Προσοχή! Το i-phone δεν είναι χορτοφάγο!
Το νέο mobile game Ζοmbie Smash αποτελεί μια νέα πρόταση παιχνιδιού που χρησιμοποιεί ευφυώς τις καινοτομίες του i phone . Μετά την πρωτοπορία του i- steam ,της Ελληνικής πατρότητας εφαρμογής ,με την οποία φυσώντας στο ακουστικό του iPhone η οθόνη του τηλεφώνου θαμπώνει με ατμούς ,που στη συνέχεια καθαρίζονται με το δάχτυλο- όπως ακριβώς ένα θαμπωμένο τζάμι- το touch screen φαίνεται οτι εμπνέει όλο και περισσότερες χρήσεις.Έρχονται! Το i-phone , η πασίγνωστη φορητή τριπλέτα της Αpple (τηλέφωνο, i pod, ίντερνετ) δεν θα είναι ποτέ πια το ίδιο! Ανεγκέφαλα zombies θα καταλάβουν τις οθόνες αφής σας, εντός ολίγου καιρού και μην πείτε πως δεν ήσασταν προειδοποιημένοι.
Στο ZombieSmash ο χειριστής θα έχει τη δυνατότητα να εκσφενδονίζει με το δάχτυλο-όπλο ως τα πέρατα της οθόνης θρασύδειλα αιμοδιψή zombies που ορέγονται μια μπουκιά απ’ το πυρφόρο ζουμερό μυαλουδάκι του , ενώ δεν θα λείπει και μια εκλεκτή κάβα 20 όπλων ( από τούβλα και βράχια μέχρι τουφέκια και κάψουλες υγρού αζώτου)που κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα μπορεί να κάνει upgrade έως και δύο φορές. Η χρήση του δαχτύλου σαν τρόπος εξόντωσης δεν είναι καινοτομική για το iphone, αλλά είναι η πρώτη φορά που αποκτά ένοχα σαδιστικές διαστάσεις αφού ο εξολοθρευτής zombies μπορεί να τα σφυροκοπάει πολλάκις στο έδαφος, ενώ αυτά ακρωτηριάζονται όλο και περισσότερο. To παιχνίδι θα έχει πέραν της κλασσικής δομής του -σκοτώνω επιβιώνω- και ένα puzzle mode όπου ο παίχτης θα καλείται να εξουδετερώσει τα zombies με μόνο ένα όπλο .Για τους λάτρεις του αίματος το ZombieSmash θα περιλαμβάνει ένα “splatter” engine όπου απ’ ότι κατάλαβα ο χρήστης θα σκοτώνει zombies χωρίς περιορισμούς με διαθέσιμους όλους τους τρόπους που συναντά κατά τη διάρκεια της δράσης .Το παιχνίδι βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο προετοιμασίας, ενώ ήδη έχουν αρχίσει να διαρρέουν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις του στους αιθέρες του παιχνιδόκοσμου.(βλέπε βίντεο)
Στον ηχητικό τομέα , η μουσική -απ’το λίγο που ακούγεται στο preview -πέραν του εγγυημένου ονόματος που την υπογράφει, μπορώ να πω πως συνδράμει λειτουργικότατα στη καλλιέργεια τεταμένου κλίματος όπως οφείλει να υπάρχει σε μια αξιοπρεπή πολιορκία ,ενώ δεν λείπει και η μελωδική ενδεικτιτότητα (με αυτή την μεταλλίζουσα ηλεκτρική κιθάρα) που διανθίζει τον σταθερό υποβλητικό marching ρυθμό των ντραμς. Τα ηχητικά εφφέ συμπρωταγωνιστούν με αξιώσεις και περιλαμβάνουν γδούπους πεσόντων σωμάτων,κρακ κρακ μελών που σπάνε και αποκολλούνται ,σουρσίματα κυλιόμενων κεφαλιών, εκρήξεις, ριπές κ.α
Οι κατασκευαστές φαίνεται ότι θέλουν να μην χαρίσουν κάστανα και να προσφέρουν απλόχερα μια αιματοβαμμένη φιέστα κατά την παράδοση της στυλιζαρισμένης βίας των ταινιών του Tarantino και της εκμαυλισμένης αθωότητας της σειράς “Happy Tree Friends”. Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στα γραφικά του κάθε χαρακτήρα αφού βασίζονται σε έναν δισδιάστατο σκελετό που δίνει μοναδική κινησιολογία σε κάθε zombie ανάλογα με τη δράση του επί της οθόνης . Δεν θα υπάρχουν μόνο ανατομικές διαφορές στον σχεδιασμό τους ( φύλο, σωματοδομή κλπ) αλλά και πιο συγκεκριμένες, όπως διαφορετικά βλέμματα, κινησιολογία, ξεχωριστά μέλη που θα ακρωτηριάζονται στο καθένα!
