Τραλαλούμ 7
Ειδήσεις STAR δεν είδα. Περιοδικά δεν ξεφύλλισα. Ό,τι ήρθε σ’ αυτιά μου από φίλους και γνωστούς θα μεταφέρω, όσα ενδιαφέροντα βρήκα στο διαδίκτυο θα σχολιάσω.
Σιγά ρε παιδιά… χαράς το «σπουδαίο» πράγμα που το κάνετε και θέμα. Πήγε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης να ακούσει την Κατερίνα Στανίση και να διασκεδάσει στο “Caramella” και… κάτι τρέχει στα γύφτικα! Δηλαδή, συγνώμη που επιμένω κιόλας, αλλά, ο Χριστόφορος στο πηγάδι κατούρησε? Απαγορεύεται στα παιδιά των Βορείων Προαστίων που έχουν τελειώσει τη Σχολή ΜΩΡΑΪΤΗ, να γλεντάνε στα μπουζούκια? Δεν κατάλαβα… Γούστο του και καμάρι του! Να πάει όπου του κάνει κέφι να περάσει τη βραδιά του. Μίλτο Πασχαλίδη τραβάει η ψυχή του? Να πάει «Δίπλα στο ποτάμι». Κατερίνα Στανίση θέλει κι αγαπά? Να κατηφορίσει την Λεωφ. Συγγρού ως το μαγαζί που εμφανίζεται εκείνη. Τι έκανε πια τοοοοοοοοσο υπερβολικό? 4 – 5 πανεράκια λουλούδια θα έριξε στην καλλιτέχνιδα, άντε να μοιράστηκε κι ένα – δυο ρεφρέν μαζί της. Δηλαδή, αν σηκωνόταν στην πίστα να χορέψει, θα τον βγάζατε στα κανάλια? Στα μεσημεριανά?
Το έμαθα! Το έμαθα! Ο Άγιος Βασίλης έκανε δώρο στην Πέγκυ Ζήνα μια Πόρσε! Αγαπάει τα γρήγορα αυτοκίνητα διαβάζω κι έτσι, αποφάσισε να κάνει δώρο στον εαυτό της μια Porsche Cayman! Βέβαια, ένα τόσο ακριβό αμάξι, όπως είναι φυσικό, το προσέχει σαν τα μάτια της. Γι’ αυτό δεν το πολυκυκλοφορεί, συνεχίζει να κινείται με το τζιπ της. Εμ, βρε πουλάκι μου κι εσύ, λογικό και σωστό, λαχταράς ένα γρήγορο, όμορφο αυτοκίνητο, αλλά, βρε χρυσό μου παιδί… σε ποιους δρόμους της Αθήνας, σε ποιους δρόμους της Ελλάδας θα το οδηγήσεις?? Πού θα πατήσεις τέρμα τα γκάζια? Είδες εσύ σ’ όλη τη χώρα, μέσα στα βουνά και τα λαγκάδια να έχουμε πουθενά… αουτοστράτες??
Άλλος συνειρμός μου ήρθε τώρα. Τι γίνεται ρε παιδιά μ’ αυτό το Greek Idol??? Διαβάζω σωστά? Ακούω σωστά? Οι συμμετοχές καταφτάνουν, οι επίδοξοι σταρ συρρέουν στα στούντιο, οι εκκολαπτόμενοι καλλιτέχνες περνάνε τις οντισιόν και το κανάλι ψάχνει απεγνωσμένα παρουσιαστή και κριτές στην Επιτροπή?? Άκου να δεις… ξέχνα όσα είχες ακούσει, παρουσιάστρια θα είναι η Άντα Λιβιτσάνου!!! Εεεεεεεελα…! ΔΕΝ της το είχα! Η πρώην «Λόλα» και νυν «Κυρία Πελς»?? Τι λέτε? Ναι Μαρούλα, ΟΠΩΣ τ’ ακούς! Έχουν με τον σύζυγό της ένα ροκ γκρουπ, λέει το δημοσίευμα, κι έτσι σίγουρα ξέρει από μουσική. Δεν αμφισβητώ, απλά τώρα, είμαι 1000 φορές πιο περίεργη να δω την εκπομπή, το διαγωνισμό και όλο το σόου.
