Στις πρόβες της Ραλλίας Χρηστίδου με αποκλειστικές δηλώσεις από τη Σοφία Βογιατζάκη
Όταν μπήκαμε μέσα έπαιζαν ‘Θα κλείσω τα μάτια’ με μια άνεση που προδίδει προχωρημένο στάδιο ετοιμότητας. Την οργάνωση του μουσικού κομματιού έχει αναλάβει ο Χρήστος Αλεξάκης, όρθιος πίσω από τα keyboards, αλλά πάντα σύμφωνα με το γενικό πρόσταγμα της ίδιας της Ραλλίας. Επίσης επί σκηνής ο Βαγγέλης Μαχαίρας στο μπουζούκι.
H πρόβα συνεχίζεται με ‘Την αγαπούσα παραδέχομαι’ και ‘Το θαλασσί της θάλασσας’ με ελάχιστες διακοπές για διορθώσεις. Πράγμα αξιέπαινο αν υπολογίσουμε ότι η πρόβα γινόταν (απ ότι μας είπαν) χωρίς ηχολήπτη. Η ίδια η Ραλλία, casual chic, με την κιθάρα περασμένη στον ώμο εκπέμπει έναν έντονο μαγνητισμό που αιχμαλωτίζει το βλέμμα. Ομολογουμένως πανέμορφη, χαμογελάει καθώς τραγουδάει κάποιους στίχους και μπορώ μόνο να φανταστώ το τι επίδραση θα έχει αυτό το χαμόγελο στο γεμάτο club.
Όταν κατεβαίνει να μας μιλήσει και την βλέπω από κοντά διαπιστώνω την αλήθεια σε αυτό που μου έχουν πει όσοι φίλοι και γνωστοί μου είχαν την τύχη να την γνωρίσουν. Η ομορφιά των ματιών της ξεπερνιέται μόνο από την διεισδυτικότητα του βλέμματός της. Η ίδια, ένας γλυκύτατος άνθρωπος χαμηλών τόνων αλλά έντονου δυναμισμού, υπομένει ευλαβικά τις ερωτήσεις της συνέντευξης και μάλιστα μας κάνει τη χάρη να καθυστερήσει για περίπου δέκα λεπτά την επανέναρξη της πρόβας μέχρι να μην έχει μείνει (σχεδόν) καμία ερώτηση αναπάντητη.
Η επαναφορά στη σκηνή την βρίσκει να προβάρει ‘Μ’ αεροπλάνα και βαπόρια’. Στο club έχει φτάσει και η Σοφία Βογιατζάκη, η οποία ετοιμάζεται για κάποια γυρίσματα έξω από το μαγαζί και μας υπόσχεται ότι θα δεχτεί κάποιες ερωτήσεις όταν επιστρέψει. Συνέχεια στη πρόβα με ένα τραγούδι της ίδιας της Ραλλίας. ‘Αν μετρηθούμε’ με την αοιδό να έχει αναλάβει την ηλεκτρική της κιθάρα και να μας χαρίζει ένα δυναμικότατο σόλο. Ακολουθεί μια μαντινάδα στην οποία διαπιστώνεται μια μικρή ασυνεννοησία μεταξύ Ραλλίας και Βαγγέλη Μαχαίρα, η οποία όμως σύντομα λαμβάνει τέλος για να έρθει η συνέχεια με Ικαριώτικο.
Κάπου εκεί επιστρέφει η Σοφία η οποία είναι ένας άνθρωπος γεμάτος θετική ενέργεια και απαντάει στις ερωτήσεις μας με πολύ κέφι. Η συνέντευξη της ολοκληρώνεται υπό τους ήχους του ‘Τι λείπει’ με τη φωνή της Ραλλίας να ακούγεται σαν από στούντιο. Αποχαιρετάμε τους φιλόξενους ανθρώπους του Σταυρού του Νότου(+) με θετική διάθεση και περιέργεια/ανυπομονησία να δούμε το κανονικό πρόγραμμα που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα.
