Πάμε Θέατρο? Τι είδαμε, τι προτείνουμε, τι έρχεται… (26/10)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ…
(από τo Τάσο Μπιμπισίδη)
«Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης» του Pedro Almodovar
σε θεατρική διασκευή των Jeffrey Lane & David Yazbek
Η οικονομική κρίση φέρνει και κρίση στη κοινωνία, κρίση στο πολιτισμό, κρίση στο πνεύμα αλλά και… «γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης». Η λέξη κρίση λοιπόν είναι πολύ της μόδας τελευταία, μόνο που στη προκειμένη ο Almodovar είχε ”μυριστεί” τα πράγματα πολύ νωρίτερα! Έτσι υπό την καθοδήγηση του Γιάννη Κακλέα, η Σμαράγδα Καρύδη, η Βίκυ Σταυροπούλου, η Αριέττα Μουτούση, ο Αντώνης Φραγκάκης, η Νεφέλη Ορφανού, η Ντορέττα Παπαδημητρίου και άλλοι ηθοποιοί, μας παρουσιάζουν τη θεατρική εκδοχή της πασίγνωστης κινηματογραφικής επιτυχίας του Pedro Almodovar στο θέατρο «Μικρό Παλλάς» από τις 26 Οκτωβρίου.
Το 1988 η ταινία του πασίγνωστου Ισπανού σκηνοθέτη με πρωταγωνιστές την Carmen Maura, τον Antonio Banderas και άλλους γνωστούς ηθοποιούς, θεωρήθηκε μια από τις καλύτερες δουλειές του και ήταν αυτή που τον έκανε διάσημο διεθνώς, αφού προτάθηκε για Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας, διακρίθηκε με πέντε βραβεία Goya στην Ισπανία και δύο βραβεία European Film Awards. Εκεί ο Almodovar, με τη γνωστή σουρεαλιστική του ματιά, μπλέκει τους ήρωές του σε ένα εσωτερικό παροξυσμό και σατιρίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και τη γυναικεία ψυχολογία που κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς συγγραφείς ως πηγή έμπνευσης! Το 2010 ο Τζέφρι Λέιν και ο Ντέβιντ Γιάζμπεκ επιχείρησαν τη θεατρική διασκευή του σεναρίου και το ανέβασαν με μορφή μιούζικαλ στο Broadway όπου σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Εκεί προτάθηκε για τρία βραβεία Tony και διακρίθηκε με βραβεία Outer Critics’ Circle Awards και Drama Desk Awards. Φέτος ο Γιάννης Κακλέας, ένας από τους πιο ιδιαίτερους και εμπνευσμένους θεατρικούς σκηνοθέτες που έχει υπογράψει πολύ μεγάλες καλλιτεχνικές και εμπορικές επιτυχίες, φέρνει στη σκηνή του Μικρού Παλλάς τη Πέπα, τη Καντέλα, τη Λουτσία, τη Μαρίσα και όλους τους αλμοδοβαρικούς ήρωες… Πιο συγκεκριμένα, μέσα σε ένα 48ωρο στη Μαδρίτη, τέσσερις γυναίκες φτάνουν στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, εξαιτίας ενός άντρα που τις οδηγεί σε μια δίνη έρωτα, πάθους και πλήρους σύγχυσης! Πιο συγκεκριμένα, ο Ιβάν εγκαταλείπει τη Πέπα και εκείνη προσπαθεί απεγνωσμένα να τον βρει για να της εξηγήσει την αιτία. Ταυτόχρονα ψάχνουν να τον βρουν η σύζυγός του και ο γιος τους. Την ώρα που στο σπίτι της Πέπα ζητά καταφύγιο η κολλητή της, γιατί ο καινούργιος της εραστής αποδείχθηκε ότι ήταν τρομοκράτης. Ζητούν συμβουλές από μια δικηγόρο που τελικά είναι η καινούργια ερωμένη του Ιβάν κι έτσι όλων οι ζωές μπλέκονται μ’ έναν ιδιαίτερο, σουρεαλιστικό και εν τέλει ξεκαρδιστικό τρόπο. Με αφορμή λοιπόν την πρεμιέρα της παράστασης, οι συντελεστές της, έδωσαν μια ιδιαίτερη συνέντευξη τύπου όπως και η παράσταση, στο σουρεαλιστικό σκηνικό ενός κεμπαμπτζατζίδικου στο Μοναστηράκι…
