Νίκος Βέρτης: “Προτιμώ να με «κράζουν» οι επιχειρηματίες παρά οι πελάτες γιατί ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”
Όμως σημαντικός παράγοντας αυτού είναι ότι δεν αφήνει τίποτα στην τύχη του. Περνάνε τα πάντα από τον έλεγχό του. Αυτό που θα παρουσιάσει κάθε φορά είναι προσεγμένο σε τέτοιο βαθμό που απαιτούνται χρήματα.
Σε ερώτηση της δημοσιογράφου του tralala.gr, Σοφίας Μπεκιάρη, εάν του έχει ζητηθεί να μειώσει το κόστος κάνοντας έκπτωση σε αυτό που θα παρουσιάσει, δήλωσε: “Βεβαίως! Έχει συμβεί και το σκέφτομαι και εγώ ο ίδιος πολλές φορές. Οι εποχές έχουν αλλάξει πολύ πια, τα νυχτερινά μαγαζιά προσφέρουν διασκέδαση ώστε ο κόσμος να ξεφύγει για λίγο από την καθημερινότητα και τα προβλήματά του, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι όλοι έχουν λεφτά για να διασκεδάσουν! Μη νομίζεις όμως πως και εμείς οι καλλιτέχνες περνάμε εύκολα… με τις φορολογίες που έχουν επιβληθεί σε εμάς και στα μαγαζιά, έχουν γίνει πολύ δύσκολα τα πράγματα. Παλαιότερα τα λεφτά ήταν πολύ περισσότερα, δεν το κρύβω, τώρα όμως φθάσαμε στο άλλο άκρο, στη θηλιά στο λαιμό. Σήμερα δουλεύει ένα μαγαζί και αλίμονο του εάν πάει μέτρια γιατί απασχολούνται σίγουρα κοντά στις εκατό οικογένειες εκεί. Το κάθε μαγαζί λειτουργεί σαν ένα εργοστάσιο και χρειάζεται και λίγη βοήθεια. Δεν μπορεί να ξέρει ο καθένας τι τραβάει ένας επιχειρηματίας για να στήσει και να κρατήσει όρθιο ένα μαγαζί. Εμείς εδώ είμαστε τρομερά τυχεροί που πάμε τόσο καλά, υπάρχουν όμως δυστυχώς πολλά μαγαζιά που έχουν «γονατίσει». Η εφορία δεν μπορεί να περιμένει, θα έρθει και θα σου ζητήσει αυτά που της οφείλεις και πρέπει να τα έχεις για να τα δώσεις. Δυστυχώς έτσι όπως έχει γίνει το φορολογικό στον Ελλάδα, δεν μπορείς να επιζήσεις εάν δεν γεμίζεις με κόσμο. Προτιμώ να με «κράζουν» οι επιχειρηματίες παρά οι πελάτες γιατί ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη αποκλειστικά εδώ.
Συντάκτης: Χριστίνα Σαμπάνη