Εν μέσω πρόβας του ‘Ικαριώτικου’ από τη Ραλλία και τη μπάντα της στη σκηνή του Σταυρού του Νοτου (+), η χαρισματική και πάντα εύθυμη Σοφία Βογιατζάκη, που θα είναι συνοδοιπόρος της Ραλλίας στη διάρκεια των Χειμωνιάτικων εμφανίσεών της, άκουσε τις ερωτήσεις μας και απάντησε με απίστευτη ειλικρίνεια και πολύ σκέρτσο:
-Η Ραλλία λέει ότι την αποκαλείς ‘μονόχνοτη’… Γιατί αυτό;
-Γιατίιιι; Γιατί δε βγαίνει πουθενά, δε πάει πουθενά, κάθεται στο σπίτι της κλεισμένη και μελετάει όλη την ημέρα, ακούει μουσικές όλη την ημέρα… Εδώ και χρόνια την παίρνω να της πω «Πάμε για ποτό;» «Μπααα», «Πάμε για φαγητό;» «Φαγητό; Δε τρώω». Εκεί λέω «παιδί μου, πόσο μονόχνοτος άνθρωπος μπορεί να είσαι δηλαδή;» Αφού μου έκανε εντύπωση… Προχθές τελειώσαμε τη πρόβα και μου λέει «Πάμε να πιούμε ένα ποτό;» λέω «Αααα, θα με τρελάνεις! Εσύ; Να πας για ποτό;», «Ε, ναι» λέει «Συνεργάτες μου είστε…», «Ααα» λέω «μόνο με τους συνεργάτες σου βγαίνεις για ποτά ε;» «Ναι»μου λέει, «Το μάθαμε κι αυτό» της κάνω.
Έτσι μου αρέσει να την πειράζω και να την κοροϊδεύω. Είναι υπέροχο πλάσμα. Αλλά τη λέω μονόχνοτη γιατί αυτό είναι. Μονόχνοτη!
-Η φιλία πώς προέκυψε;
-Γνωριστήκαμε στην εκπομπή, όταν δούλευα στο mega με τον Γρηγόρη (Αρναούτογλου), και είχε έρθει δυο τρεις φορές καλεσμένη. Και μετά εγώ έγινα θαμώνας εδώ (στο Σταυρό του Νότου), γιατί ήταν και η Μελίνα (Ασλανίδου) εδώ, που είναι πολύ φίλη μου και που δούλευε δυο χρόνια με τη Ραλλία και έτσι επειδή ήμουν σχεδόν καθημερινά εδώ, αναπτύξαμε μια σχέση πιο στενή που εξελίχθηκε σε φιλία. Αλλά φιλία, ξέρεις, τηλέφωνα γιατί η Ραλλία δε βγαίνει. Γενικότερα η μόνη επαφή που μπορείς να συντηρήσεις με τη Ραλλία είναι με τηλέφωνα και μηνύματα και αυτό ΑΝ το σηκώσει και ΑΝ απαντήσει στο μήνυμα. Κάποια στιγμή είχε εξαφανιστεί και νομίζαμε ότι είναι άρρωστη. Λέγαμε ‘Λες να χει πεθάνει και να μη το πήραμε χαμπάρι;’! Αλλά στο τέλος εντάξει!
-Αυτή πως αντιδράει όταν της μιλάς έτσι και τη λες μονόχνοτη;
-Αυτή γελάει! Αφού το ξέρει ότι την αγαπάω και ότι της το λέω με αγνές προθέσεις. Τι νομίζεις; Ότι και η ίδια δεν ξέρει τί είναι; Δεν λέω κάτι που δεν ισχύει για μου θυμώσει…
-Η παρουσία σου εδώ, σαν ηθοποιός σε μουσική σκηνή, έγινε επειδή το έψαχνες να κάνεις κάτι τέτοιο ή επειδή ήταν η Ραλλία που στο πρότεινε;
-Κοίτα, εν πολλοίς το έκανα για τη Ραλλία. Κυρίως επειδή ξέρω ότι η χημεία μας θα δέσει και επειδή ψάχνω συνεργασίες που μπορώ να κάνω με αγάπη και την Ραλλία την αγαπάω. Πρέπει αυτό που κάνεις να το χαίρεσαι γιατί τότε θα το χαρεί και ο κόσμος από κάτω. Όταν λοιπόν υπάρχουν προϋποθέσεις όπως αλληλοεκτίμηση, αγάπη και χημεία τότε σίγουρα το κάνω πολύ πιο εύκολα. Δεν νομίζω να το έκανα με τον οποιονδήποτε.
-Έχεις ξανακάνει ποτέ κάτι παρόμοιο;
-Είχαμε κάνει πέρσι κάτι διαφορετικό με μια παρέα ηθοποιών. Το είχαμε παρουσιάσει στο Ρυθμό και στο Socialista αλλά ήταν κάτι διαφορετικό. Εδώ καλούμαι να συμμετάσχω υποκριτικά, απλά ο χώρος είναι διαφορετικός. Και μου αρέσει πολύ. Και νομίζω ότι δένει πάρα πολύ με αυτό που θέλει να παρουσιάσει η Ραλλία. Γενικότερα την θαυμάζω ακριβώς επειδή είναι ‘μονόχνοτη’ και έχει καταφέρει να χειριστεί την επιτυχία και τη δημοσιότητα πάρα πολύ καλά. Σαν άνθρωπο, την εκτιμάω για το ταλέντο της, για την μουσική της παιδία, για την υπέροχη φωνή της και για την προσωπικότητά της. Έχει ‘όλο το πακέτο’. Είναι έξοχο πλάσμα. Οπότε είναι χαρά μου και τιμή μου που είμαι εδώ μαζί της.
