H μόδα των ολογραμμάτων συνεχίζεται!
Όπως φαίνεται, μετά την επιτυχία του ολογράμματος του Tupac στο φετινό Coachella Festival, η έννοια του ολογράμματος γίνεται θεσμός. ‘Ήδη οι διαχειριστές των πνευματικών δικαιωμάτων του Elvis Presley υπέγραψαν συμβόλαιο με τη “Digital Domain Media Group”, την εταιρία που ήταν υπεύθυνη για το ολόγραμμα του Tupac, για τη δημιουργία μιας σειράς “αναγεννήσεων” του Βασιλιά που θα κάνουν το γύρω του κόσμου σε διάφορα events.
Ο των The Doors αποσκοπεί στο να κάνει τον Jim Morrison «να περπατήσει ακριβώς μπροστά σου, να σε κοιτάξει στα μάτια, να σου τραγουδήσει και μετά να γυρίσει και να φύγει» και υποστηρίζει ότι είναι μια ιδέα που επεξεργάζονται εδώ και οχτώ χρόνια μαζί με τον σκηνοθέτη Jake Nava.
Όσον αφορά το θρύλο του Jimmy Hendrix, η αδελφή του Janie Hendrix μαζί με τον οργανισμό “Experience Hendrix” ήδη εργάζονται με τη “Musion Systems” εδώ και ένα χρόνο και η ίδια δήλωσε ότι « κύριος στόχος είναι να διατηρήσουμε την αυθεντικότητα του Jimmy αλάνθαστη»
Ολόγραμμα ετοιμάζεται για το αιώνιο sex symbol, Marilyn Monroe. Με αφορμή τα 50 χρόνια που θα ολοκληρωθούν από το θάνατό της, τον ερχόμενο Αύγουστο η εταιρία “Digicon Media” βρήκε την ευκαιρία να ετοιμάζει κάτι ιδιαίτερο για να τιμηθεί η Marilyn όπως πρέπει.
Τεχνολογία είναι αυτή, και δε σταματάει ποτέ. Εμείς απλά αναμένουμε με δέος!
Από τη Μαριτίνα Κανελλακοπούλου