Stereo Mike: Ο Έλληνας ράπερ με την Πανεπιστημιακή έδρα στο Λονδίνο
Μίλησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα, για τους μαθητές του, για τη Eurovision αλλά και για τις συνεργασίες του.
Δούλεψε στο Vault Recording Studio ως ειδικός σε χρήση προγραμμάτων της r’n’b, ενώ παράλληλα παρακολούθησε σεμινάρια. Έτσι δεν άργησε να έρθει και η έδρα στον τομέα «Παραγωγής ήχου μοντέρνας μουσικής και ερμηνείας»
Σύμφωνα με τον ίδιο ένας έλληνας καλλιτέχνης μπορεί να κάνει Διεθνή καριέρα. Και συνεχίζει πως, «Στο εξωτερικό αντιμετωπίζουν τους έλληνες καλλιτέχνες με ενδιαφέρον, ιδιαίτερα τον ήχο και τη ευελιξία της ελληνικής γλώσσας όταν χρησιμοποιείται στη rap μουσική».
Για τη συμμετοχή του στο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα « Watch my dance» αναφέρει το δημοσίευμα, ότι δέχτηκε την πρόταση από το συνθέτη του τραγουδιού Γιάννη Χριστοδουλόπουλο. Μια θέση πολύ σημαντική μπορεί να έχει ο συνδυασμός ενός ζεϊμπέκικου με στοιχεία rap στο θεσμό της Eurovision, λέει ο Μιχάλης γιατί πρέπει να «Έχουμε το θάρρος να παρουσιάσουμε κάτι πραγματικά αντιπροσωπευτικό της κουλτούρας μας, με μοντέρνα στοιχεία, ειδικά στη δεδομένη στιγμή που η χώρα μας προσπαθεί να αναγεννηθεί από την κρίση της».
Οι γονείς του έπαιζαν μουσικά όργανα και στο σπίτι τους άκουγαν από Rolling Stones και Michel jarred μέχρι ρεμπέτικα και john lee hooker.
Ετοιμάζει την παρουσίαση του νέου του άλμπουμ με τίτλο «Ανέλιξη» ενώ ήδη ακούγεται πολύ το τραγούδι του «Απλά Ζωή».
Για τις Ευρωπαϊκές του συνεργασίες αναφέρει χαρακτηριστικά : «ένας από τους καλύτερους freestylers ζωντανά στο μικρόφωνό μου ήταν ο Skinnyman.O Ebola είναι ο καλύτερος παραγωγός που έχω ακούσει. Οι taskforce φοβεροί αφηγητές. Ο dj moodie απίθανος μουσικός στο είδος του και ο skrein μοναδικός Mc».
Ένα όνειρό του που έγινε πραγματικότητα ήταν, όταν εκπροσώπησε την Ελλάδα το 2008 στο διαγωνισμό στα MTV Europe Music Awards στο Λίβερπούλ ως Best Greek Act.
Όσον αφορά την Ελληνική r n b μουσική κατακεραυνώνει λέγοντας: «Με το σύγχρονο r’n’b δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα γιατί το βρίσκω σαν ένα ξεπλυμένο νέο soul, με απλοϊκά ρυθμικά στοιχεία hip hop, εκτός λίγων εξαιρέσεων» συνεχίζει αναφέροντας πως θα πρέπει το χιπ χοπ να συνεχίζει να εξελίσσεται πάνω σε δική του θεματολογία: «Αποφεύγοντας τις γκανγκστερικές μεταφράσεις αμερικάνικων βιωμάτων», ενώ κλείνοντας προσθέτει πως: «Θα πρέπει να αποφύγει τη μη οργανική ταύτιση με τα τσιφτετέλια υπό τη στιλιστική δικαιολογία κακοπαιγμένου reggaeton».
Από την Αριάδνη Στεφανίδου