Πάμε Θέατρο? Τι είδαμε, τι προτείνουμε, τι έρχεται… (11-01)
ΕΙΔΑΜΕ…
Ο ΙΒΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ του Hattie Naylor
Ένα κρεβάτι στη μέση της σκηνής, ένα περίεργο όνομα παράστασης και ένας πολλά υποσχόμενος ηθοποιός… Η απάντηση δεν άργησε να έρθει… Η υπόθεση βασίζεται σε αληθινή ιστορία… Στη Ρωσία της δεκαετίας του 1990, όταν η αποσταθεροποίηση χτυπούσε την πόρτα όλων των πολιτών της χώρας, πολλά παιδιά εγκαταλείπονταν στην άκρη της πόλης λόγω της ένδειας και της έλλειψης αγαθών… Δεν το κρύβω… Πολλές φορές κατά τη διάρκεια της παράστασης μου ήρθαν στο μυαλό οι ειδήσεις του τελευταίου καιρού με τις μανάδες να αφήνουν στον παιδικό σταθμό το παιδί και να μην πάνε να το πάρουν… Σίγουρα οι καταστάσεις δεν είναι ίδιες σε μέγεθος, αλλά αυτή η παράσταση ομοιάζει σε πολλά σημεία με την κατάσταση σήμερα… Ο Ιβάν λοιπόν ο πρωταγωνιστής της παράστασης, αποφασίζει να φύγει από το σπίτι του στην ηλικία των τεσσάρων ετών, καθώς η μητέρα του υφίσταται σωματική κακοποίηση από τον πατριό του. Στο κεφάλι του μέσα ο μικρός Ιβάν πιστεύει ότι ο κόσμος εκεί έξω θα είναι καλύτερος από το σπίτι του… Και τελικά βρίσκει την αγάπη, την φροντίδα και την προστασία που έψαχνε από τη μητέρα του στα σκυλιά του… Με αρχηγό την Μπέλκα που είχε αναλάβει το ρόλο της μητέρας του… Μια πολύ συγκινητική ιστορία με τον Άρη Σερβετάλη σε έναν μονόλογο έκπληξη… Ο τρόπος αφήγησης του ήταν τόσο έντονος δε που κατάφερνε να δημιουργήσει εικόνες στο κοινό παρά τις συνεχείς εναλλαγές του στον χώρο. Σ’ αυτό βοήθησε βέβαια τόσο η σωματική του ευπλασία, που του έδινε τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το σώμα του με ακριβείς κινήσεις όσο και η σοφή επιλογή του κρεβατιού ως σκηνικού που είχε πολλαπλές λειτουργίες. Η παράσταση παίζεται στο ανακαινισμένο θέατρο Αυλαία και παρακάτω αναφέρονται περαιτέρω λεπτομέρειες. Θα παίζεται στη Θεσσαλονίκη μέχρι τις 18 Γενάρη. Μην το χάσετε!!!
ΧΩΡΟΣ: ΘΕΑΤΡΟ ΑΥΛΑΙΑ
πλατεία ΧΑΝΘ (πλευρά Τσιμισκή)
Τηλέφωνο κρατήσεων: 2310423925
Μετάφραση: Γιώργος Καλαμαντής
Σκηνοθεσία: Γιώργος Οικονόμου
Σκηνικά – κοστούμια: Κώστας Βελινόπουλος
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου
Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος
Σχεδιασμός ήχου: Κώστας Χρυσός
Φωτογραφίες: Μαριλένα Σταφυλίδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Παναγιώτης Καφούσιας
Στον ρόλο του Ιβάν ο Άρης Σερβετάλης.
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Καθημερινά εκτός Δευτέρας 9/1 στις 21:00,
κάθε Κυριακή στις 19:30.
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Γενική είσοδος: 15 €
Φοιτητικό: 10 €
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ…
Α) ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ
Ροκ μιούζικαλ; Μαύρη κωμωδία; Παρωδία ταινιών τρόμου β’ διαλογής; Όλα αυτά μαζί και παράλληλα ένα από τα πιο αγαπημένα και πρωτότυπα έργα του Μπρόντγουεϊ, το «Μαγαζάκι του τρόμου» κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο Σοφούλη στις 12 Ιανουαρίου 2012.
