Πάμε Θέατρο; Τι είδαμε, τι προτείνουμε, τι έρχεται… (25/07/2012)
ΕΙΔΑΜΕ…
(από την Άννα Χαρμαντζή)
«Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευρυπίδη
Κάθε χρόνο είναι σχεδόν παράδοση να βλέπει κανείς αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες που περιοδεύουν ανά την Ελλάδα και αυτό που ψάχνει ο κάθε σκηνοθέτης είναι να δώσει το δικό του στίγμα σε ένα κείμενο και μια παράσταση που έχει ξανανέβει… Το ζήτημα είναι βέβαια πότε γίνεται κάτι μοντέρνα με σεβασμό ωστόσο στο κείμενο και πότε εν αγνοία του… Η παράσταση εντάσσεται κατά τη γνώμη μου στην πρώτη περίπτωση. Ένα κείμενο που αφορά την βούληση της θεάς Άρτεμης να θυσιαστεί η κόρη του Αγαμέμνονα, η Ιφιγένεια, προκειμένου να φυσήξουν ούριοι άνεμοι και να κινήσει ο στόλος των Ελλήνων για την Τροία. Η αρχική υποχώρηση του Αγαμέμνονα, ανακαλείται από τον ίδιο όντας όμως ήδη αργά καθώς η Ιφιγένεια και η Κλυταιμνήστρα έχουν ήδη φτάσει στην Τροία, με τη ψευδή δικαιολογία του γάμου της Ιφιγένειας με τον Αχιλλέα. Τελικά η θυσία αποφασίζεται και η εκστρατεία ξεκινάει… Το έργο πραγματεύεται πέραν των άλλων και τη σχέση πατέρα κόρης, αλλά και την ψυχοσύνθεση του Αγαμέμνονα κατά τη διάρκεια λήψης μιας τόσο δύσκολης απόφασης…
Η παράσταση έχει μοντέρνα στοιχεία με χαρακτηριστική μια «λίμνη» με νερό στη μέση της σκηνής συμβολίζοντας ίσως κατ’ αυτόν τον τρόπο και την εκκίνηση των πλοίων και την πραγματική αιτία για τη θυσία της Ιφιγένειας. Οι ενδυμασίες του χορού κι αυτές σύγχρονες και μοντέρνες χωρίς ωστόσο να ξενίζουν ιδιαίτερα το θεατή, καθώς ο χορός εναρμονιζόταν πλήρως με το κείμενο και το κλίμα της παράστασης. Κορυφαία του χορού η Ρίτα Αντωνοπούλου που στην παρθενική της εμφάνιση επί σκηνής έκλεψε τα βλέμματα, καθώς η μοναδική φωνή της μάγεψε το κοινό, ενώ αντίστοιχα καλή ήταν και οι σκηνές πρόζας και απαγγελίας που της αναλογούσαν… Ο Στέλιος Μάινας στο ρόλο του Αγαμέμνονα ερμήνευσε με περισσή δεινότητα το ρόλο του, χρησιμοποιώντας όλα τα εκφραστικά του μέσα. Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στάθηκε στο ύψος της σε ένα ρόλο που ομολογουμένως της πήγαινε γάντι δεδομένης της σταθερότητας και τραχύτητας που τη χαρακτηρίζει ως ηθοποιό, ενώ από την άλλη ο Μηνάς Χατζησάββας ως Πρεσβύτης, βοηθός ουσιαστικά του Αγαμέμνονα, απέδειξε για μια ακόμη φορά το υποκριτικό του εύρος και την ευκολία με την οποία μπορεί να ενσαρκώνει και να αναδεικνύει τον ρόλο που θα του δοθεί. Τέλος, ο Γιάννης Στάνκογλου ήταν μεστός και στιβαρός ακριβώς όπως απαιτούσε ο ρόλος του. Ωστόσο, αυτή που ξεχώρισε για μένα υποκριτικά ήταν αναμφισβήτητα η Ιωάννα Παππά, που η κίνηση της πάνω στη σκηνή θύμιζε κάτι αέρινο, ενώ η ερμηνεία της ειδικά στο μονόλογο της ήταν ανατριχιαστική. Μοναδικό μειονέκτημα της παράστασης ήταν η κακή λειτουργία των μικροφώνων που έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια να φορούν οι ηθοποιοί κατά τη διάρκεια των παραστάσεων, με αποτέλεσμα όμως η μη εκπαίδευση τους για χρήση της φωνής τους, να καθιστά αδύνατη την παρακολούθηση της παράστασης σε περίπτωση ηχητικών προβλημάτων που πάντα συμβαίνουν. Πέραν αυτού, μια παράσταση που σίγουρα πρέπει να δείτε αυτό το καλοκαίρι!!!
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
- Μετάφραση: Κ. Χ. Μύρη,
- Σκηνοθεσία – επεξεργασία κειμένου: Θέμη Μουμουλίδη,
- Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας
- Κοστούμια: Παναγιώτα Κοκκόρου
- Μουσική: Κωνσταντίνος Βήτα
- Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλος
- Πρωταγωνιστούν: Καρυοφυλλιά Καραμπέτη [Κλυταιμνήστρα],Στέλιος Μάïνας [Αγαμέμνων], Ιωάννα Παππά [Ιφιγένεια], Μηνάς Χατζησάββας [πρεσβύτης], Γιάννης Στάνκογλου [Αχιλλέας], Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου [άγγελος], Άγγελος Μπουρας [Μενέλαος], Λουκία Μιχαλοπούλου, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, Γιάννα Παπαγεωργίου, Λένα Παπαληγούρα, Αρετή Πασχάλη.
- Σε ρόλο κορυφαίας η ΡΙΤΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ:
ΙΟΥΛΙΟΣ
25/7/2012 Πειραιάς Βεάκειο Θέατρο
26/7/2012 Χαλάνδρι Θέατρο Ρεματιάς
27/7/2012 Χαλάνδρι Θέατρο Ρεματιάς
28/7/2012 Τήνος Φεστιβάλ Τήνου
30/7/2012 Ηράκλειο Κηποθέατρο “Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ”
31/7/2012 Ηράκλειο Κηποθέατρο “Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ”
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
1/8/2012 Ρέθυμνο Θέατρο “Ερωφίλη”
2/8/2012 Χανιά Θέατρο Ανατολικής Τάφρου
3/8/2012 Χανιά Θέατρο Ανατολικής Τάφρου
5/8/2012 Λαύριο Τεχνολογικό και πολιτιστικό πάρκο
6/8/2012 Άργος Αρχαίο θέατρο
7/8/2012 Τρίπολη Θέατρο Άλσους Αγίου Γεωργίου
10/8/2012 Ξυλόκαστρο Ανοιχτό θέατρο Βασίλης Γεωργιάδης
11/8/2012 Αμαλιάδα Αρχαία Ήλιδα
12/8/2012 Ζάκυνθος Υπαίθριο Θέατρο Ζακύνθου
13/8/2012 Αργοστόλι Αύλειος Χώρος ΞΕΝΙΑ
16/8/2012 Λευκάδα ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Π. ΚΕΝΤΡΟΥ
17/8/2012 Πρέβεζα Δημοτικό Κηποθέατρο “Γιάννης Ρίτσος”
18/8/2012 Μεσολόγγι ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΙΝΙΑΔΩΝ
20/8/2012 Γιάννενα Θέατρο Ε.Η.Μ
21/8/2012 Κοζάνη Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο
22/8/2012 Γιαννιτσά ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑΝΙΤΣΩΝ
23/8/2012 Συκιές ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΥΚΕΩΝ
24/8/2012 Συκιές ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΥΚΕΩΝ
25/8/2012 Αλεξάνδρεια ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ
27/8/2012 Λάρισα Κηποθέατρο Αλκαζάρ
28/8/2012 Λαμία ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΙΤΗΣ / ΧΩΡΑ
29/8/2012 Βριλήσσια Θέατρο “Αλίκη Βουγιουκλάκη”
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
2/9/2012 Κορυδαλλός Δημοτικό Αμφιθέατρο Θανάσης Βέγγος
3/9/2012 Πάτρα Ρωμαϊκό Ωδείο
4/9/2012 Πάτρα Ρωμαϊκό Ωδείο
5/9/2012 Αγρίνιο Κηποθέατρο Δημοτικού Πάρκου
7/9/2012 Πειραιάς Βεάκειο Θέατρο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ…
(από την Έλενα Μπολονάση)
«Βρώμικα Κόλπα» του David Foley