Όσο για κριτές στο πλάι του Νίκου Καρβέλα στο Greek Idol… ευρέθη ο δεύτερος : Ο Γιάννης Κότσιρας! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ??… Και όμως! Πέμπτη απόγευμα (δηλαδή σήμερα που γράφω τη στήλη μου) μιλώντας στο τηλέφωνο με τη μητέρα, «κρυφάκουσα» την τηλεόραση που έπαιζε στο σπίτι της. Ποιος τραγουδάει? Ο Κότσιρας? Ναι. Μιλάει κιόλας? Τι βλέπεις μαμά? Ο Κότσιρας είναι καλεσμένος στον Alpha, λέει θα είναι κριτής σ’ αυτό το Greek Idol που θα βγάζει τραγουδιστές. Αυτό να δω κι ας πεθάνω? Ποιος τον «έψησε»? Ο Νίκος Μουρατίδης? Επί του πιεστηρίου μαθαίνω ότι ο Νίκος Καρβέλας ΠΑΡΑΙΤΉΘΗΚΕ από την κριτική επιτροπή. Γιατί? Δεν θέλει στη διπλανή καρέκλα να κάθεται ο Κότσιρας?
[important color=red title=*]
Παράξενα της φύσης?! Η απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγιες των Σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός.
– Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;
– Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε
κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην Αγγλία, από Άγγλους μηχανικούς που
μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα
επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες ατμομηχανές από την Αγγλία.
– Και τότε, γιατί οι Άγγλοι κατασκεύασαν τις ατμομηχανές τους έτσι;
– Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές κατασκευάστηκαν από τους ίδιους
μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο χρησιμοποιούσαν ήδη το
συγκεκριμένο διάκενο.
– Και γιατί αυτό το διάκενο;
– Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που
χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους.
– Γιατί οι άμαξες έχουν αυτό το διάκενο;
– Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι είχαν λούκια για
τους τροχούς των αμαξών και ένα διαφορετικό διάκενο θα προκαλούσε διαρκώς βλάβες στους άξονες.
– Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο μεταξύ τους;
– Οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους
Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες
άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν
ιππήλατες: τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και
έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το
άλλο κατά τον καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της
άμαξας, οι τροχοί δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των
αλόγων, ενώ δεν έπρεπε να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να
αποτρέπονται τα ατυχήματα κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια οδό.
Ιδού λοιπόν η απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα! Το διάκενο στις ράγιες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν
άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.
Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής της
ιστορίας με το διάκενο στις ράγιες και τα καπούλια των αλόγων. Αν δει
κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του,
μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι
στηριγμένες εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής.
Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της
στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές
αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν … τα καπούλια δύο αλόγων. Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλου ενός αλόγου. Οι τεχνικές προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! (Αντιγραφή από email που μου έστειλε ο φίλος Αλέκος Β. από Χαλκίδα).
[/important]
Προς τι ο τόσος ντόρος? Προς τι ο θόρυβος? Τι έκανε δηλαδή ο άνθρωπος και το βλέπεται υπερβολικό? Φωτογραφήθηκε γυμνός για την αφίσα του. Ε, και? Ο Γιώργος Μαζωνάκης ξεκινά εμφανίσεις 22 Ιανουαρίου στο “ΑΝΟΔΟΣ stage”. Με ωριμότητα δείτε το: Αν δεν φωτογραφιζόταν όπως τον γέννησε η μάνα του, πως θα μας έδειχνε ότι βρίσκεται σε «ΑΝΟΔΟ», να το καταλάβουμε κι εμείς, οι κοινοί θνητοί? Αν φωτογραφιζόταν (λέμε τώρα) με το παλτό του, κι είχε την ίδια επιθυμία (να μας δείξει πως βρίσκεται στην «ΑΝΟΔΟ»), πείτε την αλήθεια, δεν θα τον χαρακτηρίζατε… επιδειξία? Ε?
«Μια μέρα δικός σας ο Μύρωνας Στρατής»!!! Όλοι οι άλλοι έδωσαν ένα αντικείμενο ή ένα ρούχο τους ή αξεσουάρ στη Δημοπρασία Αγάπης του MAD, ο Μύρωνας «πουλάει»… τον εαυτό του! Εγώ πάντως, δε σας κρύβω, εκείνο το «Πάνω απ’ όλα» ένα χρόνο τώρα, το ψιλοβαρέθηκα! Πόσες φορές να το ακούσεις ποια?? Πόσο μάλλον να έχεις τον ίδιο αυτοπροσώπως 24ώρες μέσα στα πόδια σου. Τέλος πάντων, μην σας επηρεάζω. Γούστα είναι αυτά. Όσες (ή όσοι) θέλουν να περάσουν 24ώρες μαζί του, δεν έχουν παρά να πλειοδοτήσουν στο MAD. ΟΥΑΟΥ!!!!! Τρέξτε! Σε τιμή ευκαιρίας ό,τι πάρετε!