Κάνοντας την αρχή ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας τόνισε μεταξύ άλλων πως «ο Almodovar με εντυπωσιάζει γιατί έχει καταφέρει να κάνει ένα δικό του σύμπαν όπως ο Fellini, o Woody Allen και o Hitchcock και είναι ένας ιδιαίτερα αισθαντικός συγγραφέας, ένας αιχμηρός, εναλλακτικός ίσως καλλιτέχνης, με ελεύθερο πνεύμα και μια ηδονιστική αντίληψη για τη ζωή, που μπορεί να πει κανείς πως διαβάζει τη φωνή του Κοκτώ και τη ταξιδεύει στη Μαδρίτη». Όσο για τη παράσταση ανέφερε πως «η γυναικεία ψυχολογία είναι μια ιστορία που μας αφορά όλους, ενώ η ερωτική ματιά και η τρέλα με την οποία την αντιμετωπίζει ο Almodovar με συγκίνησε αμέσως! Βέβαια σε αυτό συντέλεσε και η εξαιρετική απόδοση του Θοδωρή Πετρόπουλου, ενώ πολύ σημαντικό ρόλο για το κατάλληλο κλίμα που επιθυμούσα να παρουσιάσω παίζουν τα εξαιρετικά σκηνικά του Μανόλη Παντελιδάκη, που μας μεταφέρουν στα 80′s με πολύ γλυκό τρόπο και σίγουρα θα δείτε πράγματα που δεν περιμένετε».
Αμέσως μετά ο Θοδωρής Πετρόπουλος μιλώντας για τον Γιάννη Κακλέα είπε πως «η ένταση και το πάθος του σκηνοθέτη μας, μας μετέφερε αμέσως όλους μέσα στη τρέλα του Almodovar και οι πρόβες έβγαιναν πολύ πιο όμορφα»! Οι πρωταγωνιστές της παράστασης μίλησαν πολλές φορές για την εξαιρετική εφευρετικότητα του Κακλέα και τη σκηνοθετική ματιά του που τους βοήθησε να βρουν τους ρόλους τους! Πιο συγκεκριμένα, η Σμαράγδα Καρύδη ανέφερε πως «…αρχικά το έργο με έκανε να πω αμέσως το ναι, αλλά είμαι ιδιαίτερα ευτυχής και για τη σημαντική αυτή συνεργασία με τον Γιάννη Κακλέα που είναι ένας ζωτικός σκηνοθέτης με απεριόριστη φαντασία που έφτιαξε μια τέλεια δουλειά…», ενώ η Βίκυ Σταυροπούλου είπε πως «…στην αρχή με ενθουσίασε το πολύ ενδιαφέρον κείμενο, αλλά τώρα είμαι ενθουσιασμένη με την πολύ ταλαντούχο και έξυπνο σκηνοθέτη μας που μας άπλωσε ένα δίχτυ ασφαλείας για να δώσουμε όλοι το καλύτερό μας εαυτό. Φυσικά, πρέπει να πω πως είμαι και ευτυχής για τον υπέροχο και τρομερά ταλαντούχο θίασο που έχουμε φτιάξει! Όλα αυτά με κάνουν να έχω ένα πολύ θετικό προαίσθημα και μια πίστη στη παράσταση αυτή»!
Στη συνέχεια, η Αριέττα Μουτούση σχολίασε πως «το γέλιο είναι πολύ σημαντικό στη ζωή μας και εμείς έχουμε γελάσει τόσο πολύ στις πρόβες… που είμαι σίγουρη πως θα γελάσει και το κοινό. Πιστεύω σε όλα τα θετικά για το έργο αυτό…» ενώ η Νεφέλη Ορφανού μίλησε για τη συνεργασία αυτή λέγοντας: «Νιώθω πραγματικά τυχερή που ήρθα σε επαφή με τον Κακλέα και με το συγκεκριμένο έργο, που περνάει πολλά μηνύματα διαφορετικά απ’ ότι άλλα έργα!» Η Ντορέττα Παπαδημητρίου σχολίασε… «Eίμαστε όλοι απόλυτα συνειδητοποιημένοι με αυτό που κάνουμε γιατί θέλουμε απλόχερα να προσφέρουμε γέλιο. Ο κόσμος θέλει γέλιο, είναι πολύ δύσκολη η καθημερινότητα πλέον και είμαι προσωπικά πολύ υπερήφανη που μπορούμε να το προσφέρουμε». Τέλος, η Μαρία Κωνσταντάκη ανέφερε ότι «όλοι μας έχουμε μπει μέσα σε ένα σύμπαν που μας δημιούργησε ο σκηνοθέτης μας και αν μπορέσουμε να μεταφέρουμε έστω και το μισό από αυτό στους θεατές, πραγματικά θα είμαστε όλοι χαρούμενοι και θα σας κάνουμε σίγουρα να ξεχαστείτε…» ενώ ο Αντώνης Φραγκάκης ευχαρίστησε με χιούμορ τις συμπρωταγωνίστριές του που των αγαπάνε και τον προσέχουν, όπως και τους υπόλοιπους άντρες του θιάσου!
