CALIFORNICATION – Red Hot Chili Peppers
CALIFORNICATION – Red Hot Chili Peppers
Psychic spies from China
Try to steal your mind’s elation
Little girls from Sweden
Dream of silver screen quotations
And if you want these kind of dreams
It’s Californication
It’s the edge of the world
And all of western civilization
The sun may rise in the East
At least it settles in the final location
It’s understood that Hollywood
sells Californication
Pay your surgeon very well
To break the spell of aging
Celebrity skin is this your chin
Or is that war your waging
First born unicorn
Hard core soft porn
Dream of Californication (x2)
Marry me girl be my fairy to the world
Be my very own constellation
A teenage bride with a baby inside
Getting high on information
And buy me a star on the boulevard
It’s Californication
Space may be the final frontier
But it’s made in a Hollywood basement
Cobain can you hear the spheres
Singing songs off station to station
And Alderaan’s not far away
It’s Californication
Born and raised by those who praise
Control of population everybody’s been there and
I don’t mean on vacation
(Chorus)
Destruction leads to a very rough road
But it also breeds creation
And earthquakes are to a girl’s guitar
They’re just another good vibration
And tidal waves couldn’t save the world
From Californication
Pay your surgeon very well
To break the spell of aging
Sicker than the rest
There is no test
But this is what you’re craving
(Chorus)
Ως δημιουργοί του «Californication» αναφέρονται ο Michael Peter Balzary (γνωστός ως Flea), ο John Anthony Frusciante, ο Anthony Kiedis και ο Chad Smith, όλοι τους μέλη των Red Hot Chili Peppers.
Οι Red Hot Chili Peppers σχηματίστηκαν στο Los Angeles και είναι αρκετά εξοικειωμένοι με την ιδιόμορφη φύση της ζωής στην California. Με το «Californication» εξετάζουν τα χαρακτηριστικά της… τοπικής ασθένειας και διαπιστώνουν την επιδείνωση της παγκόσμιας κοινωνίας που έχει γίνει πλαστική και πολύ επιφανειακή, όπως η California. Εν γένει, το τραγούδι είναι ένα μεγαλόπρεπο κυνικό σχόλιο πάνω στη σκοτεινή πλευρά του Hollywood και στην «καλιφορνιοποίηση» του κόσμου. Ο δε τίτλος «Californication» αποτελεί ταυτόχρονα σύνθεση των λέξεων «California» και «Fornication» (που στα ελληνικά σημαίνει «μοιχεία», «παράνομη συνουσία»), χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι κρύβεται κάποια σεξουαλική αναφορά. Θα λέγαμε ότι είναι περισσότερο ένα παιχνίδι λέξεων, όπου το «Californication» υπονοεί τη «διείσδυση» της καλιφορνέζικης κουλτούρας στον άνθρωπο.
Ο Anthony Kiedis, τραγουδιστής των Red Hot Chili Peppers, εξήγησε τον όρο Californication διηγούμενος κάτι που του συνέβη όταν βρισκόταν στο Βόρνεο. Εκεί βρέθηκε σε μία αγορά όπου οι κάτοικοι πουλούσαν τα συνηθισμένα τοπικά προϊόντα αλλά μεταξύ αυτών μπορούσε να βρει Coca Cola, μπλούζες των Red Hot Chili Peppers και των Guns ‘n’ Roses και οποιοδήποτε άλλο δυτικό προϊόν, συνειδητοποιώντας ότι ο δυτικός κόσμος –και ιδιαίτερα η αμερικανική κουλτούρα- διείσδυσε ακόμα και σε μέρη τα οποία μέχρι πρότινος ήταν άθικτα από τον δυτικό πολιτισμό. Με λίγα λόγια, ακόμα και στο πιο απομονωμένο μέρος της Γης μπορούσε να δει κανείς προϊόντα που έβλεπε και στην California –ενίοτε και την ίδια συμπεριφορά- σαν όλος ο κόσμος να γίνεται μία μεγάλη California, η αρνητικότητα της οποίας στρέφεται γύρω από το Hollywood.
