Στον κόσμο της Kλασσικής! (04/04/2011)
Ρεσιτάλ πιάνου Δημήτρη και Στέλλας Κούκου
Με ένα διπλό ρεσιτάλ πιάνου υποδέχεται τον Απρίλη η αίθουσα συναυλιών του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός. Η Στέλλα και ο Δημήτρης Κούκος ερμηνεύουν τη Δευτέρα 4 Απριλίου έργα των J.S.Bach-F. Busoni, L.V. Beethoven, C. Debussy αλλά και Περικλή Κούκου (Το νησί των ποιητών –Τραγούδια δίχως λόγια).
Α΄ μέρος
J.S.Bach-F. Busoni: Chaconne in d minor BWV 1004
L.V. Beethoven: Piano Sonata No.32 in C minor, op.111
Δημήτρης Κούκος, πιάνο
Β΄ μέρος
C. Debussy: Images
Π. Κούκος: Το νησί των ποιητών –Τραγούδια δίχως λόγια
Στέλλα Κούκου, πιάνο
Δευτέρα 4 Απριλίου, ώρα 20:30
(Τιμές εισιτηρίων 10 & 15 ευρώ)
«Σάββατο βράδυ με Vivaldi…»
Πέντε διάσημα κοντσέρτα του Antonio Vivaldi, του συνθέτη που επέδρασε καθοριστικά στη διαμόρφωση του κοντσέρτου όπως το ξέρουμε σήμερα, αλλά κι ένα που ανακαλύφθηκε πρόσφατα από τον βιολονίστα Anton Martynov σε αρχείο συλλεκτών στη Φλωρεντία και παρουσιάζεται σε πρώτη πανελλήνια εκτέλεση, συνθέτουν το πρόγραμμα της συναυλίας που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 9 Απριλίου με τίτλο «Σάββατο βράδυ με Vivaldi…»
-Κοντσέρτο για Βιολί, έγχορδα και κοντίνουο σε σι ελάσσονα (ανακαλύφθηκε πρόσφατα, πρώτη πανελλήνια εκτέλεση)
– Κοντσέρτο για Βιολί, Τσέλο, έγχορδα και κοντίνουο σε Σι ύφεση μείζονα, RV 547
– Κοντσέρτο για Τσέλο, έγχορδα και κοντίνουο σε σι ελάσσονα RV 401
– Κοντσέρτο για Φαγκότο, έγχορδα και κοντίνουο σε λα ελάσσονα RV 498
– Κοντσέρτο για Όμποε, Φαγκότο, έγχορδα και κοντίνουο σε Σολ μείζονα RV 545
– Κοντσέρτο για 2 Βιολιά, 2 Τσέλο, έγχορδα και κοντίνουο σε Ρε μείζονα Concerto, RV 564
Σολίστ: Anton Martynov, βιολί Martti Rousi, βιολοντσέλο Murat Ozulgen, όμποε Tolga Alpay, φαγκότο Νέλη Χωματίδου, τσέμπαλο Bridge Quartet
Τιμές εισιτηρίων 10 & 15 ευρώ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ
Πλατεία Αγ. Γεωργίου Καρύτση 8, Αθήνα
Οι ‘Ήχοι της Μπελ Επόκ ξαναζωντανεύουν με τη φωνή της Αννα-Κατερίνα Αντονάτσι
Η Άννα-Κατερίνα Αντονάτσι, μια από τις διασημότερες σοπράνο της εποχής μας, επιστρέφει στο Μέγαρο, τον Απρίλιο, για να ξαναχαρίσει λάμψη, με την εκθαμβωτική χροιά της φωνής της, σε σπάνια μουσικά κομψοτεχνήματα της Μπελ Επόκ. Ατμοσφαιρικές μελωδίες με γαλλικό, ιταλικό και αγγλικό στίχο των Φωρέ, Χαν, Μπασλέ, Τόστι, Τσιλέα, Καταλάνι, Μασκάνι, Ρεσπίγκι και Τσαντονάι αποτελούν το πρόγραμμα του ρεσιτάλ της φημισμένης Ιταλίδας πρωταγωνίστριας της όπερας, η οποία θα εμφανιστεί για μία μόνο βραδιά, την Δευτέρα 4 Απριλίου (ώρα: 20.30) στην Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης. Τη συνοδεύει ο πιανίστας Ντόναλντ Σούλτσεν.
