Λουκιανός Κηλαηδόνης: «Μεγάλο ρόλο στη μετατόπιση του τραγουδιού προς το χειρότερο έπαιξε η δικτατορία»
Αυθεντικός καλλιτέχνης μιας και καταπιάνεται με σύνθεση, τραγούδι και στίχο αποκαλύπτει πολλές πτυχές του χαρακτήρα του.
Για το παρελθόν αναφέρει: «Κάποτε για να κάνεις ένα demo έπρεπε να φωνάξεις μουσικούς και να πληρώσεις ώρες ηχογράφησης στο στούντιο. Σήμερα μπορείς να το κάνεις στο σπίτι σου»
Συμβουλεύει τα νέα παιδιά να ψάξουν λίγο πιο κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων. Να σκάψουν βαθιά αν θέλουν να πετύχουν.
Για τα καλά τραγούδια δηλώνει: «Μεγάλο ρόλο στη μετατόπιση του τραγουδιού προς το χειρότερο έπαιξε η δικτατορία, γιατί κυνηγήθηκε το κοινωνικοπολιτικό τραγούδι και έγινε μια στροφή στο ερωτικό, με πρωτοστάτη τον Πάριο. Η είσοδος, επίσης, των πολυεθνικών στο χώρο άλλαξε πολύ το σκηνικό. Μέχρι τότε υπήρχαν τρεις δισκογραφικές και οι διευθυντές ήταν μια παρέα με το συνθέτη, το στιχουργό, τον τραγουδιστή, τον ποιητή. Οι άνθρωποι αυτοί είχαν μια παιδεία και νοιάζονταν για τη μουσική. Σήμερα το μόνο που τους νοιάζει είναι το κέρδος».
Μίλησε για το πάρτι στη Βουλιαγμένη αλλά και για τις συναυλίες του: «Ήθελα να μεταφέρω το χώρο στον οποίο κάναμε πρόβες στη σκηνή. Έφερα το πιάνο μου, τον καναπέ αυτόν στον οποίο κάθεσαι, τις κασέτες που βλέπεις, ένα ψυγείο για να πίνουμε νερά και μπίρες και είπα στους μουσικούς «θα συμπεριφέρεστε πάνω στη σκηνή όπως ακριβώς κάνουμε στην πρόβα». Μια άλλη φορά είχα παίξει με μια jazz μπάντα από τη Νέα Ορλεάνη και τους έφτιαξα το ίδιο σκηνικό με το κλαμπάκι όπου έπαιζαν εκεί. Σε άλλη συναυλία ήθελα να μεταφέρω το σκηνικό των κοκτέιλ πάρτι που έβλεπα να κάνουν οι πρεσβείες στο Ψυχικό. Έβαλα στο κέντρο του Λυκαβηττού γκαζόν, φωτάκια και κολονάκια και έστησα εκεί τη σκηνή»
Από την Αριάδνη Στεφανίδου