Το «Californication», χλευάζοντας το Hollywood, αναφέρεται στην επέκταση της αμερικανικής κουλτούρας και σε όλα τα κακά και τη σήψη που τη συνοδεύει. Το τραγούδι, λοιπόν, αφορά λιγότερο τη γεωγραφική περιοχή και περισσότερο την επίδρασή της σε όλο τον κόσμο και τη συνεπαγόμενη συστηματική διάδοση της απάθειας και του επιφανειακού.
Στο πλαίσιο αυτό, πολλοί από τους στίχους του τραγουδιού λένε μία ιστορία γύρω από την πλαστική και μη ρεαλιστική εικόνα που πουλάει το Hollywood στον κόσμο αλλά και για τους ανθρώπους που έχουν εμμονή με το κυνήγι της δόξας και με το πώς θα κρατηθούν για πάντα νέοι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι στίχοι «Little girls from Sweden dream of silver screen quotations» («Κοριτσάκια από τη Σουηδία ονειρεύονται προτάσεις για τη μεγάλη οθόνη») και «And buy me a star on the boulevard» («Αγόρασέ μου ένα αστέρι στη λεωφόρο») που αναφέρονται στο όνειρο της δόξας, αλλά και οι στίχοι «Pay your surgeon very well to break the spell of aging» («Πλήρωσε τον χειρούργο σου καλά για να ξορκίσεις τα γεράματα») και «Space may be the final frontier but it’s made in a Hollywood basement» («Το Διάστημα μπορεί να είναι το τελευταίο σύνορο αλλά φτιάχτηκε σ’ ένα υπόγειο στο Hollywood») που αναφέρονται στην εμμονή τού να δείχνεις πάντα νέος και στην κατασκευασμένη εικόνα που πουλά κατά κόρον το Hollywood.
Στο «Californication» υπάρχουν επίσης αναφορές στην πορνογραφία, στην κουλτούρα της pop και σε διάφορα άλλα θέματα.
Το τραγούδι αρχίζει με τον στίχο «Psychic spies from China try to steal your mind’s elation» («Ψυχικοί κατάσκοποι από την Κίνα προσπαθούν να κλέψουν του μυαλού σου την έξαρση»). Ο Anthony Kiedis λέει στο βιβλίο του «Scar Tissue» (2004) ότι εμπνεύστηκε αυτό το στίχο όταν ήταν στη Νέα Ζηλανδία και άκουσε μία γυναίκα στο δρόμο να μιλάει με στόμφο ότι υπάρχουν κατάσκοποι ψυχών στην Κίνα.
Με το στίχο «It’s the edge of the world and all of western civilization / The sun may rise in the East, at least it settles in the final location», το τραγούδι τοποθετεί την California στο δυτικό άκρο του κόσμου, εκεί όπου δύει ο ήλιος. Αυτό μπορεί να σημαίνει επίσης ότι ο κόσμος όπως τον γνωρίζουμε θα τελειώσει, με τον καθένα μας να έχει συμμετοχή στην «καλιφορνιοποίηση», αφού θα έχουμε ασχοληθεί με πλαστά και επιφανειακά πράγματα. Κι αυτό γιατί όλοι ονειρεύονται να γίνουν διάσημοι και έλκονται από το Hollywood, όπου όλα είναι πλαστά («It‘s understood that Hollywood sells Californication»).
Ο στίχος «Celebrity skin is this your chin / or is that war your waging» αποτελεί αναφορά στο «Celebrity Skin», το τρίτο και τελευταίο άλμπουμ των Hole, του συγκροτήματος που σχημάτισε η Courtney Love, η σύζυγος του Kurt Cobain, το όνομα του οποίου εμφανίζεται αργότερα.
Ο στίχος «First born Unicorn / hard core soft porn» αποτελεί έμμεση αναφορά στη Dorothy Stratten. Η Dorothy Stratten ήταν μοντέλο από τον Καναδά, που τον Αύγουστο του 1979 ήταν το κορίτσι της κεντρικής σελίδας του Playboy και έγινε η Playmate της χρονιάς 1980. Στις 14 Αυγούστου 1980 δολοφονήθηκε σε ηλικία μόλις 20 ετών. Την επόμενη χρονιά η δημοσιογράφος Teresa Carpenter βραβεύτηκε με βραβείο Pulitzer για το άρθρο που έγραψε στην εφημερίδα The Village Voice με θέμα τη δολοφονία της Dorothy Stratten. Η δολοφονία της Stratten αποτέλεσε επίσης το θέμα δύο κινηματογραφικών ταινιών αλλά και ενός βιβλίου με τίτλο «The Killing Of The Unicorn» (1984), που έγραψε ο Peter Bogdanovich.
