Η απόλυτη τρέλα του Gummy Bear
Ένα πράσινο αρκουδάκι ονόματι Gummy Bear έγινε πρώτη φίρμα στη χώρα μας αγγίζοντας τα όρια της… πανδημίας χάρη σε μία διαφήμιση της εταιρίας αλλαντικών Υφαντής.
Η μεταδοτικότητα της νέας νόσου ξεπέρασε ακόμα και τον ιό της νέας γρίπης, ευτυχώς χωρίς θανατηφόρα προς το παρόν συμπτώματα. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και στο τέλος θα σας αποκαλύψω και τα φοβερά και τρομερά πράγματα που συμβαίνουν γύρω από το Gummy Bear.
Το γνωστό τραγούδι του Υφαντή ξεκίνησε την καριέρα του στη Γερμανία τον Οκτώβριο του 2007. Τότε ο Γερμανός συνθέτης Christian Schneider συνέθεσε αυτό το παιδικό τραγουδάκι, το οποίο γρήγορα γυρίστηκε και σε video clip, και εν ριπή οφθαλμού έκανε το γύρο του κόσμου. Το ίδιο video και το ίδιο τραγούδι, σε τουλάχιστον 7 διαφορετικές γλώσσες, έχει παιχτεί πάνω από 150.000.000 φορές στα YouTube και MySpace χώρια τα ”κατεβάσματα” των αντίστοιχων ringtones!
Στην Ελλάδα δεν το γνώριζε κανείς μέχρι πρότινος. Κάποιο πανέξυπνο στέλεχος διαφημιστικής εταιρίας είχε την ιδέα να πάρει το τραγούδι και να το προσαρμόσει για τις ανάγκες της διαφήμισης του Υφαντή και έπιασε φλέβα χρυσού!
Φαντάζομαι ότι ούτε ο ίδιος μπορούσε να φανταστεί το τι θα επακολουθούσε από αυτή τη διαφήμιση! Η ανταπόκριση του ελληνικού κοινού ήταν τόσο μεγάλη και έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να μπορούμε πλέον να μιλάμε ότι στάδιο της υπερβολής ήδη ξεπεράστηκε.
Το περιοδικό Τηλέραμα έσπευσε έξυπνα και ήρθε σε συμφωνία με την Universal (η οποία έχει τα δικαιώματα του αυθεντικού τραγουδιού ”I Am Your Gummy Bear”) να μοιράσει μαζί με το περιοδικό και το CD με το τραγούδι. Το αποτέλεσμα; Μέσα σε μιάμιση ώρα ξεπούλησε 75.000 τεύχη! Με την επαναδιανομή του τραγουδιού και την επόμενη εβδομάδα, πουλήθηκαν τουλάχιστον άλλα 150.000 τεύχη!!! Μαζί με τις υπόλοιπες πωλήσεις στα δισκοπωλεία, το τραγούδι έκανε 350.000 πωλήσεις! Τι Χατζηγιάννης, τι Michael Jackson…
Θέλετε κι άλλα; Εν όψει των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα κυκλοφορήσουν νέα τραγούδια -χριστουγεννιάτικα- του Gummy Bear και τα τηλέφωνα για παραγγελίες έχουν ανάψει από τώρα! Συν τοις άλλοις, η Universal παρήγγειλε από τις Η.Π.Α. και παρέλαβε δύο στολές Gummy Bear, τις οποίες πλήρωσε με 7.500€ την καθεμία (!), για να τις νοικιάζει σε πάρτυ και άλλες παιδικές εκδηλώσεις.
Κι εδώ αγγίζουμε τον σουρεαλισμό… Υστερίες, κραυγές και πανικός για το ποιος θα ”κλείσει” την ημίωρη ιδιωτική παράσταση του Gummy Bear! Το κόστος; 1.200€ για μισή ώρα στην Αθήνα (!) και 1.500€ για την επαρχία συν έξοδα ξενοδοχείων κ.λπ.
Το βρίσκετε ακριβό; Κάνετε λάθος! Γιατί δεν προλαβαίνουν να κάνουν κρατήσεις! Γυναίκα στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης τηλεφώνησε στην Universal για να παραγγείλει έναν Gummy Bear για το παιδικό πάρτυ που ετοίμαζε:
– Ναι, γεια σας, θα ήθελα να κλείσω ένα Gummy Bear για να τη γιορτή του παιδιού μου…
– Ξέρετε, το κόστος είναι 1.200€ για μισή ώρα…
– Δεν με νοιάζει το κόστος. Εμείς δεν έχουμε οικονομικά προβλήματα. Είμαστε τραπεζικοί με σπίτι στην Άνω Βούλα με… με… και θέλουμε τον Gummy Bear για μία ώρα!
– Για μία ώρα είναι δύσκολο. Η παράσταση είναι για μισή ώρα επειδή λόγω της ειδικής στολής, η οποία είναι εξαιρετικά βαριά και ζεστή, είναι αδύνατον για τον διασκεδαστή να παραμείνει πάνω από μισή ώρα μέσα στη στολή.
– Εμένα δεν με νοιάζει! Πληρώνω όσο-όσο για να έρθει ο Gummy Bear για μία ώρα. Δίνω και 3.000€ αν χρειαστεί!
Ο διάλογος είναι πραγματικός. Υπάρχουν και άλλοι διάλογοι με γυναίκες να ουρλιάζουν! Η απόλυτη τρέλα του Gummy Bear. Οι μόλις δύο διασκεδαστές Gummy Bear έχουν μέχρι και 10 παραστάσεις μέσα σε μία μόλις μέρα (!), ενώ σύλλογοι, εταιρίες, υπηρεσίες κ.λπ. ενέκριναν ήδη κονδύλια για την ενοικίαση της πράσινης αρκούδας που θα επισκεφτεί την ετήσια παιδική γιορτή!
Και να ‘ταν μόνο αυτό; Στις πωλήσεις των αλλαντικών, μέχρι πριν την προβολή της επίμαχης διαφήμισης, πρώτη ήταν η Creta Farm, δεύτερος ο Νίκας και τρίτος ο Υφαντής. Μαντέψτε τώρα πως έχει η κατάσταση! Ο σίφουνας Gummy Bear σάρωσε τους ανταγωνιστές ανεβάζοντας κατακόρυφα τις πωλήσεις του Υφαντή φέρνοντάς τον στην πρώτη θέση!
Πανικός στους ανταγωνιστές. Ακόμα και η Creta Farm αναγκάστηκε να κάνει διαφήμιση στο μετρό βλέποντας να χάνει τα πρωτεία του κλάδου της. Κι ακόμα δεν είδατε τίποτα! Μπορεί η καφέ αρκούδα να απειλείται με εξαφάνιση αλλά η πράσινη αρκούδα μάς απειλεί με άπειρες εμφανίσεις!
Κείμενο-ρεπορτάζ: Κωνσταντίνος Παυλικιάνης