Πρωταγωνιστούν: Σμαράγδα Καρύδη, Βίκυ Σταυροπούλου, Αριέττα Μουτούση, Αντώνης Φραγκάκης, Νεφέλη Ορφανού, Ντορέττα Παπαδημητρίου, Βαγγέλης Χατζηνικολάου, Μαρία Κωνσταντάκη, Κίμων Φιορέτος, Κωνσταντίνος Κακούρης, Ιvan Svitailo.
Διάρκεια: 120′ (με διάλειμμα).
ΘΕΑΤΡΟ: ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
- Απόδοση: Θοδωρής Πετρόπουλος
- Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
- Κοστούμια: Ειρήνη Τσακίρη – Σοφία Νικολαΐδη
- Διεύθυνση: Αμερικής 2 και Στοά Σπυρομήλιου
- Τηλέφωνο: 210.3210025
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη στις 20.00
Πέμπτη στις 20.30 (λαϊκή)
Παρασκευή στις 21.15
Σάββατο στις 18.15 (λαϊκή) και στις 21.15
Κυριακή στις 18.15 και στις 21.15
Τιμές εισιτηρίων:
€25
€18 (λαϊκή)
€16 (φοιτητικό)
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ…
(από τη Χρυσούλα Μπουσιούτα)
«Ραντεβού στο Βρυσάκι»: Χοροθέατρο, βραδιές tango και swing και η σκηνή όλη δική σας!
Τι αίσθηση σου έμεινε; Τι είναι ωραίο για σένα; Γιατί φοβάσαι; Αυτές ήταν κάποιες μόνο από τις ερωτήσεις που έθεσαν οι χορεύτριες – performers στο κοινό που ήρθε να τις απολαύσει στο Βρυσάκι, στη παράσταση «Wellcome». Μία ατμοσφαιρική αυλή, δύο αέρινες χορεύτριες, το κοινό καθισμένο σε καρέκλες και η όλη συζήτηση μου θύμισε λίγο από Playback theatre ή Drama Therapy. Οι αντιδράσεις του κοινού ήταν εκείνες που με έκαναν να θυμηθώ πως ήταν η πρώτη μου εμπειρία σε Playback παράσταση. Το ψυχόδραμα ομολογουμένως δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικά αν δεν υπάρχει η κατάλληλη εξοικείωση. Απαντήσεις όπως «νιώθω άβολα όταν κάποιος άγνωστος με κοιτάει μες στα μάτια και μου κάνει ερωτήσεις» είναι φυσιολογικές. Όλα τα θεάματα απαιτούν προϋπηρεσία θεατή κι αυτή η προϋπηρεσία είναι που κάνει τη φαντασία έτοιμη προς αναχώρηση. Με λίγα λόγια όσα περισσότερα ένσημα τόσο μεγαλύτερο το ταξίδι. Η μουσική και η κίνηση της Χριστίνας Βασιλείου και της Νατάσσας Φρατζή με ταξίδευαν τόσο που κάποιες φορές νόμιζα πως είχα μπροστά μου ένα ιγκουάνα που λικνιζόταν στους ρυθμούς της φύσης και άλλες μία νεράιδα που προσπαθούσε να περάσει από μια λίμνη χωρίς να ακουμπήσει στο νερό.
Λίγες ώρες αργότερα η ταράτσα στο Βρυσάκι μεταμορφώθηκε σε μια ατμοσφαιρική μιλόνγκα με θέα την Ακρόπολη. Έμπειροι χορευτές μπορούσαν να σε πάρουν από το χέρι και να σε μυήσουν στη τέχνη του αργεντίνικου τάνγκο. Δύο μέρες μετά « A 1950s Hour! » και όλος ο χώρος μεταμορφώθηκε σε ένα rock & roll πάρτυ με την ομάδα Rollin Foxes.