Οκτώ εξαιρετικοί ηθοποιοί και πενταμελής ροκ μπάντα παρουσιάζουν επί σκηνής την απίστευτη ιστορία αγάπης και αίματος, ανάμεσα σ ένα αγόρι, ένα κορίτσι και ένα ανθρωποφάγο φυτό.
Βασισμένο σε ένα ασπρόμαυρο θρίλερ του ’69, ο συνθέτης Άλαν Μένκεν και ο συγγραφέας/στιχουργός Χάουαρντ Άσμαν («Η μικρή γοργόνα», «Πεντάμορφη και το Τέρας, «Αλαντίν») δημιούργησαν αυτό το εξωφρενικό μιούζικαλ που ξεκίνησε από ένα μικρό θέατρο , μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο και ανέβηκε σ’ όλο τον κόσμο.
Το τέλος του κόσμου, λοιπόν, για δεύτερη φορά στη σκηνή του Θεάτρου Σοφούλη, σε μια παράσταση που δοκιμάζει κάτι πρωτοποριακό, διαφορετικό για τα δεδομένα της Θεσσαλονίκης: Το ροκ μιούζικαλ μικρής σκηνής με ζωντανή μουσική και τραγούδια.
ΘΕΑΤΡΟ: Θέατρο Σοφούλη
Διεύθυνση: Τραπεζούντος 5, Καλαμαριά,
Πληροφορίες – κρατήσεις: 2310423925,
Μετάφραση: Άγγελος Κλωνάρης
Σκηνοθεσία: Άγγελος Κλωνάρης
Χορογραφίες: Λένια Τσιγερίδου
Σκηνικά – Κοστούμια: Νίκος Καλαϊτζίδης
Μουσική διδασκαλία: Βασιλική Αλεξίου
Παίζουν: Κώστας Γακίδης, Παυλίνα Χαρέλα, Κυριάκος Δανιηλίδης, Χρήστος Μαστρογιαννίδης, Κατερίνα Μαυροφρύδου Χρύσα Ιωαννίδου, Εβελίνα Οικονομίδου, Γιάννης Πλακίδης, Χριστόφορος Χριστοφορίδης
Μουσικοί επι σκηνής:
Ίωνας Πάγκαλος -πλήκτρα
Γιώργος Τζιαφέττας – πλήκτρα
Περικλής Χαμαλίδης – μπάσο
Παύλος Γεωργιάδης – ηλεκτρική κιθάρα
Δημήτρης Ζήκας – ντραμς
Πρεμιέρα: Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 21:00.
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Κάθε Πέμπτη (εκτός πρεμιέρας): λαϊκή με γενική είσοδο 12€.
Κανονικό: 18€
Φοιτητικό, νεανικό, άνω των 65 ετών, πολυτέκνων, και εκπαιδευτικών: 15 €
Β) ΝΤΙΜΠΟΥΚ του Μπρους Μάγιερς
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, στο πλαίσιο του προγράμματος του Υπουργείου Πολιτισμού «Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι Πολιτισμών» 2011 Μέση Ανατολή, παρουσιάζει το έργο «Ντιμπούκ» του Μπρους Μάγιερς,
Σημείωμα του Σκηνοθέτη: Σωτήρη Χατζάκη
Ένας άνδρας και μια γυναίκα πάλλονται από τους πανίσχυρους ρυθμούς του έρωτα. Επιζητούν την ένωση που τους οφείλει παλιός όρκος των γονιών τους. Όμως ο όρκος αθετείται. Ο άνδρας πεθαίνει από λύπη, μα η αδικημένη του ψυχή θα μπει στο σώμα της αγαπημένης του και θ΄ αρνηθεί να βγει, παραβαίνοντας τους νόμους που χωρίζουν τους νεκρούς από τους ζωντανούς.