Ξεφύγαμε κυρία μου! Ξεφύγαμε! Πώς να εξηγήσω αυτό που είδα με τα μάτια μου (δε θυμάμαι σε ποιο κανάλι)?? Καλεσμένη σε απευθείας σύνδεση η (θέλει να πιστεύει τραγουδίστρια) Βέρα Λάμπρου και στο στούντιο ο Στάθης Αγγελόπουλος, τραγουδιστής χωρίς αμφιβολία. Τσακωμό πέτυχα και σύγκρουση μεταξύ τους. Ο λόγος?? Ποιος από τους δύο τραγουδάει καλύτερα?! Έλα…… στον τόπο σου δηλαδή. Εκείνος εξηγούσε ότι έχει πίσω του ένα όνομα, μια καλλιτεχνική φλέβα και μια ιστορία στο τραγούδι, ενώ εκείνη ένα …. «Νινί που σέρνει καράβι» και ΤΙΠΟΤΑ περισσότερο. ΕΞΑΛΛΗ την έκανε! Εκτός εαυτού! Παραλίγο να την βγάλει κι από τα ρούχα της, τη γυναίκα με όσα της έλεγε. Φωνή στη φωνή το πήγαιναν. Επιμονή εκείνος, επέμενε κι εκείνη. Πώς δεν είναι τραγουδίστρια? Και το …καράβι που σέρνει? Πού το βάζουμε? Το αγνοούμε?? Κακώς!! Ντε και σώνει, ήθελε η κοπέλα να επιβάλει τον εαυτό της ως μεγάλη τραγουδίστρια. Καυγάς, φωνές, τσακωμός… αξέχαστα θα πέρασαν οι παρουσιαστές της εκπομπής δεν το συζητώ. Η γνώμη μου? Τι να πω τώρα ρε παιδιά? Είναι σα να μαλώνω εγώ με την Μαρία Χούκλη, ποια από τις δυο μας είναι καλύτερη δημοσιογράφος! Γίνεται? Δεν γίνεται?
Αχ! Θα σας μαλώσω! Λέτε τα μύρια όσα για την αφίσα του Γιώργου Μαζωνάκη κι αφήνετε να περάσει «στο ντούκου» αυτή της Μαρίας Ιακώβου για τα ASTRA Θεσσαλονίκης. Δεν την είδατε? Σας ξέφυγε? Δείτε και κρίνετε : Μια χαρά κοπέλα, δεν αντιλέγω, αλλά εμφάνιση… νεγκλιζέ διάλεξε φέτος. Είναι φόρεμα αυτό? Θα έβαζα στοίχημα ότι πάνω στη βιασύνη της, ο φακός την συνέλαβε ΜΟΝΟ με το κομπινεζόν! Ωραιότατο… χωρίς αμφιβολία… αλλά όσο νάναι… πολύ λίγο ως ένδυση.
Αμαν! Τι είναι αυτό? Φόρεμα λέτε? Δείτε πώς κυκλοφορεί η Lady GaGa σε μια νορμάλ, προσωπική, ιδιωτική έξοδο και ΟΧΙ επάνω στην σκηνή ή σε συναυλία. Δαντέλα από την κορυφή ως τα νύχια που λένε, διάφανη, ακριβή, όμορφη, πολύ φίνα αλλά και… πολύ σκέτη! Αυτός νομίζω είναι ο ορισμός του “see through”! Ο ορισμός της διαφάνειας και της αξιοκρατίας! Βλέπεις και το φόρεμα, μακρύ δαντελωτό, δεν το συζητώ, βλέπεις και τα… εσώψυχά της! Σωστή επιλογή και μάλιστα μια ακριβή δημιουργία του οίκου Dolce & Gabbana. Τι άλλο θέλετε? Μη γίνεστε κακοί…
[important color=red title=*]
Δηλαδή, σα να λέμε, το διαστημόπλοιο είναι και τα καπούλια του αλόγου είναι το ίδιο και το αυτό?! Ίσα κι όμοια?!
[/important]