Ο στίχος «Space may be the final frontier» κάνει έμμεση αναφορά στο Star Trek, καθώς το 1989 βγήκε στους κινηματογράφους η ταινία «Star Trek V: The Final Frontier».
Ο στίχος «Cobain can you hear the spheres / singing songs off station to station» αναφέρεται στον αυτόχειρα τραγουδιστή των Nirvana, Kurt Cobain, και στο δίσκο «Station To Station» που κυκλοφόρησε ο David Bowie το 1976. Στον επόμενο στίχο («And Alderaan‘s not far away»), ο Alderaan είναι ο πλανήτης από τον οποίο καταγόταν η πριγκίπισσα Λέια στην ταινία «Ο Πόλεμος Των Άστρων» (Star Wars, 1977).
Σύμφωνα με το τραγούδι, λοιπόν, τα πάντα είναι μία κατασκευασμένη ιδέα και ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να σωθεί ο υπόλοιπος κόσμος από το να γίνει εγωκεντρικός και καταστρεπτικός όπως η χολιγουντιανή κουλτούρα.
Οι Red Hot Chili Peppers συνάντησαν τεράστιες δυσκολίες προκειμένου να βάλουν το τραγούδι τους σε μία τάξη. Ο Kiedis έγραψε τους στίχους, για τους οποίους ένιωθε πως ήταν από τους καλύτερους που είχε γράψει ποτέ, αλλά το συγκρότημα δεν μπορούσε να αποφασίσει με ποιο τρόπο θα «έντυναν» μουσικά το μεθυστικό μήνυμα των στίχων. Παρά τις προσπάθειες που έκαναν οι RHCP, ο χρόνος περνούσε και όλα έδειχναν ότι δεν θα προλάβαιναν να τελειώσουν το τραγούδι έγκαιρα ώστε να το συμπεριλάβουν στο νέο τους άλμπουμ. Ώσπου μία μέρα ο κιθαρίστας John Frusciante μπήκε μέσα στο στούντιο και τους είπε ότι βρήκε τη λύση στο πρόβλημα της σύνθεσης. Ο Frusciante άντλησε την έμπνευσή του από ένα ορχηστρικό κομμάτι με τίτλο «Carnage Visors», το οποίο είχαν ηχογραφήσει οι Cure το 1981 για τις ανάγκες της ομώνυμης ταινίας μικρού μήκους του Ric Gallup. Στη συνέχεια, το κομμάτι πήρε τη μορφή αυτού που θα γινόταν μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες που γνώρισαν ποτέ οι Red Hot Chili Peppers και έχοντας ως βασικό χαρακτηριστικό του τον αραιό συνδυασμό της κιθάρας και του μπάσου στο βασικό riff.
Η ηχογράφηση του «Californication» έγινε στις αρχές του 1999 με παραγωγό τον Rick Rubin και από μουσικής άποψης το τραγούδι εντάσσεται στην κατηγορία του εναλλακτικού ροκ. Ο Frusciante χρησιμοποίησε αποκλειστικά μία ηλεκτρική κιθάρα Gretsch White Falcon. Την ίδια κιθάρα χρησιμοποίησε αργότερα και για να παίξει το τραγούδι στις ζωντανές εμφανίσεις του συγκροτήματος μέχρι το 2006 οπότε και την αντικατέστησε με μία Fender Stratocaster. Αν και η κιθάρα, τα drums και τα φωνητικά του τραγουδιού είναι πολύ διαφορετικά με ό,τι είχαν παρουσιάσει στο παρελθόν οι Red Hot Chili Peppers, το τραγούδι εξακολουθεί αναμφισβήτητα να φέρει τη σφραγίδα του συγκροτήματος.