Έτσι αρχίζει η ιστορία του Ντιμπούκ, μια ιστορία που μιλά για τη δραματική παρουσία της αγάπης και του Θεού, μια ιστορία που δεν μιλά για την τραγική απουσία τους.
Η ύπαρξη πέφτει στον κόσμο με τη γέννηση και, χάνοντας την ουσία της, κριματίζεται. Κάποια στιγμή θ΄ αποκτήσει συνείδηση της απώλειας, θα νοσταλγήσει την αθωότητα και θα ποθήσει την καταστροφή, για να επιστρέψει στο μεγάλο Αρνητικό, στη μη ύπαρξη, στο θεϊκό κενό, που λυτρωμένο, εν τη απουσία μας, θ΄ απλωθεί ξανά στην αρμονική του ενότητα. Αυτό είναι το τραγικό μυστικό που ψυχανεμίστηκε η ανθρώπινη σκέψη διαχρονικά, από τον Οιδίποδα και τον Ιώβ μέχρι τον Στρίντμπεργκ, τον Κάφκα και τον Μπέκετ. Αυτό διαισθάνονται με τον τρόπο τους οι ελληνικές παραλογές και τα μοιρολόγια, οι εκστατικές πτήσεις των σαμάνων, οι θρηνητικές περιστροφές των δερβίσηδων της Ανατολής, οι νηπτικές προσευχές και τα τεριρέμ της Ορθοδοξίας, οι ιστορίες των ευσεβών της χαράς στη χασιδική Καμπάλα.
Όσο λοιπόν απουσιάζει ο Θεός, τόσο αυξάνεται η θρησκευτικότητα της ύπαρξής μας, γιατί γινόμαστε διάφανοι από τη μοναχικότητα και φωτιζόμαστε από την απελπισία. Κάπως έτσι αντιλαμβάνομαι τον έρωτα του Χανάν και της Λέας στο Ντιμπούκ, σαν ένα θρήνο για τη μεγάλη απουσία. Μήπως όμως κι αυτός ο ίδιος ο έρωτας δεν πεθαίνει άμα τη εμφανίσει του; Άρα ο έρωτας θρηνεί τον εαυτό του όπως το παιδί που κοιτά τον αφαλό του στο End Game του Μπέκετ;
Οι ηθοποιοί ας τ΄ ακούσουν αυτά και μετά πρέπει να τα ξεχάσουν, γιατί μόνο έτσι θα τα θυμούνται. Για να μας αφηγηθούν αυτήν την εβραϊκή εκδοχή του Ρωμαίου και της Ιουλιέττας όπως τη γέννησε ο ιουδαϊκός μυστικισμός και η Καμπάλα. Ελπίζω η έκσταση που απαιτεί η τελετουργία να πυρπολήσει τις ψυχές τους κατά τη διάρκεια της παράστασης.
Ευχαριστώ τον Μπρους Μάγιες για τις πολύτιμες συνομιλίες μας καθώς και τον Στέφανο Ροζάνη για τη διδασκαλία του καμπαλιστικού περιεχομένου του κειμένου. Εύχομαι, τέλος, στους θεατές, όσα δεν καταλάβουν με το μυαλό να τα νιώσουν με το σώμα, γιατί ο Θεός, ο έρωτας και η απουσία τους γεννιούνται και ανθίζουν μες στα σπλάχνα μας.
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος θα παρουσιάσει την παράσταση «Ντιμπούκ» του Bruce Myers στις 16 και 17 Μαρτίου 2012 στη Μόσχα, καθώς το Κ.Θ.Β.Ε. επιλέχθηκε και θα εκπροσωπήσει (μαζί με έξι ακόμη παραστάσεις) την Ένωση των Θεάτρων της Ευρώπης στο Φεστιβάλ που διοργανώνει το Θέατρο Μάλι (Maly Theatre) της Μόσχας.