Ένα δυνατό ψυχολογικό θρίλερ κάτω από τον έναστρο ουρανό της Πετρούπολης, παρακολουθήσαμε την Τετάρτη που μας πέρασε στη σκηνή του θεάτρου Πέτρας. Βραδιά πρεμιέρας για τα «Βρώμικα Κόλπα» του David Foley, μια παράσταση που μετά από έναν απόλυτα επιτυχημένο θεατρικό χειμώνα στο studio Κυψέλης, ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς τη θερινή της περιοδεία. Το κοινό, από νωρίς συγκεντρωμένο έξω από τον χώρο του θεάτρου, ανυπομονούσε να μυηθεί στα «Βρώμικα κόλπα» των τριών πρωταγωνιστών. Παρακολουθώντας πίσω από έναν διάτρητο τοίχο, χωρίς να γίνει αισθητή η παρουσία του, γίνεται μάρτυρας μιας σειράς καταιγιστικών ανατροπών, αποκαλύψεων, μιας σειράς ψυχολογικών παιχνιδιών που θύτες και θύματα εναλλάσσονται καθιστώντας απαραίτητη την προσήλωση του θεατή από την αρχή ως το τέλος της παράστασης. Μια διάσημη σχεδιάστρια κοσμημάτων και ένας γοητευτικός νεαρός, εμπλέκονται σε μια ιδιόμορφη ερωτική ιστορία. Μυστικά και πάθη κορυφώνουν την αγωνία και οδηγούν σε ένα άκρως ανατρεπτικό αποτέλεσμα. Η παράσταση, σε σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού, με την Μαρία Αλιφέρη να «κεντά» στον ρόλο της Καμίλ Ντάρκους, γεμάτη σαρκασμό, αυτοσαρκασμό και αμεσότητα και τους Χρήστο Λιακόπουλο και Μάριο Ντερντέ επάξιους συμπρωταγωνιστές, απέσπασε το θερμό χειροκρότημα του ενθουσιώδους κοινού. Η ζωντανή μουσική υπόκρουση κατά τη διάρκεια της παράστασης, συνέβαλλε σημαντικά στην ατμοσφαιρικότητα και υποβλητικότητα των δρώμενων. Οι συντελεστές της παράστασης και γνωστά ονόματα του θεατρικού, και όχι μόνο, χώρου, τίμησαν με την παρουσία τους τους πρωταγωνιστές.
Η παράσταση θα συνεχίσει την περιοδεία της ανά την Ελλάδα
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ…
«Ο Επιθεωρητής» του Νικολάι Γκογκόλ
Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης συνεχίζει τη δραστηριότητα του και για το καλοκαίρι του 2012 προγραμματίζει να ανεβάσει το κλασσικό αριστούργημα του Ρώσου συγγραφέα Νικολάι Γκόγκολ «Ο Επιθεωρητής». Πρόκειται για μια κορυφαία τραγική φάρσα, με καυστικό και σπινθηροβόλο χιούμορ, που μέσα από ακραίες κωμικές καταστάσεις σαρκάζει ανελέητα την εξουσία και τους μηχανισμούς της, γεγονός που την καθιστά απόλυτα διαχρονική και συγκλονιστικά επίκαιρη. Ο Γκόγκολ με την αιχμηρή πένα του «καυτηριάζει» την ανοησία, τη δουλοπρέπεια, την ματαιοδοξία, τον οπορτουνισμό, την αισχροκέρδεια, την διαφθορά και την υποκρισία της κρατικής μηχανής, αλλά συνάμα και την σήψη μια ολόκληρης κοινωνίας, που επιδίδεται σε ένα πρωτοφανές πανδαιμόνιο από κολακείες, δωροδοκίες, αλληλοκατηγορίες και αλληλοεξευτελισμούς. Η ασύλληπτη κωμικοτραγική παρεξήγηση που «χρίζει» εν μία νυκτί έναν ασήμαντο νεαρό ταξιδιώτη σε παντοδύναμο Επιθεωρητή, μοιάζει σχεδόν απίστευτη και οδηγεί σε ένα εξίσου απίστευτο γαϊτανάκι κωμικών καταστάσεων αλλά και σκληρών αποκαλύψεων.
