Μιχάλης Βιολάρης: “Αν νιώθει ευτυχής μ’ αυτό, με το γδύσιμο και την ποπ και τα εξτένσιονς, είναι πάρα πολύ καλό”
Με αφορμή την πρόσφατη εμφάνιση του στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης για τα 48 χρόνια καριέρας του, ο Μιχάλης Βιολάρης σε συνέντευξή του στο Popaganda κάνει μια αναδρομή στα χρόνια της καριέρας του, μέχρι και το σήμερα, ενώ μεταξύ αυτών μιλάει και για την Άννα Βίσση, την οποία και γνώριζε στα πρώτα της βήματα. Τι δηλώνει;
“Αυτή η γυναίκα που είχε το ποπ μέσα της λόγω και της ηλικίας της, γράφει τραγούδια εύκολα και μιας χρήσεως, σε όλη τη 15ετία που ήταν με τον Καρβέλα. Τραγούδια όμως, που της απέφεραν πάρα πολλά χρήματα και δόξα, σίγουρα. Βλέπεις ότι ο δρόμος του καθενός είναι ξεχωριστός. Κάποτε με είχαν ρωτήσει τη γνώμη μου, τότε που το θέμα ήταν αν η Βανδή είναι η νέα Βίσση, κι εγώ είπα πως θα ήθελα την Άννα να τη συγκρίνω με τη Μαρινέλλα και τη Χαρούλα Αλεξίου. Γιατί δεν είναι και πολύ τιμητικό να συγκρίνεις τη μηδέν με το δέκα. Θα ήθελα δηλαδή την Άννα να την δω να διαδέχεται τη Βίκυ Μοσχολιού. Όμως, ξέρεις, εμείς στην εποχή μου μπορεί να κάναμε μονάχα τρία πράγματα, κι όχι πέντε, αλλά ήταν και τα τρία ελληνικά, με παράδοση και ρίζες κατάδικές μας. Ενώ αν σκεφτούμε την πορεία της Άννας Βίσση, που έκανε μεγάλη δισκογραφία και πολλά λεφτά, αν πιάσουμε όλη αυτή τη δισκογραφία της, θα βρούμε ότι έμεινε το 12. Κι αν ψάξουμε πάρα πολύ, ίσως βρούμε κι άλλο ένα. Έχει στην τράπεζα εκατομμύρια, ναι. Αλλά για να τα κάνει αυτά, έπρεπε να δεχτεί να κυλιέται στα πατώματα της Eurovision, ας πούμε“.
Ακόμη, συμπληρώνει πως:
“Μέσα της ένιωθε ότι αυτό έπρεπε να κάνει, κι αν νιώθει ευτυχής μ’ αυτό, με το γδύσιμο και την ποπ και τα εξτένσιονς, είναι πάρα πολύ καλό. Είδαμε πάντως ότι, έστω και μέσα σ’ αυτό το πράγμα, το έκανε πολύ καλά και δημιούργησε έναν μύθο. Εμένα δεν με εκφράζει αυτό, αλλά χάρηκα που είδα φέτος, ότι ένιωσε πως δεν έχει πια ανάγκη τα λεφτά. Ένιωσε πως έχει ανάγκη την ποιότητα. Και με την θεατρική της παράσταση με τον Ρέμο, την πέτυχε. Γιατί κι αυτό, δεν είναι ένας διακόπτης, που τον στρίβεις δεξιά και πας ποιότητα“.