Στη συνέχεια, η παράσταση θα παρουσιαστεί στο Θέατρο του Ιδρύματος «Μιχάλης Κακογιάννης», από την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012 έως την Κυριακή 1 Απριλίου 2012, για να ακολουθήσει ευρωπαϊκή περιοδεία. Με την παράσταση «Ντιμπούκ» εγκαινιάζεται η «Διεθνής Σκηνή» του ΚΘΒΕ, που στόχο έχει να παρουσιάσει παραγωγές του στο εξωτερικό, γνωστοποιώντας τη φυσιογνωμία του στον διεθνή χώρο.
ΘΕΑΤΡΟ: Θέατρο Εταιρίας Μακεδονικών Σπουδών
Διεύθυνση: Εθνικής Αμύνης 2
Τηλέφωνο κρατήσεων: 2315 200200
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Λουίζα Μητσάκου
Σκηνοθεσία- Σκηνικός χώρος: Σωτήρης Χατζάκης
Κοστούμια: Έρση Δρίνη
Μουσική: Σαββίνα Γιαννάτου
Φωτισμοί: Αντώνης Παναγιωτόπουλος
Διανομή: Δημήτρης Παπανικολάου (Άνδρας), Δέσποινα Κούρτη (Γυναίκα)
Η διδασκαλία του καμπαλιστικού περιεχομένου του κειμένου έγινε από τον καθηγητή Στέφανο Ροζάνη.
Προπώληση εισιτηρίων:
Ταμεία και ιστοσελίδα ΚΘΒΕ
Εκδοτήρια Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης στην οδό Αριστοτέλους
Kαταστήματα Public Θεσσαλονίκης & www.public.gr
Ώρες λειτουργίας ταμείων
Βασιλικό θέατρο (Πλατεία Λευκού Πύργου): Τρίτη-Κυριακή: 9.30 π.μ.-9.30 μ.μ.
Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών (Εθνικής Αμύνης 2): Τρίτη-Κυριακή: 9.30 π.μ.-1.30 μ.μ. & 5.30 μ.μ.-9.30 μ.μ
Μονή Λαζαριστών (Κολοκοτρώνη 25–27, Σταυρούπολη): Τρίτη-Κυριακή: 9.30 π.μ.-1.30 μ.μ. & 5.30 μ.μ.-9.30 μ.μ
Εκδοτήρια Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης στην οδό Αριστοτέλους (μόνο προπώληση): Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 10 π.μ.–3.30 μ.μ., Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 10 π.μ.–2 μ.μ. & 5.30 μ.μ.–8 μ.μ.
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:
Τετάρτη & Κυριακή 19.00
Πέμπτη, Παρασκευή 21.00,
Σάββατο 18.00 & 21.00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Τιμή εισιτηρίων: €10
Iσχύουν εργατικά εισιτήρια και εισιτήρια ΟΓΑ
ΕΡΧΕΤΑΙ…
ΤΟ ΜΗΛΟ των Γιώργου Βάλαρη και Στέλιου Παπαδόπουλου
Στο Θέατρο Αριστοτέλειον από 19 Ιανουρίου 2012 η νέα του κωμωδία του Γιώργου Βάλαρη «ΤΟ ΜΗΛΟ» με θέμα τις σημερινές σχέσεις ανδρών γυναικών… ένα θέμα επίκαιρο όσο ποτέ με χιούμορ, συγκίνηση, τρυφερότητα, πολλές ανατροπές και πρωταγωνιστές τη Ναταλία Δραγούμη και το Θανάση Τσαλταμπάση! Ο Γιάννης (Θανάσης Τσαλταμπάσης) είναι δημόσιος υπάλληλος και θα είναι ευχαριστημένος αν γίνει υποδιευθυντής σε δεκαπέντε χρόνια. Η Σοφία (Ναταλία Δραγούμη) είναι φιλόδοξο στέλεχος καναλιού και θέλει να γίνει διευθύντρια αν όχι καναλάρχις… χτες! Ο Γιάννης αναζητεί μια γυναίκα που δεν την ενδιαφέρουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί του άντρα, ούτε το σπίτι ούτε το αυτοκίνητό του, και δεν ‘γράφει’ στο κούτελο ‘είμαι απελπισμένη γιατί πάτησα τα 30, παντρέψου με! Η Σοφία θέλει ο άντρας της να είναι καθαρόαιμο αρσενικό, ψηλός, ωραίος, γυμνασμένος, πλούσιος, δυναμικός, μα πάνω από όλα, τρελά ερωτευμένος μαζί της, αφοσιωμένος σαν σκλάβος στην κυρία του…Υπάρχει ποτέ περίπτωση αυτοί οι δύο άνθρωποι να δαγκώσουν «το μήλο»…, να παντρευτούν, να κάνουν οικογένεια και να ευτυχήσουν; Είπαμε ότι η ζωή έχει χιούμορ, αλλά τόσο τρελό πια…;
ΔΟΝ ΠΕΡΛΙΜΠΛΙΝ ΚΑΙ ΜΠΕΛΙΣΑ του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα
Η «περιπέτεια» του Δον Περλιμπλίν που αγάπησε χωρίς να το καταλάβει την πανέμορφη αλλά άπιστη Μπελίσα.
