μέσα από αφηγήσεις και πρόζα της ίδιας αλλά και από τις προσωπικές ιστορίες των δύο ηρωίδων και των συζύγων τους, τους οποίους θα υποδυθούν ο Αντώνης Λουδάρος και ο Μέμος Μπεγνής. Η προσωπογραφία λοιπόν της Μαρινέλλας λειτουργεί εδώ ως σημείο αναφοράς για τις γενιές που μεγάλωσαν από το 60 και μετά, αφού είναι σαν να παρακολουθούμε τη διαδρομή της χειραφέτησης της Ελληνίδας γυναίκας – από το σεγκόντο στον Στέλιο Καζαντζίδη και τις “καθιστές” ερμηνείες δίπλα σε κάποιον άντρα τραγουδιστή, φτάνουμε στις φαντασμαγορικές εμφανίσεις, τα σόου, τις λαμπρές ενδυμασίες της και τις ακριβές παραγωγές. Η Μαρινέλλα δηλαδή λειτούργησε ως πρότυπο δύναμης, ανεξαρτησίας και ελευθερίας της γυναίκας η οποία δεν φοβάται να εκθέσει το πιο ερωτικό της πρόσωπο στον προβολέα και να διεκδικήσει τη ζωή που ονειρεύεται, πέρα από συμβάσεις και ταμπού.
Έτσι η Μεγάλη Κυρία, στο μιούζικαλ αυτό, θα υποδυθεί σαφώς όλα τα πρόσωπα της τραγουδιστικής της καριέρας, άλλοτε δηλαδή την ντίβα κι άλλοτε την ερμηνεύτρια με το ερωτικό ή και μητρικό προφίλ. Επειδή όμως, όπως ζήτησε η ίδια ήθελε να υπάρχει και χιούμορ στην παράσταση ενδεχομένως να εκπλαγούμε όταν από τις επιβλητικές τουαλέτες που θα φοράει τη μία στιγμή, την άλλη θα υποδύεται φανταστικούς χαρακτήρες της κάθε εποχής, όπως πχ μια καφετζού!
Η Μαρινέλλα αναφέρθηκε πολύ στην θεατρική της πλευρά. Ανεπιφύλακτα και είναι μία καλλιτέχνης που συνδέθηκε με αυτό που η ίδια δήλωσε για τον εαυτό της, πως είναι μια τραγουδίστρια “οπτικοακουστική”. Τα σόου που έκανε όλα τα χρόνια είχαν στοιχεία μιούζικαλ ενώ ακόμα και σε πιο ακουστικά κομμάτια η σκηνική της παρουσία δεν ήταν καθόλου συμβατική. Είναι η πρώτη φορά όμως που πηγαίνει αυτή προς το μέρος του Σταμάτη Φασουλή, τον οποίο κάλεσε πολλές φορές να την σκηνοθετήσει για δικές της παραστάσεις μουσικές από το 1988 ως σήμερα και αυτό την κάνει να νιώθει μια μεγάλη παλιγγενεσία, σαν να ξεκινάει από την αρχή μια νέα πορεία.
Στην παράσταση ίσως λείψουν κάποια σημεία της καριέρας της, ως παρουσίαση. Ίσως να μην ακούσουμε δηλαδή τραγούδια που πρώτη εκείνη ερμήνευσε του Χατζιδάκι και του Θεοδωράκη, όπως η Όμορφη Πόλη. Όμως στην παράσταση θα ακούγονται αυτά τα τραγούδια της κάθε εποχής ως λειτουργικό στοιχείο, είτε πρόκειται για τα τραγούδια των μεγάλων συνθετών, είτε πρόκειται για τη συνεργασία με τον Στέλιο Καζαντζίδη είτε και για τα τραγούδια που ακούγονταν κάθε εποχή από άλλους καλλιτέχνες, από τα πιο σπουδαία ως τα πιο ελαφρά και ενίοτε αστεία.
Η ενδυματολόγος Ντένη Βαχλιώτη θα αναλάβει τα ρούχα της Μαρινέλλας και εδώ ουσιαστικά θα εξυψωθεί η φύση της ντίβας. Βέβαια σε ορισμένες παρουσίες θα σατιριστεί κι όλας η μόδα της κάθε εποχής.
Ο Δημήτρης Παπάζογλου, είναι ο χορογράφος της παράστασης και στενός συνεργάτης της Μαρινέλλας από το 1983 ως σήμερα. Θα χορογραφήσει εδώ την Μαρινέλλα, τους 4 πρωταγωνιστές που προαναφέραμε και 12 ακόμα ηθοποιούς και χορευτές που πλαισιώνουν την παράσταση. Ήταν πολύ τρυφερή η στιγμή, που η Μαρινέλλα συστήνοντας τους 4 συμπρωταγωνιστές της (Αντώνη Λουδάρο, Ευαγγελία Μουμούρη, Μέμο Μπεγνή, Τζένη Μπότση) είπε πως την συγκίνησε η ερμηνεία τους στο τραγούδι της “Μπορεί” το οποίο με πάσα ειλικρίνεια θεωρεί πως το ερμηνεύσανε μοναδικά και μάλιστα κατά τη γνώμη της καλύτερα από την ίδια…
Η ενορχήστρωση θα είναι του Άγγελου Πρίφτη και τα σκηνικά του Γιώργου Γαβαλά.