Το «Californication» κυκλοφόρησε σε single στις 20 Ιουνίου του 2000. Το τραγούδι έφτασε στο Νο 16 της Μεγάλης Βρετανίας και στο Νο 69 των Η.Π.Α. Επίσης έγινε No 1 στην Πολωνία, Νο 6 στο Βέλγιο, Νο 8 στη Νέα Ζηλανδία, Νο 19 στην Ιταλία, Νο 24 στην Ιρλανδία, Νο 37 στη Σουηδία, Νο 41 στην Ολλανδία, Νο 44 στην Αυστραλία, Νο 59 στον Καναδά και Νο 63 στη Γερμανία.
Το εξώφυλλο του single χρησιμοποιήθηκε αργότερα για την επανακυκλοφορία του ομώνυμου άλμπουμ σε iTunes, ενώ το τραγούδι συμπεριλήφθηκε και στο «Greatest Hits» των Red Hot Chili Peppers αλλά σε μία ελάχιστα διαφορετική εκτέλεση, όπου το πρώτο ρεφρέν είναι μεγαλύτερο (ο λόγος που κυκλοφόρησε αυτή η εναλλακτική εκδοχή είναι άγνωστος).
Το μουσικό βίντεο του «Californication» είναι σε ύφος τρισδιάστατου video game, όπου απεικονίζονται γνωστά μέρη της California και κάθε μέλος του συγκροτήματος ζει ένα είδος περιπέτειας κάνοντας snowboard, skateboard ή πετώντας καβάλα πάνω σ’ ένα έντομο. Ο John Frusciante, με μαλλί παρόμοιο μ’ αυτό της εποχής του “Blood Sugar Sex Magik” (του πέμπτου άλμπουμ των RHCP, που κυκλοφόρησε το 1991), διατρέχει το Hollywood παρακάμπτοντας διασημότητες και τους σωματοφύλακές τους. Ο drummer Chad Smith κάβει snowboard στην οροσειρά Σιέρα Νεβάδα και στη συνέχεια πέφτει από ένα γκρεμό και προσγειώνεται σ’ ένα τρένο. Ο Anthony Kiedis κολυμπά στον Κόλπο του Σαν Φρανσίσκο περικυκλωμένες από καρχαρίες και γυναίκες. Στη συνέχεια σερφάρει πάνω στην πλάτη ενός καρχαρία και ξαφνικά πηδάει στο μπροστινό κάθισμα ενός cabrio αυτοκίνητου, το οποίο και οδηγεί. Ο μπασίστας Flea τρέχει στο Εθνικό Πάρκο Sequoia, σώζοντας μία αρκούδα από έναν κυνηγό, και γλυτώνει από τους ξυλοκόπους που κόβουν όλα τα δέντρα. Έπειτα, ο John μπαίνει σ’ ένα κινηματογραφικό στούντιο, όπου γυρίζονται τρεις ταινίες: μία επιστημονικής φαντασίας, μία πορνογραφική κι ένα ντοκιμαντέρ για τον Leonardo Da Vinci. Ο Chad με τη σανίδα του διατρέχει ένα από τα κύρια καλώδια ανάρτησης της γέφυρας Golden Gate στο Σαν Φρανσίσκο, ενώ ο Anthony αφού περνάει από τη γέφυρα με το cabrio αυτοκίνητο στη συνέχεια περνάει μέσα από ένα ντόνατ που γράφει Andy’s Donuts. Σε μία στροφή σπάει τη μπάρα κι ενώ το αυτοκίνητο πέφτει στο γκρεμό, ο Anthony προσγειώνεται σε ένα τεράστιο έντομο που καβαλάει ο Flea. Το έντομο με τον Flea και τον Anthony πετάει στον ουρανό ανάμεσα σε ιπτάμενους δίσκους και αερόστατα, ενώ ο Chad σερφάρει στον ουρανό και ο John πετάει με την ιπτάμενη μηχανή που σχεδίασε ο Da Vinci. Βλέποντας τριγύρω του την κίνηση στον ουρανό, ο Anthony πέφτει από το έντομο και προσγειώνεται σ’ έναν τεράστιο κήπο. Στη συνέχεια βλέπουμε να γίνεται ένας μεγάλος σεισμός και να γκρεμίζονται κτήρια. Στο τέλος, τα μέλη του συγκροτήματος πέφτουν στο ρήγμα του Αγίου Ανδρέα και συναντιούνται στο κέντρο της Γης όπου αγγίζουν έναν τρισδιάστατο κύβο που μετατρέπει τον ηλεκτρονικό τους εαυτό στην πραγματική τους υπόσταση. Όλες αυτές οι σκηνές εναλλάσσονται με πραγματικά πλάνα, όπου το συγκρότημα παίζει το τραγούδι. Οι live action σκηνές μετατρέπονται σε ένθετη εικόνα όταν το βίντεο δείχνει τους ηλεκτρονικούς ήρωες. Οι live action λήψεις επανέρχονται κάθε φορά που ένας ήρωας περνάει μέσα από το οκτάκτινο αστέρι, που έγινε το de facto λογότυπο σύμβολο του συγκροτήματος όταν χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο άλμπουμ “Mother’s Milk” (1989). Το ίδιο το βίντεο περιέχει πολλές αναφορές σε video games της εποχής του και είναι το πιο δημοφιλές μουσικό βίντεο του συγκροτήματος στο YouTube, με πάνω από 50.000.000 θεάσεις.