- Μετάφραση: Άρης Αλεξάνδρου
- Σκηνοθεσία: Λίλλυ Μελεμέ
- Σκηνικά-κοστούμια: Ελένης Δουνδουλάκη
- Επιμέλεια κίνησης-χορογραφία: Μόνικα Κολοκοτρώνη
- Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου.
- Τον πρωταγωνιστικό ρόλο ερμηνεύει ο ηθοποιός Παναγιώτης Μπουγιούρης.
- Παίζουν οι ηθοποιοί: Νικολέττα Βλαβιανού, Δημήτρης Μυλωνάς, Χάρης Χαραλάμπους, Βασίλης Ανδρέου, Σπύρος Τσεκούρας, Μελέτης Ηλίας, Εύη Μητσοπούλου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ:
ΙΟΥΛΙΟΣ
Τετάρτη 25 Ιουλίου, Καρδίτσα, Θέατρο Μητρόπολης, ώρα 9.30
Σάββατο 28 Ιουλίου, Κέρκυρα, Μαν Ρεπω Ρένα Βλαχοπούλου, ώρα 9.30 μ.μ
Δευτέρα 30 Ιουλίου, Αγρίνιο, Κηποθέατρο, ώρα 9,30 μ.μ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Πέμπτη 2 και Παρασκευή 3 Αυγούστου, Θεσσαλονίκη, Θέατρο Κήπου, ώρα 9.30 μ.μ
Δευτέρα 6 Αυγούστου, Πάτρα, Αρχαίο Ωδείο, ώρα 9.30 μ.μ
Τετάρτη 8 Αυγούστου, Γιάννενα, Ύπαίθριο Θέατρο Ε.Η.Μ, ώρα 9.30 μ.μ
Πέμπτη 9 Αυγούστου, Άρτα, Θέατρο Κάστρου, ώρα 9.30 μ.μ
Σάββατο 11 Αυγούστου, Πρέβεζα, Δημοτικό Θέατρο, ώρα 9.00 μ.μ
Δευτέρα 20 Αυγούστου, Βόλος, Θέρινό Δημοτικό Θέατρο, ώρα 9.00 μ.μ
Τετάρτη 22 Αυγούστου, Συκιές, Ανοικτό Μάνος Κατράκης, ώρα 9.00 μ.μ
Δευτέρα 27 Αυγούστου, Τρίπολη, Θέατρο Άλσους Αγίου Γεωργίου, ώρα 9.00 μ.μ
Τετάρτη 29 Αυγούστου, Χαλκίδα, Κάστρο Κανήθου, ώρα 9.00 μ.μ
ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ…
«Η Όπερα του ζητιάνου» του Τζον Γκέι
Η Όπερα του ζητιάνου δεν είναι μια συνηθισμένη όπερα. Είναι μια φτωχή όπερα ή μια όπερα για τους φτωχούς. Δεν πρωταγωνιστούν σ’ αυτή, όπως συμβαίνει στην ιταλική όπερα, τα μεγάλα ερωτικά πάθη και οι ευγενείς χαρακτήρες αλλά η ανάγκη, η διαφθορά, το χρήμα και ο υπόκοσμος. Οι ήρωες του έργου —ζητιάνοι, πόρνες, προαγωγοί, μαχαιροβγάλτες, κλεφτρόνια, χαρτοπαίχτες και ληστές— είναι οι παρίες μιας βαθιά διεφθαρμένης κοινωνίας, όπου η εξουσία παρέχει προστασία σ’ αυτόν που δίνει τα περισσότερα και η επιχειρηματική δραστηριότητα χρησιμοποιείται ως βιτρίνα για κάθε λογής παρανομία.