Τα δρώμενα όμως δεν τελειώνουν εδώ κι επειδή η ομάδα αυτού του ξεχωριστού χώρου «Τέχνης και Δράσης» βαρέθηκε να δίνει φανταστικά ραντεβού στο facebook, αποφάσισε ότι έχει και η πραγματικότητα τα δικαιώματα της και μας δίνει «Ραντεβού με το σώμα» για τον Οκτώβριο στο Βρυσάκι. (Βρυσακίου 17, Πλάκα). Performances, συμμετοχικές βραδιές για το κοινό, κοινωνικές δράσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, εικαστικά και ο χώρος μεταμορφώνεται σε μια σκηνή για να χορέψεις, ν’ αυτοσχεδιάσεις, ν’ ανασάνεις, να μάθεις. Εγώ έχω ήδη σημειώσει τις δράσεις που θέλω να παρακολουθήσω αυτή την εβδομάδα! Οι κύκλοι επαφών συνεχίζονται και τους επόμενους μήνες με το εξής αναλυτικό πρόγραμμα…
Ραντεβού στο Βρυσάκι:
- με το Σώμα (όλο τον Οκτώβριο)
- με τον Ξένο (Νοέμβριος-Δεκέμβριος με αφορμή τις παραστάσεις του ευρωπαϊκού προγράμματος Emergency Entrance από το Εθνικό Θέατρο που θα γίνουν στο Βρυσάκι συναντάμε τον Άλλον)
- με την Πίστη (Ιανουάριος-Φεβρουάριος, προσεγγίζουμε τις Θρησκείες από ακαδημαϊκής και αισθητικής πλευράς)
- με τις Αισθήσεις (Μάρτιος-Απρίλιος, με μία συναυλία και μία θεατρική παράσταση, διαφορετικές κάθε μέρα που θα συνοδεύονται από δράσεις που απευθύνονται στη γεύση, την αφή και την όσφρηση).
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ…
(από τη Κατερίνα Μαθιουδάκη)
Α) «Το συναξάρι του Ανδρέα Κορδοπάτη» του Θανάση Βαλτινού
Η «Θεατρική Σκηνή» πρόκειται να παρουσιάσει τη σεζόν 2011-2012 τον Αντώνη Αντωνίου στον μονόλογο «Το Συναξάρι του Ανδρέα Κορδοπάτη», βασισμένο στην ομώνυμη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού.
Το έργο βασίζεται στην αληθινή ιστορία του Ανδρέα Κορδοπάτη από το χωριό Δάρα Μαντινείας και μας μιλάει για τις περιπέτειες που πέρασε όταν το 1903 αποφάσισε να φύγει μετανάστης για την Αμερική, ακολουθώντας τους χιλιάδες μετανάστες από όλη την Ελλάδα και κυρίως από την Πελοπόννησο. Σε μια ταραγμένη Ελλάδα – πόλεμος του 1897 – στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, ο ξενιτεμός στη «γη της επαγγελίας» ήταν ένα όνειρο που κυνηγούσαν όλοι με κάθε θυσία. Έτσι ο Κορδοπάτης, βγήκε παράνομα στην Αμερική και έζησε κυνηγημένος λαθρομετανάστης σε πολλές πολιτείες.
Το έργο ανεβαίνει σε θεατρική προσαρμογή και σκηνοθεσία του Αντώνη Αντωνίου που κρατάει και το βασικό ρόλο.
Διάρκεια: 90 λεπτά.