Το ρεσιτάλ Lied της Άννα-Κατερίνα Αντονάτσι εντάσσεται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Σειράς Μεγάλες Λυρικές Φωνές της Εποχής μας.
Δευτέρα 4 Απριλίου, 20:30
Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης
Οι τιμές των εισιτηρίων για το ρεσιτάλ της Αννα Κατερίνα Αντονάτσι είναι €10 ,00 (Φοιτητικά) – 16,00 – 30.00 – 43,00 και 60 € (Διακεκριμένη Ζώνη).
«Mixed Media-Music Plus»
Πέντε αντιπροσωπευτικές συνθέσεις μικτών μέσων με την υπογραφή Ελλήνων και ξένων δημιουργών διαμορφώνουν το ιδιαίτερο προφίλ της συναυλίας «Mixed Media-Music Plus» του Ελληνικού Συγκροτήματος Σύγχρονης Μουσικής που εδώ και δεκαετίες παρουσιάζει έργα διαφορετικών αισθητικών κατευθύνσεων και τεχνοτροπιών, προερχόμενων από το παγκόσμιο ρεπερτόριο.
Στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Απριλίου, στις 8.30 το βράδυ στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος, το ΕΣΣΜ θα παρουσιάσει έργα ευρηματικών τεχνικών, προορισμένα – στις περισσότερες των περιπτώσεων – να ερμηνευτούν όχι μόνο από παραδοσιακά μέσα μουσικής έκφρασης (ενόργανο σύνολο, χορωδία και σολίστες) αλλά συνοδεία θεατρικού λόγου και ηλεκτρονικών μέσων (Η/Υ, video projection, μαγνητοταινίες κ.λ.π.). Όπως το εξαιρετικά πρόσφατο «Ελεγείες στα Οράματα Επτά Αγγέλων ΙΙ» για μέτζο σοπράνο, ηθοποιό, μικτή χορωδία και ενόργανο σύνολο (2011) του Μιχάλη Οικονόμου που είναι παραγγελία του Μεγάρου Μουσικής και θα ακουστεί σε πρώτη εκτέλεση. Και το επίσης πρωτοπαρουσιαζόμενο «The Metamorphosis» op. 83 (2010-2011) για ηθοποιό, ενόργανο σύνολο, Η/Υ και αισθητήρες βιοσημάτων-κίνησης του Λεόντιου Χατζηλεοντιάδη. Το πρόγραμμα συμπληρώνουν τα «Μαδριγάλια (Book II)» του ριζοσπαστικού Αμερικανού συνθέτη Τζωρτζ Κραμπ, το «Αναπαράστασις ΙΙΙ: ο Πιανίστας» του σειραϊστή Γιάννη Χρήστου (εφευρέτη ενός σημειογραφικού συστήματος που περιλαμβάνει και σκηνική δράση) και το «Talea, ou la machine et les herbes folles» του κορυφαίου Γάλλου εκπροσώπου της φασματικής μουσικής Ζεράρ Γκριζ.
Για τις ανάγκες της παρουσίασης των έργων, συμπράττουν τέσσερις εξαίρετοι σολίστ: η μέτζο σοπράνο Μαργαρίτα Συγγενιώτου, η φλαουτίστα Ιβόνα Γκλίνκα, ο Ρώσος κρουστός Μαξίμ Μανκόβσκι και ο ηθοποιός-περφόρμερ Τηλέμαχος Κρεβάικας. Συμμετέχει η Χορωδία του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Το ΕΣΣΜ διευθύνει ο διακεκριμένος μαέστρος Θόδωρος Αντωνίου. Υπεύθυνος συγκροτήματος: Ιάκωβος Κονιτόπουλος.