Δεν ξέρω αν θα «μείνει» σαν τίτλος το ZombiesSmash αλλά ότι θα αποτελέσει τον αχώριστο αντιστρές φίλο κάθε κατόχου i phone μπορώ να το πω. Μιλάμε για χορταστικό μακελειό. Ανεξάντλητες ορδές από επιτιθέμενα zombies και των δύο φύλων που πετιούνται σα μυγάκια απ’ τη μαρμελάδα σκάνε και διαμελίζονται στο δάπεδο της οθόνης στη προσπάθεια τους να καταλάβουν το κλασσικό ξύλινο επαρχιακό σπίτι, μέσα στο οποίο βρίσκουν καταφύγιο τα αντρειωμένα βλαχαδέρα με τα υστεριάζοντα γυναικόπαιδα κάπου σε κάποια εσχατιά της Νέας Αγγλίας.( αυτό δεν είναι πάντα το στόρυ στα φιλμ με zombies;) Αναμένουμε εναγωνίως με κίνδυνο να χάσουμε το μυαλό μας (κυριολεκτικά) !Εδώ η preview έκδοση που ήταν διαθέσιμη για αξιολόγηση απ’ τους gamers.
Κι εδώ ένα πρώτο trailer:
Η εφαρμογή της “μηχανής αιμοτοκυλίσματος” (splatter engine)που θα περιλαμβάνει το παιχνίδι. Προσέξτε τη μουσική, τρελό suspence!
Ο βετεράνος συνθέτης που έχει επιμεληθεί τη μουσική για το παιχνίδι , λέγεται Chris Huelsbeck και κατάγεται από το Κassel της Γερμανίας. Αποτελεί ένα απ’ τα τρανταχτά ονόματα του χώρου της μουσικής για video games με 20 έτη θητεία και πάνω από 70 projects στο ενεργητικό του . Η καριέρα του ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία όταν στα 14 αγόρασε έναν ιστορικό Commodore 64 με τον οποίο άρχισε να πειραματίζεται με γλώσσες προγραμματισμού και τις δυνατότητες σύνθεσης μέσω υπολογιστή. Λίγα χρόνια αργότερα τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο σε μουσικό διαγωνισμό σύνθεσης για υπολογιστή, που διοργάνωσε ένα Γερμανικό PC περιοδικό. Έχει συνθέσει μουσική για πασίγνωστα νοσταλγικά hits της χρυσής εποχής του Commodore 64 και της Amiga ,όπως η σειρά Τurrican ,το ”The Great Giana Sisters,” και το “Tunnel B1”.
Δουλειά του έχει παρουσιαστεί επίσης και με ορχηστρική μορφή. Η μουσική απ’τα παιχνίδια “Apidya, Turrican 2 & 3 “ και “The Great Giana Sisters” παίχτηκε ζωντανά στα πλαίσια του Κοντσέρτου Συμφωνικής Μουσικής για Παιχνίδια στο Leipzig της Γερμανίας υπό την διεύθυνση του Αμερικάνου μαέστρου Αndy Βrick.