Ο «απατημένος σύζυγος», ένας αγαπημένος ρόλος της κωμωδίας, ιδωμένος από μια ανατρεπτική σκοπιά. Μια ερωτική ιστορία όπου αυτά που δεν λέγονται είναι πιο εκκωφαντικά από αυτά που ακούμε. Δυο ήρωες που αναζητούν απεγνωσμένα τον εαυτό τους και… τέσσερις ηθοποιοί που ψάχνουν την αλήθεια όπως τη «λεν τα παραμύθια».
Ένα έργο που γράφτηκε σε μια βραδιά για να παρασταθεί σε μια παρέα φίλων. Μια παράσταση που φτιάχτηκε από μια παρέα φίλων. Φέρτε και τη δική σας… Από 21 Ιανουαρίου, για 8 μόνο παραστάσεις, στο Θέατρο ΟΡΑ στη Θεσσαλονίκη.
ΕΠΙΣΗΣ…
Το θέατρο ΑΥΛΑΙΑ επαναλειτουργεί!
Ένας από τους πιο σημαντικούς χώρους στην ιστορία του πολιτισμού αυτής της πόλης, αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας, ένα κύτταρο καλλιτεχνικής δημιουργίας, ένας δυναμικός χώρος έκφρασης ξαναμπαίνει στη ζωή μας!
Το θέατρο στεγάζεται στο κτίριο της Χριστιανικής Αδελφότητας Νέων Θεσσαλονίκης (ΧΑΝΘ) το οποίο εδώ και ογδόντα χρόνια αποτελεί σύμβολο της ιστορίας της Θεσσαλονίκης. Τα θεμέλια του κτιρίου μπήκαν στις 3 Μαρτίου 1924, παρουσία του Γενικού Διευθυντή της Παγκόσμιας Χ.Α.Ν. κ. John Mott. Νωρίτερα, το 1921 είχε ιδρυθεί η Χ.Α.Ν. Θεσσαλονίκης ως Σωματείο Ιδιωτικού Δικαίου, κοινωφελές, μη κερδοσκοπικό. Από την ίδρυσή της και για τρία χρόνια στεγαζόταν σε ένα μικρό νοικιασμένο κτίριο, στην οδό Ευζώνων 19, ώσπου το 1923 η τότε κυβέρνηση παραχώρησε στην Αδελφότητα το σημερινό χώρο για την ανέγερση ιδιόκτητου κτιρίου. Το 1926 ολοκληρώνεται η μελέτη και τα σχέδια του κτιρίου που εκπονήθηκαν από τον κ. Μ. Δελλαδέτσημα και εγκρίθηκαν από το τεχνικό γραφείο των Χ.Α.Ν. στην Ν. Υόρκη. Η τεχνική εταιρία Δ. Καλκάνη & Σία (Φεβρουάριος 1926) ανέλαβε την ανέγερσή του ενώ στη συνέχεια η εταιρία ΤΕΚΤΩΝ ανέλαβε να υποβάλει σχέδια και προϋπολογισμό των εσωτερικών εγκαταστάσεων. Για το έργο του ενδιαφέρθηκε προσωπικά ο Μητροπολίτης Γεννάδιος Αλεξιάδης, ο οποίος πρωτοστάτησε στους σχετικούς εράνους μεταξύ των ομογενών στην Αμερική. Το έργο αποπερατώθηκε το 1934.
