Ο κήπος του Μεγάρου
στο ελληνικό κοινό κορυφαία ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής αλλά και να αναδείξει τη σύγχρονη ελληνική καλλιτεχνική δημιουργία τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Μία ακόμη σημαντική προσφορά στην ποιότητα ζωής της πόλης, έρχεται να προσθέσει το άνοιγμα του κήπου του Μεγάρου στους πολίτες και τους επισκέπτες της Αθήνας.
Τη Δευτέρα 17 Μαΐου, στις 10 η ώρα ο κήπος ανοίγει για πρώτη φόρα και με το πράσινο, τα δέντρα και τα λουλούδια του, φιλοδοξεί να γίνει πόλος έλξης για τους πολίτες όλων των ηλικιών που θα βρουν όχι μόνο ένα τόπο για να ηρεμήσουν και χαλαρώσουν από τους γρήγορους και απαιτητικούς ρυθμούς της πόλης αλλά και τη δυνατότητα να τον κάνουν «στέκι» τους με τις πολλές και ποικίλες καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες που θα οργανώνει εκεί το Μέγαρο Μουσικής .
Ο κήπος θα είναι ανοιχτός από τις 10 το πρωί έως τη δύση του ηλίου και η είσοδος των επισκεπτών θα γίνεται από τη Βασιλίσσης Σοφίας και την οδό Κόκκαλη.
Η πολυαναμενόμενη συναυλία με τον μεγάλο αρχιμουσικό Ρικάρντο Μούτι και την περίφημη Φιλαρμονική της Βιέννης ‘βγαίνει’ με γιγαντοοθόνη στον κήπο του Μεγάρου
Η μαγεία του κήπου το βράδυ σε συνδυασμό με το ‘άνοιγμα στην πόλη’ ενός πολιτιστικού γεγονότος πρώτου μεγέθους, όπως η συναυλία του διάσημου αρχιμουσικού Ρικάρντο Μούτι με την Φιλαρμονική Ορχήστρα της Βιέννης, που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιουνίου, στις 9 στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης και θα μεταδοθεί ζωντανά σε γιγαντο-οθόνη είναι κάτι που θα γίνει για πρώτη φορά στο Μέγαρο και είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει μια ‘μοναδική εμπειρία’. Οι επισκέπτες του πάρκου θα μπορούν καθισμένοι στο χορτάρι κάτω από τον αίθριο ουρανό, να απολαύσουν δωρεάν τη φημισμένη Φιλαρμονική της Βιέννης, για την οποία ο Ρίχαρντ Στράους έχει πει πως « κάθε έπαινος αποδεικνύεται κατώτερος της πραγματικότητας», και τον σούπερσταρ του πόντιουμ, Ρικάρντο Μούτι που θα τη διευθύνει σ’ αυτή τη μια και μοναδική συναυλία που αναμένουν με ανυπομονησία οι φίλοι της κλασικής μουσικής. Η συναυλία που περιλαμβάνει έργα Μότσαρτ(Συμφωνία του Λιντς), Σούμπερτ(Ημιτελή) και Τσαικόφσκι(Συμφωνία αρ.6 ‘Παθητική’) είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Χρήστου Λαμπράκη.