Άλλες εκτελέσεις
Τον Ιούλιο του 2004 οι Red Hot Chili Peppers κυκλοφόρησαν μία ζωντανή ηχογράφηση του «Californication», η οποία περιλαμβάνεται στο άλμπουμ «Live In Hyde Park».
Το τραγούδι ερμηνεύθηκε ζωντανά και από το ελληνικό συγκρότημα Beyond Recovery, ενώ η εισαγωγή του «Είσαι Εδώ» του Μιχάλη Χατζηγιάννη (άλμπουμ «Κρυφό Φιλί», 2002) είναι σχεδόν ίδια με αυτή του «Californication».
Το «Californication» ακούστηκε στην ταινία «Enron: Καρχαρίες Στο Δωμάτιο» (Enron: The Smartest Guys In The Room, 2005). Επίσης, έδωσε τον τίτλο του στην αμερικανική σειρά «Californication», που έκανε πρεμιέρα το 2007. Όμως οι δημιουργοί της σειράς δεν ζήτησαν την άδεια των Red Hot Chili Peppers για τη χρήση της λέξης, κι έτσι στις 19 Νοεμβρίου 2007 το συγκρότημα κατέθεσε αγωγή εναντίον της εταιρίας Showtime Networks υποστηρίζοντας ότι η λέξη «Californication» είναι χαρακτηριστική, διάσημη και άμεσα συνδεδεμένη στο μυαλό του καταναλωτή με τους Red Hot Chili Peppers. Μάλιστα ένας από τους χαρακτήρες της σειράς λέγεται Dani California, που είναι ο τίτλος άλλου τραγουδιού που κυκλοφόρησαν οι Red Hot Chili Peppers το 2006, ενώ σε ένα επεισόδιο ένας χαρακτήρας περιγράφει την California ως «the edge of the world and all of western civilization», που είναι αυτούσιος στίχος από το «Californication».
Στην αγωγή αναφέρεται ότι στη δημιουργία, την προώθηση και τη διανομή της τηλεοπτικής σειράς, οι κατηγορούμενοι διέπραξαν σκοπίμως απάτη με την ιδιοποίηση του τίτλου και κατηγορούν την εταιρία για αθέμιτο ανταγωνισμό και αδικαιολόγητο πλουτισμό αφού κυκλοφορούν και soundtrack με τίτλο «Californication». Ο δικηγόρος του συγκροτήματος, Justin Ehrlich, είπε σχετικά:
– Οι Red Hot Chili Peppers ποτέ δεν θα επέτρεπαν ο τίτλος του τραγουδιού και του άλμπουμ τους να χρησιμοποιηθεί σε τηλεοπτικό πρόγραμμα – πόσο μάλλον σ’ αυτό. Νιώθουν ιδιαίτερα προσβεβλημένοι που η Showtime χρησιμοποίησε το υλικό τους χωρίς άδεια.