ΘΕΑΤΡΟ: ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
- Διασκευή – Σκηνοθεσία: Αντώνης Αντωνίου
- Σκηνικά – Κοστούμια: Νίκος Κασαπάκης
- Μουσική: Ευανθία Ρεμπούτσικα
- Διεύθυνση: Νάξου 84, Πλατεία Κολιάτσου
- Τηλ.: 210.2236890
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη στις 19.15
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21.15
Κυριακή στις 20.15
Τιμή εισιτηρίου:
€15 & €10 (μειωμένο)
Β) «Αυτό το παιδί» του Joel Pommerat
Μία θεατρική-εικαστική παράσταση έκπληξη στο Φουαγιέ του Θεάτρου Badminton
Από 26 Οκτωβρίου 2011
Τη πρωτότυπη θεατρική – εικαστική και άκρως συγκινητική παράσταση με τίτλο «Αυτό το παιδί» του Joel Pommerat θα φιλοξενήσει το θέατρο Badminton. Μετά από μια σειρά επιτυχημένων παραστάσεων το καλοκαίρι που πέρασε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», η παράσταση θα συνεχιστεί αυτό το χειμώνα κάνοντας πρεμιέρα στις 26 Οκτωβρίου στο φουαγιέ του θεάτρου Badminton. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο θεατρικό – εικαστικό δρώμενο στο οποίο καταγράφονται δέκα μικρές ιστορίες γονεϊκών σχέσεων, που περιγράφουν τη ψυχολογία και τους ρόλους που καλείται να παίξει ο σύγχρονος άνθρωπος όταν ανοίγει η αυλαία της ενήλικης ζωής του. Μια ακόμα πρωτοτυπία της παράστασης είναι ότι οι δέκα σκηνές διαδραματίζονται σε δέκα διαφορετικά σημεία του φουαγιέ (που έχει μετατραπεί σε θεατρική – εικαστική έκθεση) και κοινό και ηθοποιοί μετακινούνται από σκηνή σε σκηνή.
Η ιδιαιτερότητα του εγχειρήματος βασίζεται στην ιδέα της δημιουργίας μιας θεατρικής παράστασης που ταυτόχρονα θα λειτουργεί και ως εικαστική έκθεση. Ο πειραματικός χαρακτήρας της παράστασης έγκειται στη συμμετοχή δεκαπέντε νέων εικαστικών καλλιτεχνών όπου ο καθένας δημιουργεί το σκηνικό τοπίο, το video- art, το μακιγιάζ και τα κοστούμια των δέκα δρώμενων που απαρτίζουν το έργο, δίνοντας στο όλο εγχείρημα τη μορφή εικαστικού και ταυτόχρονα θεατρικού δρώμενου. Η παράσταση είναι ένα πολιτιστικό γεγονός που ενώνει διαφορετικές ομάδες καλλιτεχνών σε έναν κοινό καλλιτεχνικό στόχο και κοινωνικό προβληματισμό.
Λίγα λόγια για το έργο: Το έργο «Αυτό το παιδί» γεννήθηκε μέσα από συνεντεύξεις που έδωσαν το 2002 γυναίκες της Νορμανδίας που ζουν σε εργατικές κατοικίες, με θέμα το γονεϊκό ζήτημα. Για διάστημα πολλών ημερών, οι συνεντευξιαζόμενες, ο Joel Pommerat και η ομάδα των ηθοποιών αντάλλαξαν απόψεις και αντιδράσεις πάνω στο γονεϊκό ζήτημα. Ως αποτέλεσμα, ο συγγραφέας και η ομάδα του δημιούργησαν ένα σπονδυλωτό έργο με τη μορφή δέκα δρώμενων, ένα θεατρικό ντοκιμαντέρ με κοινή θεματική. Το όλο εγχείρημα στήθηκε με πρωτοβουλία του Ταμείου Οικογενειακής Στήριξης του Calvados και του Εθνικού Κέντρου Θεάτρου της Caen.
Ο Joel Pommerat έγραψε το έργο χωρίς ποτέ να μεταφέρει αυτούσια μια σκηνή από τις αφηγήσεις, αλλά περισσότερο σαν να ονειρεύεται αυτό που συνέβη μέσα στη ψυχή των ηρώων. Το «Αυτό το παιδί» είναι μια σειρά μικρών σκηνών με θέμα τις οικογενειακές συγκρούσεις, όταν οι συνήθεις εντάσεις μεταξύ παιδιών και γονέων φτάνουν στα άκρα. Κάθε σκηνή γίνεται ο καθρέφτης μας είτε ως γονιού που ενδεχομένως είμαστε είτε ως γιου ή κόρης που έτσι κι αλλιώς είμαστε. Υπαρξιακά ερωτήματα, αδιέξοδες σχέσεις αλλά και το χάσμα γενεών και επικοινωνίας, ξετυλίγονται μέσα από οικείες ιστορίες: Mια έγκυος που μιλά στο παιδί που πρόκειται να φέρει στο κόσμο, ένας χωρισμένος πατέρας με την πεντάχρονη κόρη του, μια γυναίκα που επιλέγει να δώσει το παιδί της για υιοθεσία, μια μάνα που επιπλήττει τη κόρη της, ένας γιος που κατηγορεί το πατέρα του για τη χαμένη του ζωή, κι άλλες γνώριμες σε όλους καταστάσεις.