Πέμπτη 7 Απριλίου, 20: 30
Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος
Τιμές εισιτηρίων: € 5 (Φοιτητικά), € 12 (Β Ζώνη), € 20 (Α Ζώνη)
Η Καμεράτα με όργανα εποχής Mozart, με τον Γιώργο Πέτρου
Στις 23 Μαρτίου 1783, ο Μότσαρτ έδωσε στο Μπουργκτεάτερ της Βιέννης μια σημαντική συναυλία, την οποία οργάνωσε ο ίδιος ως παραγωγός και εισέπραξε τα έσοδα από τα εισιτήρια. Τη συναυλία αυτή, που σημείωσε εξαιρετική επιτυχία μέσα σε μια κατάμεστη από κόσμο αίθουσα, παρακολούθησε ο ίδιος ο αυτοκράτορας Ιωσήφ Β΄. Το πρόγραμμα εκείνης της βραδιάς, το οποίο γνωρίζουμε από προσωπική επιστολή του Βόλφγκανγκ προς τον πατέρα του Λεοπόλδο, ήταν πολύ παράξενο για τα σημερινά δεδομένα. Περιλάμβανε πολλά ετερόκλητα έργα, κοντσέρτα, άριες, έργα για σόλο πιάνο και τη γνωστή συμφωνία Χάφφνερ, σε δύο σκέλη: τα δύο πρώτα μέρη στην αρχή του προγράμματος και τα δύο τελευταία στο τέλος.
Η Καμεράτα μάς φέρνει το άρωμα της θρυλικής εκείνης συναυλίας με μια υπέροχη βραδιά γεμάτη από τη μαγεία της μουσικής του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ – μια κατ’ αναλογία δομή εκείνου του ρεπερτορίου, αλλά όχι το ίδιο πρόγραμμα.
Η αριστουργηματική συμφωνία αρ. 29 αγκαλιάζει: το αγαπημένο 4ο κοντσέρτο για βιολί, με σολίστ τον εξάρχοντα της ορχήστρας Sergiu Nastasa, την περίφημη Νυχτερινή Σονάτα για δύο ορχήστρες και τύμπανα, τη δραματική άρια “Ah! Lo previdi” με τη φωνή της σπουδαίας Ελληνίδας σοπράνο Έλενας Κελεσίδη, καθώς και το γοητευτικό κοντσέρτο για πιάνο αρ. 11.
Ο Γιώργος Πέτρου αναλαμβάνει σε αυτή τη συναυλία διπλό ρόλο, μαέστρου και σολίστ, και παίζει σε ένα φορτεπιάνο τύπου Walter (1790), αντίγραφο αυτού που είχε ο ίδιος ο Μότσαρτ και πάνω στο οποίο έγραψε τα μεγάλα του αριστουργήματα. Η Καμεράτα, με τους μαγευτικούς ήχους των οργάνων εποχής, συνδέει το παρελθόν με το μέλλον και υπόσχεται μια αξέχαστη μουσική εμπειρία καθώς και μερικές… εκπλήξεις! Μουσική διεύθυνση: Γιώργος Πέτρου
Στέγη Γραμμάτων Κ Τεχνών Ίδρυμα Ωνάση
5 Απριλίου 2011
20:30 Κεντρική Σκηνή
Εισιτήρια:15 – 20 – 30 – 40 € Φοιτ. 10 – 15 €
Πληροφορίες παραστάσεων και τηλεφωνική πώληση εισιτηρίων:
Δε-Κυρ: 9:00-21:00
IRCAM – “Machinations” Γιώργος Απέργης | Πορτραίτο Συνθέτη
Το έργο Machinations είναι ένα «μουσικό θέαμα», με τέσσερις γυναίκες εκτελεστές, έναν άντρα, κομπιούτερ και βιντεοπροβολείς. Οι γυναίκες εκτελεστές είναι μία τραγουδίστρια (Ντονατιέν Μισέλ-Ντανσάκ), μία βιολίστα (Ζενεβιέβ Στροσσέρ), μία φλαουτίστα (Συλβί Σακούν) και μία ηθοποιός (Συλβί Λεβέκ), οι οποίες όμως αναλαμβάνουν ένα διαφορετικό, ασυνήθιστο ρόλο: όρθιες πίσω από φωτισμένα τραπέζια, εκφέρουν φωνήματα, χειρονομούν και προβάλλουν μέσω των βιντεοπροβολέων στοιχειακά αντικείμενα, τα οποία αναπαριστούν τα πρώτα. Ο άνδρας εκτελεστής (Ολιβιέ Πασκέ) παρεμβαίνει με τον υπολογιστή, άλλοτε ενισχυτικά και άλλοτε ανταγωνιστικά, ώστε να δημιουργηθεί ένας οπτικοακουστικός διάλογος με τα τεκταινόμενα από τις τέσσερις γυναίκες.