Μέσα σ’ ένα τέτοιο περιβάλλον, όπου περισσεύει η εγκληματικότητα και όπου η ανθρώπινη ζωή δεν αξίζει περισσότερο από μια χρυσή ταμπακιέρα ή μερικά μεταξωτά μαντήλια, ο συγγραφέας του έργου Τζον Γκέι στήνει τη δική του ερωτική ιστορία, ανάμεσα στην Πόλυ Πήτσαμ, κόρη του εμπόρου και κλεπταποδόχου κ. Πήτσαμ, και τον Μακήθ, αμετανόητο γυναικά και αρχηγό μιας συμμορίας κλεφτών. Ο κρυφός τους γάμος θα γίνει αφορμή για να ξεσπάσει ένας ανελέητος πόλεμος συμφερόντων, με καρφώματα, λαδώματα και συναλλαγές κάτω από το τραπέζι, γιατί στο μεταξύ ο Μακήθ είχε υποσχεθεί γάμο και στη Λούσυ Λόκιτ, την κόρη του αστυνομικού διευθυντή. Ο έρωτας των δύο κοριτσιών για τον Μακήθ θα τις φέρει αντιμέτωπες με τα σχέδια των γονιών τους. Για τους τελευταίους, ο συγκεκριμένος άντρας αξίζει περισσότερα νεκρός. Ποιος όμως θα επικρατήσει τελικά; Ο έρωτας ή το χρήμα; Η παράσταση εστιάζει σε μια σύγχρονη προσέγγιση αυτού του κοινωνικού προβληματισμού. Γιατί μπορεί οι ήρωες της να ανήκουν στο κοινωνικό περιθώριο, ωστόσο οι συμπεριφορές τους ελάχιστα διαφέρουν από εκείνες άλλων κοινωνικών τάξεων, και δη των ανώτερων. Σήμερα μάλιστα που το χρήμα έχει πια αναχθεί στο απόλυτο αγαθό, στο μέσο που ανοίγει όλες τις πόρτες και καθορίζει την τιμή του καθενός, το θέμα του έργου αποκτά και απροσδόκητη επικαιρότητα. Παράλληλα το είδος της ballad opera, με την έκδηλη θεατρικότητα και τους αδρούς χαρακτήρες της διαμορφώνει τους όρους για τη δημιουργία ενός λαϊκού θεάματος, όπου η θεατρική αλήθεια θα διασταυρώνεται με το θεατρικό παιχνίδι, η κωμωδία με το πάθος, η φαντασία με την πραγματικότητα και η πρόζα με τη ζωντανή μουσική, το τραγούδι και το χορό.
Χώρος: Θέατρο Κήπου, στο πλαίσιο των 30ων Γιορτών Ανοιχτού Θεάτρου που διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
- Μετάφραση-διασκευή-σκηνοθεσία: Γλυκερία Καλαϊτζή
- Μουσική: Κώστας Βόμβολος
- Χορογραφία-κίνηση: Ιωάννα Μήτσικα
- Σκηνικά: Ευαγγελία Κιρκινέ
- Κοστούμια: Μαρία Καραδελόγλου
Παίρνουν μέρος οι ηθοποιοί
Ειρήνη Αμπουμόγλι Πόλυ Πήτσαμ, Μπέτυ Ντόξυ, Ματ ο Δεκάρας
Αργυρώ Ανανιάδου Λούσυ Λόκιτ, Ντόλυ Τρουλ, Σαμ ο Πονηρός
Γιώργος Γιόκοτος Λόκιτ, Τζίμυ το Γεράκι
Γιώργος Καραβασίλης Φιλς, Νεντ το Τσακάλι, Παίχτης Α’
Ιωάννα Μήτσικα Τζένι Ντίβερ, Πόρνη Β’, Τομ ο Μπεκρής
Νικόλας Νικητάκης Κύριος Πήτσαμ, Μπεν ο Σαύρας, Πόρνη
Σοφία Σακελλαρίου Κ. Πήτσαμ, Μόλυ Μπράζεν, Ντιάνα Τραμπ, Σάμ ο Στραβοδάκτυλος, Πόρνη Α’
Μιχάλης Συριόπουλος Μακήθ, Βατ ο Άχαρος
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Πέμπτη 26 και Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012 στις 21:30
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Γενική είσοδος: 10€
Φοιτητικό: 7€
ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΝΑΞΟ…
«Εθισμένη Πολιτεία»
Ο Γιώργος Νανούρης παρουσιάζει μια διαφορετική παράσταση στη Νάξο και στις Μικρές Κυκλάδες για 10 μόνο παραστάσεις. Μήπως τελικά εθιστήκαμε όλοι περιμένοντας … την επόμενη δόση;
Πως βλέπουν την κατάσταση στη χώρα μας, μια μετανάστρια και ένας οικονομικός αναλυτής;
Τι λέει για την Ελλάδα μια ανερχόμενη ηθοποιός, τι σκέπτεται μια παλιά φίρμα της πίστας, και ποια είναι η γνώμη ενός … Απεραθίτη;
Τέσσερις ηθοποιοί, παίζουν με τις σκιές τους, φωτίζουν ο ένας τον άλλον, εναλλάσσουν ρόλους και χαρακτήρες, τραγουδάνε και είτε με κωμικό ή με συγκινητικό τρόπο, αναρωτιούνται αν τελικά όσα συμβαίνουν γύρω μας, μας έκαναν να ζούμε σε μια… εθισμένη πολιτεία!
Σκηνοθεσία, μουσική επιμέλεια: Γιώργος Νανούρης
Παίζουν (αλφαβητικά): Λευτέρης Ελευθερίου, Νίτσα Μαμουζέλου, Γιώργος Νανούρης, Γιάννης Φραγκίσκος.
Παραστάσεις Περιοδείας
25 Ιουλίου: Δημοτικό “Θέατρο Ιάκωβος Καμπανέλλης” στις 21:00
29 Ιουλίου: Κόρωνος στις 21:30
1 Αυγούστου :Απείρανθος στις 21:30
5 Αυγούστου: Δημοτικό Θέατρο “Ιάκωβος Καμπανέλλης” στις 21:00
7 Αυγούστου: Δονούσα στις 21:30
8 Αυγούστου: Κουφονήσια στις 21:30
9 Αυγούστου: Σχοινούσσα στις 21:30
10 Αυγούστου: Ηρακλειά στις 21:30
ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ…
«Κράμερ εναντίον Κράμερ» του Avery Corman
Η Ελληνική Θεαμάτων παρουσιάζει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, την παράσταση «Κράμερ εναντίον Κράμερ», στο θέατρο Εμπορικόν.
Η ταινία Κράμερ εναντίον Κράμερ σε διασκευή και σκηνοθεσία του Robert Benton και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους την Μέρυλ Στρηπ και τον Ντάστιν Χόφμαν, βραβεύτηκε το 1985 με 5 Όσκαρ: Καλύτερης ταινίας, Σκηνοθεσίας, Διασκευασμένου Σεναρίου, Α’ Ανδρικού και Β’ Γυναικείου Ρόλου και αναδείχτηκε σε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία.
Το έργο πραγματεύεται την μεταμόρφωση ενός «απόντα» γονιού σε ιδανικό πατέρα που προσπαθεί ν’ αναπληρώσει την απουσία της γυναίκας του και μητέρας του ανήλικου παιδιού τους όταν εκείνη τους εγκατέλειψε για να βρει τον «χαμένο εαυτό της» μακριά από τον εγκλωβισμένο ρόλο της μητέρας -συζύγου. Επιστρέφει όμως και διεκδικεί την επιμέλεια του παιδιού. Ο δικαστικός αγώνας είναι αναπόφευκτος. Τα έντονα δραματουργικά στοιχεία του έργου δίχασαν και διχάζουν μέχρι σήμερα το κοινό, ωστόσο στο τέλος αυτό που μένει αναλλοίωτο είναι η ανιδιοτελής και παντοτινή αγάπη των γονιών προς το παιδί. Στο Θέατρο Εμπορικόν από τον Οκτώβρη.
Δείτε αναλυτικά Θεατρικές παραστάσεις που προτείνουμε ΕΔΩ
Για αναφορές, δημοσιεύσεις και δελτία τύπου, μην ξεχνάτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο [email protected]