Η νέα διαφήμιση της JLo
Ξεκίνησε τη χρονιά με μια γενικά μη ευνοϊκή αποδοχή του single “Louboutins”, πήρε «διαζύγιο» από την Epic Records και απέτυχε στο να δώσει μια νέα ώθηση στην κινηματογραφική της σταδιοδρομία με τις χαμηλές επιδόσεις της ρομαντικής-comedy “The Back-Up Plan”.
Δεκέμβριος του 2011 πλέον και η Lopez είναι παντού. Παρουσίασε ένα medley των μεγαλύτερων επιτυχιών της στα American Music Awards, βρίσκεται σχεδόν σε κάθε διαφήμιση στα διαλείμματα της TV, συνεργάζεται με τη Fiat, Venus, Kohl και L’Oreal EverSleek, είναι σε έντυπες διαφημίσεις για την Gucci και τα κοσμήματα Tous, και έχει επιστρέψει στα chart του Billboard με τα singles “On The Floor” και “I’m Into You” από το “Love?”, το πρώτο της album από την Island Records.
Και μόλις τη Δευτέρα 12 Δεκέμβρη εμφανίστηκε σε ένα εντελώς νέο τηλεοπτικό spot για home theater από την Harman Kardon. Και όλα αυτά χάρη στο ρόλο που έχει στην κριτική επιτροπή σε ένα μικρό μεγαθήριο που λέγεται “American Idol”, το οποίο βοήθησε επιτυχώς να επανατοποθετηθεί η Lopez ως μια πολυδιάστατη entertainer.
http://www.youtube.com/watch?v=rjlu8lkxgRM
Από τη Νάντια Χαλκιά