Τα κείμενα του έργου είναι γραμμένα από τον συνθέτη και από έναν παλαιό του συνεργάτη, τον καθηγητή φιλοσοφίας και συγγραφέα, Φρανσουά Ρενιώ. Ωστόσο, δεν πρόκειται για κείμενα, αλλά για «προ-κείμενα» χωρίς νόημα, με επικοινωνιακή δύναμη. Αναπαριστούν συμπυκνωμένα την ιστορία της γένεσης της γλώσσας, ως κώδικα επικοινωνίας, από πρωτεϊκούς ήχους και αρχέγονους θορύβους. Με ανάλογο τρόπο, η αντιπαραβολή απλών αντικειμένων και υπολογιστικών προγραμμάτων αναπαριστά την ιστορία της γένεσης της επιστήμης και των «μηχανών».
Μουσική και σκηνική διεύθυνση: Γιώργος Απέργης
Κείμενα: François Regnault, Γιώργος Απέργης
Φωτισμοί: Daniel Levy
Βοηθός σκηνικής διεύθυνσης: Emily Loizeau
Σχεδιασμός μουσικής υπολογιστών IRCAM: Olivier Pasquet, Tom Mays
Ερμηνεύουν: Sylvie Levesque, Donatienne Michel-Dansac, Sylvie Sacoun, Geneviève Strosser (φωνές), Olivier Pasquet (υπολογιστής)
Στέγη Γραμμάτων Κ Τεχνών Ίδρυμα Ωνάση
8 – 9 Απριλίου 2011
20:30 Κεντρική Σκηνή
Εισιτήρια: 15 – 20 – 30 – 40 € Φοιτ. 10 – 15 – 20 €
“Γιώργος Σισιλιανός – διαπασών – ένας διάλογος με τον Φράνσις Γκάυ”
Παρουσίαση της έκδοσης “ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΣΙΛΙΑΝΟΣ – διαπασών – ένας διάλογος με τον Φράνσις Γκάυ” / Presentation of the book “Yorgos Sicilianos – diapason – a dialog with Francis Guy”
Το Κυπριακό Οινομουσείο και ο Πολιτιστικός Οργανισμός Κινύρας σας προσκαλούν στην παρουσίαση της έκδοσης ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΣΙΛΙΑΝΟΣ – διαπασών – ένας διάλογος με τον Φράνσις Γκάυ την Τετάρτη 6 Απριλίου 2011, 8.15 μ.μ στο Μουσείο Μπενάκη Πειραιώς 138, Αθήνα. στο τέλος της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν έργα του συνθέτη:
“Οκτώ παιδικές μινιατούρες”, για πιάνο, έργο 23. Ελισάβετ Κουναλάκη (πιάνο).
Σονάτα για βιολί και πιάνο, έργο 45. Γιώργος Δεμερτζής (βιολί), Ερμής Θεοδωράκης (πιάνο).
“Παντούμ” για πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο, έργο 46. Γιώργος Δεμερτζής (βιολί), Ερμής Θεοδωράκης (πιάνο),
Άγγελος Λιακάκης (βιολοντσέλλο)
Τετάρτη 6 Απριλίου, ώρα 8.15 μ.μ.