Παίζουν: Σωκράτης Αλαφούζος, Αντίνοος Αλμπάνης, Βίκυ Βολιώτη, Νεκτάριος Λουκιανός, Λήδα Ματσάγγου, Βάνα Πεφάνη, Γιάννης Στεφόπουλος, Εύρη Σοφρωνιάδου, Ζέτη Φίτσιου. Χορεύει η Σοφία Μιχαήλ.
Σκηνοθεσία: Φρόσω Λύτρα
Σκηνογραφική Επιμέλεια: Μανόλης Παντελιδάκης
Σκηνογραφία: (15 εικαστικοί καλλιτέχνες) Άννα Αμπαριώτου, Μάριος Βουτσινάς, Ανδρέας Γεωργιάδης, Σάββας Γεωργιάδης, Κωνσταντίνος Έσσλιν, Αλεξία Ευσταθοπούλου, Γιάννης Μπεκιάρης, Χαρίτωνας Μπεκιάρης, Έλενα Παπαδημητρίου, Κώστας Παππάς, Βασίλης Πέρρος, Βασίλης Σούλης, Μαρία Τσάγκαρη, Γιώργος Τσεριώνης, Κυριάκος Φραντζέσκος.
Εικαστική επιμέλεια: Ίρις Κρητικού
Κοστούμια: Ειρήνη Τσακίρη, Σοφία Νικολαΐδη
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Φωτισμοί: Γιώργος Τέλλος
Επιμέλεια κίνησης: Σοφία Μιχαήλ
Τιμές εισιτηρίων:
Γενική Είσοδος 20€
Φοιτητικό 15€
Ημέρες και ώρες έναρξης παραστάσεων:
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011
Τετάρτη 26/10 στις 21:00
Πέμπτη 27/10 στις 21:00
Παρασκευή 28/10 στις 22:15
Σάββατο 29/10 στις 22:15 και στις 24:00
Κυριακή 30/10 στις 22:15
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011
Τετάρτη 2/11 στις 21:00
Πέμπτη 3/11 στις 21:00
Παρασκευή 4/11 στις 21:00
Σάββατο 5/11 στις 21:00 και στις 24:00
Κυριακή 6/11 στις 21:00
Tετάρτη 9/11 στις 21:00
Πέμπτη 10/11 στις 21:00
Παρασκευή 11/11 στις 21:00
Σάββατο 12/11 στις 22:15 και στις 24:00
Κυριακή 13/11 στις 22:15
Τετάρτη 16/11 στις 21:00
Πέμπτη 17/11 στις 22:15
Παρασκευή 18/11 στις 22:15
Σάββατο 19/11 στις 22:15 και στις 24:00
Κυριακή 20/11 στις 22:15
ΕΡΧΕΤΑΙ…
(από τη Κατερίνα Μαθιουδάκη)
«Κατάδικός μου»
Καινοτομεί η Ελένη Ράντου φέτος και συνεργάζεται με το Γιώργο Παλούμπη, έναν σκηνοθέτη που έδωσε το στίγμα του σε παραστάσεις του «Θεάτρου Επί Κολωνώ» αλλά η σπουδαία ηθοποιός που διέκρινε το ταλέντο του τον κάλεσε για να αναλάβει τη καινούργια μαύρη της κωμωδία. Το σενάριο συνυπογράφεται επίσης από τη Σάρα Γανωτή και το Νίκο Σταυρακούδη και η παράσταση «Κατάδικός μου» θα ξεκινήσει στο θέατρο «Διάνα» στις αρχές του επόμενου μήνα, έχοντας στη πρώτη γραμμή (εκτός από την ίδια την Ελένη Ράντου ως βασική πρωταγωνίστρια) τον Ορφέα Αυγουστίδη, το Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη και το Μιχάλη Ιατρόπουλο. Το έργο μιλάει για το φόβο και την αποξένωση στην Ελλάδα του 2011 μέσα από τη δικλείδα ασφαλείας που λέγεται χιούμορ και κάνει τα πράγματα να φαίνονται περισσότερο υποφερτά απ’ ότι συνήθως…
«Ρίτερ, Ντένε, Φος»
