Η Νατάσσα Μποφίλιου θα πρωταγωνιστήσει στους “Όρνιθες” του Αριστοφάνη στην Επίδαυρο!
Στην Καθημερινή έδωσε μια αποκλειστική συνέντευξη η Νατάσσα Μποφίλιου και μίλησε για την απόφασή της να παίξει φέτος στην Επίδαυρο, συγκεκριμένα στους “Όρνιθες” του Αριστοφάνη.
Αφορμή για τη συνέντευξη αυτή ήταν το νέο της άλμπουμ, η «Βαβέλ», σε μουσική του Θέμη Καραμουρατίδη και στίχους του Γεράσιμου Ευαγγελάτου κι αγαπημένη τραγουδίστρια απάντησε σε όλα τα ερωτήματα που της τέθηκαν με χαρά.
Τι ψάχνεις σε ένα τραγούδι;
Τους εαυτούς μας. Ακριβώς γι’ αυτόν το λόγο, όμως, με τον Γεράσιμο και τον Θέμη δεν μπαίνουμε πια στη διαδικασία μιας τέτοιας αναζήτησης. Οι δίσκοι μας είναι οι εαυτοί μας. Τέσσερα χρόνια μάς πήρε να ετοιμάσουμε νέο άλμπουμ, αλλά δεν γράφαμε και σβήναμε. Ζούσαμε τη ζωή μας, την κανονική, την απόλυτη ρουτίνα μας, δεν το ζορίσαμε το πράγμα. Και κάποια στιγμή αυτό «ξεκλείδωσε» και μέσα σε λίγες εβδομάδες ήταν έτοιμα όλα τα τραγούδια.
Τι εκτιμάς στον Θέμη και τον Γεράσιμο;
Στον Θέμη τη σιγουριά που με κάνει να νιώθω. Είναι το alter ego μου. Μοιάζουμε πολύ, δεν χρειάζεται καν να μιλάμε για να συνεννοηθούμε. Μαζί του έχω την ασφάλεια να είμαι ο εαυτός μου. Το ίδιο ισχύει και με τον Γεράσιμο, αλλά με τη διαφορά ότι δεν αισθάνομαι «ίση» του: ήταν και παραμένει ο μέντοράς μου, ο άνθρωπος που με πήρε από το χέρι και μου έδειξε έναν διαφορετικό δρόμο, που εξακολουθεί να με κάνει καλύτερη με τα γραπτά του, με τις συζητήσεις μας. Δεν μπορώ καν να του φωνάξω, ακόμα κι όταν με εκνευρίζει. Σε αντίθεση με τον Θέμη, με τον οποίο μπορούμε να φτάσουμε στο σημείο να παίξουμε ξύλο! Και με τους δύο η σχέση μας είναι πια σαν… γάμος.
Εχεις σκεφτεί πώς θα ήταν η ζωή σου αν δεν είχες πάρει το δρόμο της μουσικής;
Δεν ξέρω. Ισως γιατί πάντα η μουσική ήταν με κάποιον τρόπο στη ζωή μου. Βέβαια, αν μιλήσουμε από επαγγελματικής πλευράς, από μικρή ήμουν σίγουρη ότι θα έκανα κάτι απαιτητικό, που θα είχε πρόκληση, που θα έπρεπε να τρέξω πίσω του και να το κυνηγήσω, να κοπιάσω για να το φτάσω. Στην εφηβεία ήθελα, για παράδειγμα, να γίνω διπλωματική ακόλουθος…
Πόσο δύσκολο είναι με την επιτυχία που βιώνεις να μην καβαλήσεις το καλάμι;
Καθόλου δύσκολο. Πιστεύω σ’ εμένα και ξέρω πως ό,τι κάνω το κάνω όσο πιο καλά μπορώ, γιατί εργάζομαι σκληρά για να το κατακτήσω. Αλλά δεν έχει αλλάξει η ιδέα που έχω για τον εαυτό μου μέσα από τη δουλειά μου, δεν προσδιορίζομαι από αυτήν. Ναι, έχω προοπτικές. Αν τις αξιοποιώ ή όχι είναι δικό μου θέμα. Αν τα δεις έτσι πεζά τα πράγματα, συνειδητοποιείς πως δεν είσαι ο μόνος άνθρωπος με προοπτικές πάνω στον πλανήτη, άλλοι έχουν καλύτερες από σένα. Οταν βρίσκομαι πάνω στη σκηνή, λοιπόν, γουστάρω τρελά, είναι υπέροχο αυτό που συμβαίνει. Αλλά τελειώνει όταν κατεβαίνω από τη σκηνή. Γιατί να το πάρω μαζί μου στο σπίτι; Καβαλάνε το καλάμι μόνο όσοι δεν έχουν ένα σταθερό περιβάλλον και ανθρώπους γύρω τους που να τους θυμίζουν ποιοι είναι.
Να έρθουμε στη «Βαβέλ». Γιατί πρέπει να την ακούσει κανείς; Τι προσφέρει στον ακροατή;
Θα σου πω τι πρόσφερε σ’ εμάς: ολοκλήρωση, ανάταση, σαν να μας έσπρωξε σε έναν συναρπαστικό, καινούργιο δρόμο. Απολαμβάνουμε μια νέα συγκίνηση. Θεωρούμε ότι είναι ο πιο μεστός, ο πιο ώριμος καταγεγραμμένος εαυτός μας. Εξακολουθούμε να κάνουμε αστικό συναισθηματικό τραγούδι. Και ποτέ δεν είπαμε ψέματα. Τις δικές μας ιστορίες αφηγούμαστε. Κάθε φορά που ακούω τα «Μεθύσια», για παράδειγμα, σκέφτομαι τα μεθύσια που έχουμε κάνει στον «Batman» και στον «Αρχάγγελο», τα φλερτ, τα κλάματα για έρωτες…
Τον Αύγουστο θα σε δούμε και στην Επίδαυρο, στους «Ορνιθες» του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου. Πώς είναι αυτή η εμπειρία;
Φανταστική! Kαι απορώ με όσους απορούν και με ρωτούν πώς αποφάσισα να συμμετάσχω σε μια τέτοια παράσταση. Κατ’ αρχάς, αξιοποιούμαι στη μουσική δράση, ως τραγουδίστρια, όχι ως ηθοποός. Δεύτερον, έχω πολύ στενή σχέση με τον Αγγελο Τριανταφύλλου που γράφει τη μουσική αλλά και με τον Νίκο Καραθάνο, τον οποίο γνωρίζω χρόνια και θαυμάζω… αρρωστημένα. Οταν μου το πρότεινε, του είπα ότι αισθάνομαι απερίγραπτη χαρά και τιμή που θα βρεθώ μέσα σε έναν τέτοιο θίασο και ότι τον εμπιστεύομαι τυφλά.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.