Με την αγωγή, η οποία κατονόμαζε ως υπεύθυνους -εκτός της Showtime Networks- τον παραγωγό Tom Kapinos και τις εταιρίες Twilight Time Films και Aggressive Mediocrity, το συγκρότημα επιδίωκε αποζημίωση και την απαγόρευση χρήσης του τίτλου «Californication» από τη Showtime. Τον Ιούλιο του 2007, ο Tom Kapinos είπε στους δημοσιογράφους ότι η πρώτη φορά που άκουσε τη λέξη «Californication» ήταν τη δεκαετία του 1970 όταν στην πολιτεία του Oregon υπήρχαν αυτοκόλλητα αυτοκινήτων που έγραφαν «Don’t Californicate Oregon», επειδή πήγαιναν εκεί πολλοί Καλιφορνέζοι μεταφέροντας όμως και την χαμηλή ηθική της πολιτείας τους (τουτέστιν όπλα, ναρκωτικά και πορνεία). Επιπλέον, στελέχη της Showtime επισήμαναν ότι το 1972 το περιοδικό Time δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο «The Great Californicated West» όπου η δημοσιογράφος Sandra Burton χρησιμοποίησε τη λέξη «Californication» ενώ το 1992 το καναδέζικο συγκρότημα Rheostatics κυκλοφόρησε ένα τραγούδι με τίτλο «California Dreamline», όπου υπάρχει ο στίχος «Californication, spooning in the dry sand» (περιλαμβάνεται στο άλμπουμ «Whale Music»).
Η Kim Walker, επικεφαλής των θεμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας στη νομική εταιρία Pinsent Masons, δήλωσε ότι το συγκρότημα έπρεπε να είχε καταχωρήσει τη λέξη «Californication» ως εμπορικό σήμα. Αντ’ αυτού, η μόνη αίτηση γι’ αυτή τη λέξη κατατέθηκε τον Απρίλιο του 2007 από τη Showtime. Η Walker επίσης πρόσθεσε:
– Επιτυχημένα τραγούδια, δίσκοι και ταινίες μπορούν να γίνουν εμπορικά σήματα. Αυτό που είναι πραγματικά εκπληκτικό είναι το πόσα λίγα τραγούδια και δίσκοι προστατεύονται κατάλληλα. Οι Red Hot Chili Peppers θα μπορούσαν σχεδόν βέβαια να κατοχυρώσουν ως εμπορικό σήμα το «Californication», παρά το άρθρο των Times. Κατέστησαν τη λέξη διάσημη, αλλά αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι μπορούν να σταματήσουν τη χρήση της σε ένα τηλεοπτικό show. Αν είχαν κατοχυρώσει τον τίτλο ως εμπορικό σήμα, καλύπτοντας τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας, αμφιβάλλω πάρα πολύ αν θα είχαμε δίκη κι αυτό γιατί το τηλεοπτικό show θα είχε ονομαστεί κάπως αλλιώς. Όπως έχουν τα πράγματα, το συγκρότημα αντιμετωπίζει ένα δύσκολο αγώνα.
Διευκρίνιση: Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα ονόματα των χαρακτήρων και οι τίτλοι έργων υπόκεινται μόνο στην προστασία των εμπορικών σημάτων και όχι στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων. Το νομικό θέμα του «Californication» παραμένει σε εκκρεμότητα.
Το 2007 το αμερικανικό μουσικό περιοδικό Blender κατέταξε τον Anthony Kiedis στους 40 χειρότερους στιχουργούς της rock εξαιτίας των στίχων του «Californication». Το περιοδικό έγραψε χαρακτηριστικά ότι αν ο Jim Morrison είχε κάνει γιόγκα και κορδωνόταν στη σκηνή με μία κάλτσα στο πουλί του, θα ήταν ο τραγουδιστής των Red Hot Chili Peppers! Και συνέχισε ξεχωρίζοντας ως χειρότερο στίχο του Kiedis το πρώτο κουπλέ του «Californication».
Στις 31 Δεκεμβρίου 2009, το «Californication» ψηφίστηκε ως «Το Τραγούδι της Δεκαετίας» από τους ακροατές του ισραηλινού σταθμού Galgalatz και τους επισκέπτες της ενημερωτικής ισραηλινής ιστοσελίδας Ynet. Ο τηλεοπτικός σταθμός VH1 το κατέταξε στο Νο 44 των 100 καλύτερων τραγουδιών της δεκαετίας του 2000.
Έρευνα-κείμενα: Κωνσταντίνος Παυλικιάνης