Μια πρωτοπόρα καμπάνια από τους Rolling Stones!
Δε πρόκειται φυσικά για ένα τυχαίο γορίλα, αλλά για ΤΟΝ γορίλα που θα κοσμεί το εξώφυλλο του νέου album, με τίτλο “GRRR!”. To φιλικό αυτό ζωάκι έχει βάλει στόχο να ταξιδέψει όλο τον κόσμο και να φωτογραφηθεί με τα μεγαλύτερα μνημεία κάθε χώρας.
Για να ξεκινήσει λοιπόν τις περιπετειούλες του, πρώτο βήμα είναι όλοι οι fans να κατεβάσουν στο smartphone τους την εφαρμογή «uView» , μια εφαρμογή που λειτουργεί με λογισμικό Augmented Reality, και ζωντανεύει τις εικόνες. Έπειτα, θα πάνε στο πλησιέστερο μέρος, μέσα από τα 3000 χιλιάδες που έχουν γίνει tag στην εφαρμογή και καλύπτουν 50 πόλεις από πέντε ηπείρους, συμπεριλαμβανομένου κτίρια όπως το Opera House του Σίδνευ, το Big Ben του Λονδίνου, την Arc de Triumph του Παρισιού, αλλά και της δικής μας Βουλής των Ελλήνων, και θα απαθανατίσουν το γορίλα εν δράση στην πόλη τους!
Επόμενο βήμα είναι να ανεβάσουν τις φωτογραφίες στο Twitter, με connect @Rollingstones ή discover #GRRR!, ή να τις στείλουν στο [email protected]. Πέρα από τις 50 καλύτερες που θα κερδίσουν μεγάλα δώρα, και τις 2 καλύτερες που θα έχουν εξέχουσα τύχη, όλες οι φωτογραφίες είναι υποψήφιες για μικρότερα δώρα από το συγκρότημα.
Ο γορίλας που θα είναι ο πρωταγωνιστής του επιβλητικού εξώφυλλου του “GRRR!” αναμένεται να αναδειχθεί ο πλέον ταξιδεμένος, και η εν λόγω καμπάνια η μεγαλύτερη που θα έχει χρησιμοποιήσει Augmented Reality. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το επίσημο site της καμπάνιας, εδώ.
Ξαμοληθείτε!
Από τη Μαριτίνα Κανελλακοπούλου