Μουσείο Μπενάκη Πειραιώς 138, Αθήνα
Νυχτερινά τραγούδια: Μουσικοθεατρική βραδιά «1 σε 2» από τις Όπερες των ζητιάνων στην Knot Gallery
Μια άλλη όψη του ταλέντου του δοκιμάζει ο γνωστός κωμικός Δημήτρης Δημόπουλος Αντί διδακτορικού, Υπερπαραγωγή) σε συνεργασία με την εταιρεία μουσικού θεάτρου «Οι όπερες των ζητιάνων», σκηνοθετώντας τη μουσικοθεατρική παράσταση Вечерние песни ][ Νυχτερινά τραγούδια, βασισμένη στο έργο για κόρνο και φωνή Νυχτερινά τραγούδια (1975) του σοβιετικού συνθέτη και δεξιοτέχνη κορνίστα Βιτάλι Μπουγιανόφσκι.
Στο πρώτο μέρος της βραδιάς, το έργο θα παρουσιαστεί όπως ακριβώς το έγραψε ο Μπουγιανόφσκι, δηλαδή σε συναυλιακή μορφή και στα ρωσικά.
Στο δεύτερο μέρος της βραδιάς, τα Νυχτερινά τραγούδια θα παρουσιαστούν ξανά, όμως αυτή τη φορά σε ελληνική μετάφραση, σκηνοθετημένα και διασκευασμένα με δραματουργικό άξονα την δημοφιλέστερη νυχτερινή ενασχόληση: τον ύπνο.
Θέμα του έργου του Μπουγιανόφσκι (του οποίου ο τίτλος μεταφράζεται κυριολεκτικά ως «εσπερινά τραγούδια») είναι η μετάβαση από τη μέρα στη νύχτα. Στην ίδια λογική, η ανάγνωση του Δημήτρη Δημόπουλου αξιοποιεί τόσο συναυλιακά, όσο και θεατρικά εκφραστικά μέσα, επιχειρώντας να αποδώσει τη νοητική και σωματική κατάσταση που χαρακτηρίζει αυτή την τόσο οικεία, όσο και άγνωστη, πτυχή της ανθρώπινης φύσης.
Το απαιτητικότατο μέρος του κόρνου αναλαμβάνει ο διακεκριμένος κορνίστας Αντώνης Λαγός, και το φωνητικό μέρος τραγουδά η μεσόφωνος Σοφία Καπετανάκου.
OI ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Μουσική: Βιτάλι Μπουγιανόφσκι
Σκηνοθεσία, μετάφραση, δραματουργία: Δημήτρης Δημόπουλος
Μεσόφωνος: Σοφία Καπετανάκου
Κόρνο: Αντώνης Λαγός
Knot Gallery
Μιχαλακοπούλου 206 & Πύρρου, Αθήνα
Πλησιέστερος σταθμός Μετρό: Αμπελόκηποι
Λεωφορεία: Α5, Β5 (στάση: Ζαγορά)
4, 5, 11 & 12 Απριλίου 2011
Ώρα έναρξης: 21.00
Τιμή εισιτηρίου: 10 ευρώ
Μουσικές Σχέσεις Στέφανος Κορκολής
Ο Στέφανος Κορκολής, πιανίστας με κλασική παιδεία, αλλά και συνθέτης και ερμηνευτής σύγχρονων μουσικών ρευμάτων μας ξεναγεί με το δικό του τρόπο στο μαγικό κόσμο της μουσικής. Πρόκειται για ένα μουσικό ταξίδι που εξερευνά τις σχέσεις ανάμεσα σε συνθέτες διαφορετικών εποχών και ύφους, μεταξύ των οποίων οι: Θεοδωράκης, Πιατσόλα, Μπρελ, Ρότα, Χατζιδάκις, Μορικόνε, καθώς και του ιδίου
7 Απριλίου 2011
Ώρα: 20:30
Αμφιθέατρο Ιδρύματος Ιδρύματος Β & Μ Θεοχαράκη
Τιμές εισιτηρίων: 25 € , 15 € (φοιτητικό)
Πακέτο Αρμονία των Αισθήσεων: 50 €
Περιλαμβάνει το εισιτήριο της συναυλίας, είσοδο στην έκθεση και δείπνο στο Café Merlin του Ιδρύματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Β & Μ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ
Βασιλίσσης Σοφίας 9 & Μέρλιν 1, 106 71 Αθήνα
El Culto presents : Databloem Label Night Live in concert: Tomas Weiss Emotone Con_Sense
Ο Tomas Weiss, ιδρυτής του γερμανικού μουσικού portal El Culto και των labels “Musical Philosophy”, “Thar”, “Sound Claim”, “ClassXX” και “Construct” (που περιλαμβάνουν καλλιτέχνες όπως οι Klaus Wiese, Mathias Grassow, Con_Sense, Thamnos, Submental, Solveil, Circulum musicum, Emotone, Nautic Depths, Rüdiger Gleisberg, Bruno Sanfilippo, Nostalgia, Amtana κ.ά.) είναι γνωστός για την μακρά του πορεία απο το 1997 στην ηλεκτρονική μουσική σκηνή σαν DJ σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία αλλά και σαν δημιουργός (πάνω απο 12 releases σε labels όπως Databloem, Everest, Nextera, Umbra, Gears of sand, Practicing nature, Faria, Dataobscura, Construct ).
Εμφανίζεται στη σκηνή του 6 d.o.g.s. παρουσιάζοντας το καινούργιο του project, Emotone, που δημιούργησε με την ελληνίδα πιανίστα-συνθέτιδα Τάνια Γιαννούλη. Το CD τους πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο του 2011 απο την Databloem. Η μουσική των Emotone είναι ένα crossover με στοιχεία απο Electronica, Electroacoustic, Ambient, Post Classical, Leftfield και άλλους (α)πιθανους συνδυασμούς.
Επί σκηνής θα βρίσκονται οι :
Tomas Weiss (Live Electronics, Synths)
Tάνια Γιαννούλη (πιάνο)
Σόλης Μπάρκη (Percussion, Rare Instruments)
Βασίλης Τζαβάρας (Guitars, FX, Loops)
Video: Studio 19
Οι Con_Sense δεν θέλουν να αποκαλύψουν την ταυτότητά τους γιατί η μουσικής τους μιλά απο μόνη της. Το άλμπουμ τους “Code Sent” στην Databloem ήταν η δευτερή τους κυκλοφορία ενώ η πρώτη τους δουλειά “Compass” κυκλοφόρησε στην Gears of Sand. Πήραν μέρος επίσης και στο compilation της Databloem : Varius Artists: Collection 4. Οι Con_Sense δεν μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε ένα μουσικό στυλ μιας και συνδυάζουν στοιχεία απο διάφορα στυλ (IDM, Ambient, Ethno, Club, Experimental, Post Classical κ.α.) τα οποία εκ πρώτης όψεως δεν θα μπορούσαν ποτέ να “ταιριάξουν”.
6 Απριλίου στη σκηνή του 6 D.O.G.S.
Τhe TENORMAN Show – “Η Χαοτική ιστορία της Όπερας”
Το ΤΙΚΙ BAR επέλεξε την παράσταση «Η Χαοτική ιστορία της Όπερας» του TENORMAN .Ένα χαοτικό οπερετικό τζαζ, πιανιστικό Show όπου θα γελάσετε με την ψυχή σας, αν έχετε.
Τρείς ιστορίες που συνδέονται μεταξύ τους με έναν κοινό παρονομαστή, αλλά δε σας λέμε ποιον για να έχετε αγωνία να δείτε την παράσταση. Θα μάθετε πάραυτα πως ο Δον Ζουάν και η Κάρμεν, ο Φίγκαρο το φάντασμα και ο Μαύρος Ουκρανός πλέκονται σε ένα ταξίδι όπερας, Jazz και όχι μόνο, γνωρίζοντας μουσικές, έρωτες και κατασκόπους από όλον τον κόσμο. Αρκετά όμως προς το παρόν κυρίες και κύριοι.