Αλλαγή στέγης και κύμα ανανέωσης για Δημήτρη Καταλειφό και Ράνια Οικονομίδου που φέτος απαρνιούνται το «Απλό Θέατρο» του Αντώνη Αντύπα έπειτα από πολλά χρόνια συνεχούς συνεργασίας. Οι δύο σπουδαίοι ηθοποιοί θα συνεργαστούν με την Άννα Κοκκίνου για το δύσκολο έργο του Τόμας Μπέρνχαρντ που αφορά τρία πρόσωπα, άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους, μέσα από το σκηνοθετικό βλέμμα μιας γυναίκας, της έμπειρης Βαρβάρας Μαυρομάτη. Τρία αδέρφια που λειτουργούν σαν χαμένες ψυχές και ζουν μοναχικά στο δικό τους μικρόκοσμο, είναι παράλληλα εγκλωβισμένοι στα τείχη μιας οικογένειας που δεν τους αφήνει να λειτουργήσουν ως ξεχωριστές προσωπικότητες, οδηγώντας όλα τα πρόσωπα με μαθηματική ακρίβεια στο χείλος της καταστροφής. «Όλη την ώρα σκέφτομαι πόσο αργά είναι να δώσω ένα νόημα στη ζωή…» είναι μια από τις πιο χαρακτηριστικές ατάκες του κεντρικού ήρωα του έργου. Στο θέατρο «Σφενδόνη» από αρχές Νοεμβρίου…
«Ο Ιβάν και τα σκυλιά»
Ο Ιβάν Μισούκοφ είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου που γνώρισε τη σκληρότητα και την απανθρωπιά μέσα από τους κόλπους της οικογένειάς του, αλλά δεν είναι αυτή η κατάσταση που ονοματίζει τη ζωή του ως ιδιαίτερη. Είναι η εμπειρία του να μεγαλώνεις δίπλα σε μια αγέλη αγριόσκυλων, να ξεχνάς την ανθρώπινη υπόστασή σου, να αφομοιώνεις τα χαρακτηριστικά τους, να μεγαλώνεις στο δρόμο, να γίνεσαι κυριολεκτικά ένα αγρίμι. Η ιστορία αυτή έγινε μονόλογος από την Αγγλίδα συγγραφέα Χάτι Νέιλορ και ανέβηκε σε θεατρική σκηνή του Λονδίνου ένα χρόνο πριν. Ένα χρόνο μετά, ο Άρης Σερβετάλης ανεβαίνει σε θεατρική σκηνή της Αθήνας. Και εξιστορεί το μυστήριο παρελθόν του ήρωα, σαν ένα άγριο όνειρο που είδαμε αλλά ξεγράψαμε από τη μνήμη μας. Κι όμως… είναι ο ίδιος ο Ιβάν, που έχει ενταχθεί πλέον στο πολιτισμό και έχει αλλάξει τρόπους και συνήθειες. Στην αναπαράσταση αυτής της θεατρικής διασκευής θα βοηθήσει με τη μουσική και την έμπνευσή του ο Νίκος Πορτοκάλογλου! Από τις 27 Οκτωβρίου στο θέατρο «Προσκήνιο»…
«Αθώος ή ένοχος»
Πολύ έχουν ανέβει οι μετοχές της, εντυπωσιακά όμορφης, Κλέλιας Ρένεση το τελευταίο διάστημα! Μετά το «Μίλα μου βρώμικα» πέρυσι και το «Με λένε Βαγγέλη» που τη θα τη δούμε να πρωταγωνιστεί στη τηλεόραση με το Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, θα κρατήσει άλλο έναν «αβανταδόρικο» ρόλο στο πλευρό του Κώστα Σπυρόπουλου. Είναι εκείνη που θεατρικά θα αντικαταστήσει τη Λίνα Σακκά μιας που η τελευταία λόγω ανωτέρας βίας δεν θα μπορέσει να συνεχίσει με το υπόλοιπο καστ ηθοποιών. Έτσι το «Αθώος ή ένοχος», που την άνοιξη του 2010 είχε φιλοξενηθεί στο θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη», αλλάζει θεατρικό σπίτι και μετά από μια, μεγάλη ομολογουμένως, ανάπαυλα επιστρέφει από το Νοέμβριο και μετά στο θέατρο «Κάππα»…
Για αναφορές, δημοσιεύσεις και δελτία τύπου, μην ξεχνάτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο [email protected]