Στο κτίριο λειτούργησε και το θέατρο Αυλαία, το οποίο στην αρχή περιελάμβανε κλειστή και ανοιχτή σκηνή, θερινή «Αυλαία», όπως και ο κινηματογράφος «Αίαντας» τη δεκαετία του 1980. Το 1990, η λειτουργία του θερινού θεάτρου «Αυλαία» σταμάτησε λόγω επεκτάσεων εγκαταστάσεων της ΧΑΝΘ και των εργασιών για την κατασκευή χώρου στάθμευσης.
Ανάμεσα στις σημαντικές στιγμές της ιστορίας του είναι η περίοδος από τις αρχές της δεκαετίας ΄60 έως τις αρχές του 1980, οπότε και τη διεύθυνση του θεάτρου είχε το ζεύγος Παναγιώτη Κάσση και Λέλα Σκορδούλη. Την περίοδο εκείνη παρήλασαν από το θέατρο μεγάλοι ηθοποιοί, όπως οι Αλέξης Μινωτής, Κατίνα Παξινού, Έλλη Λαμπέτη, Δημήτρης Χορν, Μάνος Κατράκης, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Ντίνος Ηλιόπουλος, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Ρένα Βλαχοπούλου, Ξένια Καλογεροπούλου κ.ά.
Στο θέατρο Αυλαία έχουν φιλοξενηθεί επίσης, παραστάσεις του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης», αλλά και άλλων σχημάτων της πόλης. Η λειτουργία του σταμάτησε περίπου το 1995, οπότε και ξεκίνησαν εργασίες ανακατασκευής από τον «Οργανισμό Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης- Θεσσαλονίκη 1997». Στη συνέχεια επαναλειτούργησε έως το 2005 οπότε και καταστράφηκε λόγω της πυρκαγιάς που ξέσπασε από βραχυκύκλωμα. Η κινητοποίηση των δυνάμεων της πόλης για την αναστήλωση του ήταν σημαντική.
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία γραφειοκρατικής φύσης, ξεκίνησαν οι εργασίες ανακατασκευής το 2008 και ολοκληρώθηκαν το 2010. Ακολούθησαν εργασίες ψύξης θέρμανσης καθώς και η διαδικασία αδειοδότησης του χώρου. Τα σημαντικά κεφάλαια που απαιτήθηκαν για την ολοκλήρωση του έργου προήλθαν από εθνικούς πόρους (υπουργείο Πολιτισμού) και Ευρωπαϊκό Ταμείο Στήριξης, καθώς και χορηγίες.
Τέλος, μετά από μία διαδικασία διαγωνισμού για την επιλογή του εξωτερικού συνεργάτη που θα αναλάβει τη λειτουργία του θεάτρου, η διαχείριση δόθηκε στους Δημήτρη Μητσόπουλο, πρόεδρο του Ωδείου Βορείου Ελλάδος και της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής «Ανδρέας Βουτσινάς» και Θωμά Χαρέλα, καλλιτεχνικό διευθυντή του θεάτρου Σοφούλη, θεατρικό παραγωγό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι οποίοι μαζί με τους συνεργάτες τους έχουν καταρτίσει ένα πλούσιο πρόγραμμα θεατρικών παραστάσεων μέχρι το τέλος της περιόδου. Παράλληλα, όμως, έχουν οραματιστεί και ετοιμάζουν και άλλες παράλληλες δράσεις που θα περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων εκθέσεις εικαστικές, φωτογραφίες κ.ά., βραδιές ποίησης, σεμινάρια, εργαστήρια κ.ά.
Δείτε αναλυτικά Θεατρικές παραστάσεις που προτείνουμε ΕΔΩ
Για αναφορές, δημοσιεύσεις και δελτία τύπου, μην ξεχνάτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο [email protected]