Εξάλλου, θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε τα πάντα λεπτομερώς αφού η παράσταση διαρκεί μια βδομάδα περίπου και έχει 1056 μέρη, αν και θα προσπαθήσουμε να τα ελαττώσουμε γιατί όπως έλεγε και ο Νίτσε, ο οίκτος είναι η πρακτική του μηδενισμού.
Συντελεστές
Τραγούδι : Γιώργος Τζιουβάρας
Κλειδοκύμβαλο <> Πιάνο : Uri Tzuvarof
Κείμενα: George Tziouvaras
Σκηνικά – κουστούμια : Georges Juvary`/ Djordjie Djuvarovic
Make up + down artist : Giorgio Giuvara
28 ΚΑΙ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ – 4 ΚΑΙ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 9.00!
TIKI ATHENS, Φαλήρου 15, Μακρυγιάννη, ΜΕΤΡΟ Ακρόπολη
Soirée pour le Japon
Το theatre des Champs-Elysees αφιερώνει μία βραδιά στις 6 Απριλίου στην Ιαπωνία. Με συμμετοχές όπως: Avec Guillaume Gallienne, Natasha PARRY, Natalie Dessay, Laurent Naouri Sylvie GUILLEM Nicolas LERICHE, Lambert Wilson Bartabas Momo Kodama, Gautier Capuçon, Rolando Villazon, Akram Khan, Renaud Capuçon, Sayaka Shoji, Nelson Freire, Martha Argerich και τα έσοδα θα διατεθούν για να βοηθήσουν τους πληγέντες από το σεισμό.
LSO–Kavakos
Το ίδιο έκανε στις 24 Μαρτίου και η London Symphony Orchestra και μάλιστα σολιστ σε εκείνη τη συναυλία ήταν ο δικός μας Λεωνίδας Καβάκος.
RODION SHCHEDRIN Lithuanian Saga
SHOSTAKOVICH Violin Concerto No 1
TCHAIKOVSKY Symphony No 2
Valery Gergiev conductor
Leonidas Kavakos violin
London Symphony Orchestra
Ανταπόκριση από το Παρίσι
Η επίσκεψη στο Παρίσι ήταν πολύ σύντομη και το πρόγραμμα αρκετά πιεσμένο. Παρόλα αυτά πήγα στο μουσείο Ορσέ που αυτή την εποχή έχει μία αίθουσα αφιερωμένη στο Μάλερ! Υπό τους ήχους της 4ης συμφωνίας του μπορεί ο επισκέπτης να δει τις παρτιτούρες της συμφωνίας, φωτογραφίες, δημοσιεύσεις, γράμματα, προσωπικά αντικείμενα…
Πήγα στην όπερα Garnier που ετοίμαζε ένα μεγάλο αφιέρωμα στην ρωσίδα ποιήτρια Anna Akmatova και άκουσα την Helene Grimaud theatre des Champs –Elysees στο κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ 23 Κ.488 του Μότσαρτ με την Ορχήστρα του Λίβερπουλ και μαέστρο τον Vasily Petrenko.
Ιδιαίτερα λαμπερό και καθαρό το πρώτο μέρος (allegro), ευαίσθητο, συναισθηματικό, απλωμένο και γλυκό το δεύτερο (adagio). Η συνοδεία της ορχήστρας απαλή, δε βαραίνει καθόλου το σολιστικό μέρος. Τα τρίτο και τελευταίο μέρος (allegro assai) θριαμβευτικό, χαρούμενο, επιστρέφει στο κλασσικό ύφος του συνθέτη.
Στο βίντεο που ακολουθεί η Helene Grimaud συμπράττει με τη φιλαρμονική του Βερολίνου και μαέστρο τον C.Abbado στο φεστιβάλ της Λουκέρνης (2010) ερμηνεύοντας το πρώτο μέρος από το 2 κονσέρτο Ραχμάνινοφ σε μία συναυλία που συζητήθηκε πάρα πολύ!
http://www.youtube.com/watch?v=QHMnBzWoVTc