-Όπως το βλέπεις να κυλάει μέσα από τις πρόβες, είναι κάτι που θα επιδίωκες να ξανακάνεις στο μέλλον;
-Εξαρτάται μωρέ… Εξαρτάται από το τι θέλεις να πεις μέσα από αυτό και για το αν υπάρχει λόγος να συμβεί. Γενικά εγώ δεν είμαι άνθρωπος που θα πει «ποτέ δεν θα το κάνω αυτό». Το έχω δείξει και εμπράκτως. Δεν είμαι από τους ηθοποιούς που λένε «εγώ δεν θα κάνω ποτέ καθημερινό, δεν θα κάνω τηλεόραση, δεν θα κάνω εκπομπές…». Γενικότερα πιστεύω πως ό,τι κάνεις είναι κέρδος και έχει να σου δώσει πράγματα. Πρέπει να κρατάς πάντα τα θετικά, γιατί όλα έχουν και την άσχημη πλευρά τους, αλλά αν είσαι ανοικτός άνθρωπος και επικεντρώνεις στα καλά, πάντα θα προχωράς στη δουλειά σου όποια κι αν είναι αυτή. Είτε είναι ραδιόφωνο, είτε τηλεόραση είτε είναι τέτοιου τύπου μαγαζιά. Πάντα έχεις ένα κέρδος.
-Εσύ με τη μουσική…
-Καμία σχέση! Εγώ με τη μουσική μαλωμένοι, ά πα πα… Προσπαθώ να το παλέψω μπας και τραγουδήσω κάποια στιγμή και αυτό λέω και στη Ραλλία, ότι ‘άκου άκου άκου’ μέχρι το τέλος της σεζόν μπορεί να έχω μάθει να πατάω σωστά σε μια νότα!
-Δηλαδή αυτό που κάνουν συνάδελφοί σου, όπου μαζεύονται παρέες ηθοποιών και τραγουδάνε σε μικρά μαγαζιά σου αρέσει.
-Βέβαια μου αρέσει. Και σου λέω, κάτι τέτοιο είχαμε κάνει και πέρσι. Αλλά εγώ είμαι ηθοποιός που τραγουδάει όπως τραγουδάνε οι ηθοποιοί. Δεν μπορώ να πάρω ένα μικρόφωνο και να υποστηρίξω ένα τραγούδι σαν επαγγελματίας τραγουδιστής. Αν όμως το τραγούδι δοθεί μέσα από κάτι υποκριτικό ή μέσα από κάποια συγκεκριμένη κατάσταση, θα το κάνω γιατί τότε δεν θα απαιτεί κανείς από μένα να τραγουδάω και ολόσωστα.
-Αγαπημένο σου κομμάτι μέσα από τη συγκεκριμένη παράσταση; Είτε τραγούδι της Ραλλίας είτε δική σου πρόζα.
-Κοίτα, δεν μπορώ να σου ξεχωρίσω κάτι γιατί έχει κάνει ένα πάρα πολύ ωραίο πρόγραμμα η Ραλλία και μου αρέσουν όλα τα τραγούδια που λέει. Αν έπρεπε με το ζόρι να ξεχωρίσω ένα, θα ήταν το “Μάτια μου ξεχνάς”, το καινούριο της που είναι εξαιρετικό και της πάει πάρα πολύ. Εκπληκτικό το τραγούδι και εκπληκτική η Ραλλία.
-Έχεις ετοιμάσει και κάποια βίντεο…
-Ναι ετοιμάσαμε δύο βιντεάκια που θα παίζουν στην έναρξη της παράστασής της εδώ μέχρι να προλάβω να έρθω από το θέατρο. Γιατί ξεκινάει νωρίς η Ραλλία και πρέπει να προλάβω να φτάσω. Και μετά έχουμε και κάποια ζωντανά κομμάτια στα οποία είμαστε μαζί στη σκηνή.
-Δηλαδή Σάββατο βράδυ τρέχεις σαν το Βέγγο…
-Εντάξει, δεν έχω παράπονο, καλά είναι.
-Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλή επιτυχία και εδώ και στο θέατρο.
-Κι εγώ ευχαριστώ, έλα να μας δεις!