Επίσης, στις 23 Αυγούστου του 2008 δόθηκε το κονσέρτο με τον τίτλο “Symphonic Shades” που περιλάμβανε πάλι αποσπάσματα απ ‘τις καλύτερες δουλειές του.
Στις 4 Αυγούστου 2009 ,έδωσε μια συναυλία με την διάσημη συνθέτρια μουσικής video games Υοko Shimomura (Legend of Mana, Kingdom Hearts) με την συνοδεία της Royal Stockholm Philharmonic Orchestra. H ‘Sinfonia Drammatica’ όπως τιτλοφορήθηκε το event περιλάμβανε έργα και των δύο συνθετών , σε μια απόπειρα σύνδεσης του Ασιατικού και του Δυτικού στυλ σύνθεσης για βιντεοπαιχνίδια.
Εδώ, η πρωτότυπη chiptune επένδυση για το C64 classic “Great Giana Sisters”
Και εδώ ,η πολυφωνική ορχηστρική version της Sinfonia Drammatica. Κι οι δυο έχουν τη χάρη τους:
To προσωπικό αγαπημένο απ’ τις συνθέσεις του είναι του θέμα του Turrican 2 που έπαιζα στα τρελός σε μια 500αρα Αmiga στις αρχές του ’90:
Εδώ, η ονειρική μετάλλαξη απ’την “Sinfonia Drammatica”΄στη μελωδία της τελικής μάχης του παιχνιδιού:
TIPS & TRIVIA
O Βασίλης Ράππος, ο Κώστας Ελευθερίου και ο Βασίλης Σαμόλης έφτιαξαν την εφαρμογή i steam που διοχετεύτηκε στην αγορά των εφαρμογών i-phone την περασμένη χρονιά με τεράστια επιτυχία. Ο Κώστας Ελευθερίου ο βασικός προγραμματιστής της ομάδας χρειάστηκε λιγότερο από μια εβδομάδα για να τελειοποιήσει την εφαρμογή.
Το ZombiesSmash θα υπάγεται στο είδος των Τοwer defence games που έχουν αρχίσει και ξεπηδούν σαν μανιτάρια στα applications του iphone. Σε αυτά, οι ήρωες υπερασπιστές είναι ταμπουρωμένοι μέσα σε φρούρια, κάστρα, καταφύγια και γίνονται αντιληπτοί μέσα από ριπές και εκτοξεύσεις πυρών κι όχι με την φυσική τους παρουσία και εμπλοκή σε μάχες. Αυτό δίνει ειδικό βάρος στον χρήστη της συσκευής που σαν από μηχανής θεός –ή σαν υπέρτατος «τσάτσος» για να λέμε την αλήθεια-εποπτεύει και παρεμβαίνει στη απόπειρα πόρθησης των εχθρών σκοτώνοντας τους χωρίς αυτοί να ξέρουν από πού τους ήρθε. Είναι κάτι σαν εικονικό full contact με δάχτυλο εναντίον εικονιδίων. Το knights on Rush είναι ένας απ’ τους πιο επιτυχημένους τίτλους του είδους.
Ο MOS Technology 6581 SID (Sound Interface Device) ήταν ένα τρικάναλο τσιπ ήχου που κατασκευάστηκε από την ΜOST Τechnology Inc. το οποίο χρησιμοποιήθηκε την δεκαετία του 1980 κυρίως στους οικιακούς υπολογιστές Commodore 64 και Commodore 128. Θεωρείται το καλύτερο τσιπ ήχου της 8-bit εποχής.O Chris Huelsbeck (ο εικονιζόμενος )στη σύνθεση για το παιχνίδι “Shades” με pc που διέθετε SID chip.
Πηγές:
http://zombiesmash.gamedrs.com/