Alive She Died | Ένα ξεχασμένο ελληνικό συγκρότημα των 80s σε διαφήμιση της Gucci!
Δεν ξέρω καν πώς οι Alive She Died βρέθηκαν εν έτη 2015 να ακούγονται σε διαφήμιση της Gucci. Το έμαθα σήμερα το πρωί από το μπλογκ, Sound Injections. Προσωπικά τους ανακάλυψα πριν από δύο χρόνια μέσα από ένα dj set μιας φίλης μου ένα καλοκαιρινό βράδυ που χαζολογούσαμε σε ένα άδειο μπαρ ενώ ο περισσότερος κόσμος είχε φύγει για διακοπές. Ήταν ένα από αυτά τα μυστηριώδη τραγούδια που σου κάνουν εντύπωση με την μία. Και φυσικά ξαφνιάστηκα όταν έμαθα ότι ήταν Έλληνες. Κανείς δεν γεννήθηκε που να τα ξέρει όλα.
Στο διαδίκτυο υπάρχουν ελάχιστες πληροφορίες. Σχεδόν τίποτα. Σίγουρα όμως θα ήταν γνωστοί την εποχή που έδρασαν. Από τα λίγα που βρίσκεις μαθαίνεις ότι σχηματίστηκαν το 1984 στην Αθήνα. Έπαιζαν new wave ηλεκτρονική μουσική. Η πρώτη τους συναυλία έγινε στον Πήγασο την 1 Μαρτίου το 1985 και κυκλοφόρησαν μόνο μια κασέτα από χέρι σε χέρι που είχε τίτλο Viva Voce. Καλοκαίρι έμαθα για την ύπαρξη τους, καλοκαίρι διαλύθηκαν το 1987. Μετά διάφορα μέλη τους σχημάτισαν τους Trespass. Ο ήχος τους ήταν πιο ποπ και ηλεκτρονικός και πιο χορευτικός αν και δεν είχαν πετάξει απόλυτα από πάνω τους αυτήν την σκοτεινή μελαγχολία της πρώτης δουλειάς τους. Κυκλοφόρησαν ένα άλμπουμ το ‘Strange Times’, το 1988.
Γράφει στο discogs ότι ήταν η δεύτερη μπάντα από την Ελλάδα που εμφανίστηκε στο MTV με το βίντεο για το ομώνυμο κομμάτι του δίσκου, το 1990 – η πρώτη ήταν οι Λευκή Συμφωνία. Ψάχνω να το βρω στο youtube αλλά δεν υπάρχει. Υπάρχει όμως άπειρο υλικό από αυτές τις δύο μπάντες για να ακούσεις και να τις γνωρίσεις.
Πίσω από τα συγκροτήματα κρυβόντουσαν η Δάφνη Γερογιάννη, ο Γιώργος Μπουσούνης, ο Ξενοφών Ξένιος, ο Γεώργιος Γκίνης και η Τίνα Γκούτη. Οι περισσότεροι από αυτούς προχώρησαν σε άλλα πράγματα μετά.
Και σήμερα 30 χρόνια μετά η διασκευή τους σαν Alive She Died στο “She Lost Control” γίνεται το κεντρικό θέμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Gucci που δείχνει μοντέλα με πολύχρωμα ρούχα να χορεύουν ανέμελα στο άκουσμα του. Ζούμε σε πολύ ενδιαφέροντες και παράξενους καιρούς σίγουρα.
Πηγή: lifo.gr
Δείτε τη διαφήμιση: