Patricia Caas: συνέντευξη τύπου αλα… Γαλλικά
Στην Ελλάδα μας είπε ότι έχει έρθει δύο φορές μία για την τηλεόραση και μία για το άλμπουμ της piano-bar της αρέσει πολύ και όταν υπάρχει σχετική πρόσκληση ναι, θέλει να έρχεται. Η επαφή με το κοινό είναι που της αρέσει και ύστερα απο 23 χρόνια καριέρας είναι ένα μεγάλο κίνητρο να ανακαλύπτει ότι υπάρχει ένα νέο κοινό, όπως αυτό στη χώρα μας.
Την ονομάζουν νέα Εντιθ Πιαφ και η ίδια απαντάει ότι αυτό είναι αναμφισβήτητα κοπλιμέντο αλλά προέχουν τα συναισθήματα. Ο καθένας έχει τη δική του διαφορετική προσωπικότητα.
Σε άλλη ερώτηση που της έγινε για τον τρόπο που συνδέει το παρελθόν με το σύγχρονο, όπως στην τωρινή της συναυλία που ερμηνεύει τραγούδια της εποχής του 1930 με σύγχρονη εκδοχή μας μίλησε για τον τρόπο που επέλεξε αυτή την εποχή. Ακούγοντας πολλά τραγούδια τυχαία οδηγήθηκε σε κάποιο της εποχής του 1940.Ξεκινώντας απο εκεί, άκουσε και άλλα τζαζ της ίδιας εποχής και μία δεκαετία πιο πριν. Έτσι σκέφτηκε ότι θα ήθελε να κάνει μία μεταφορά της ατμόσφαιρας της εποχής, σαν φόρο τιμής στη δεκαετία εκείνη, του τριάντα.Δεν ήθελε όμως ένα κλισέ άλμπουμ. Διαπίστωσε ότι η δεκαετία του τριάντα είχε τη μουσική τζαζ, το καμπαρέ, αλλά και τις μουσικές του Μπουένος Άιρες.
Επίσης ένα στοιχείο που την ενδιέφερε και ήθελε να αναδείξει ήταν οι γυναίκες της εποχής εκείνης. Γυναίκες μοιραίες, δυνατές, που δεν φοβούνται τίποτα. Ίσως λίγο αλαζονικές αλλά με ισχυρό χαρακτήρα. Όλα αυτά ήθελε να προβάλει στο Καμπαρέ με το δικό της τρόπο που περιλαμβάνει ομιλία, απαγγελία και τραγούδι, βάζοντας σε όλα αυτά την προσωπική της πινελιά.
Σε ερώτηση για τους κοινωνικούς παραλληρισμούς που γίνονται με την εποχή εκείνη του κραχ και της οικονομικής κρίσης είπε ότι άμεσα δεν κάνει σύγκριση.
Την εποχή άλλωστε που ξεκίνησε η ιδέα και η επιλογή των τραγουδιών δεν υπήρχε η κρίση του σήμερα.
Η παράσταση που θα δώσει στο Μπαντμιγκτον συνδυάζει το σύγχρονο χορό με το τραγούδι. Μάι χορεύτρια σύγχρονου χορού και παράλληλα προβολή με σκηνές απο ταινίες που συνδέονται με τα τραγούδια. Εκτός απο αυτό θα διαβάσει και αποσπάσματα απο βιβλία που αγάπησε. «ήθελα να κάνω πάρα πολλά πράγματα σε αυτή την παράσταση, ως φόρο τιμής στις γυναίκες του 1930».
Η Πατρίσια Κας είναι πραγματικά μία πολύ όμορφη και εντυπωσιακή γυναίκα αλλά όπως μας είπε στο τραγούδι παίζει μεγάλο ρόλο η φωνή και το ταλέντο.
Δεν θα ξαναπήγαινε στη Γιουροβίζιον αν και συνάντησε ανθρώπους απο πολλές χώρε εκεί και πάντοτε υπήρξε σεβασμός. Αλλά φοβάται. Για λίγο καιρό μετά τη διοργάνωση ένοιωθε απογοήτευση όλοι πάνε εκεί για να νικήσουν αλλά αν ξαναπήγαινε θα το έκανε με το ίδιο τραγούδι και τον ίδιο τρόπο. Ένα παραδοσιακό γαλλικό τραγούδι αλλά σε μία σύγχρονη εκδοχή.
Στη ζωή της την καθόρισαν οι δύσκολες στιγμές γιατί απο αυτές μαθαίνεις τη ζωή. Έχασε πολύ μικρή τους δικούς της, ενώ το τραγούδι πάντα της άρεσε ανα και δεν ονειρευόταν να γίνει τραγουδίστρια. Όμως είχε τύχη και δούλεψε πολύ σκληρά.
Αυτό όμως που της αρέσει περισσότερο είναι να βρίσκεται στη σκηνή, να μοιράζεται τα αισθήματα με τον κόσμο. Αυτά που ζει ο καθένας, οι εμπειρίες του παίζουν σημαντικό ρόλο και αυτό εκφράζεται μέσα απο το τραγούδι.
Η μοναδική παράσταση που δίνει βρίσκει τα εισητήρια εξαντλημένα και πολύ κόσμο στεναχωρημένο.
Για εκείνη βέβαια είναι μεγάλη χαρά να εμφανίζεται σε μία χώρα που αναρωτιόταν αν τη γνωρίζουν και βλέπει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον. Η συναυλίες που έχει κάνει εδώ και ένα χρόνο με αυτή την παράσταση αγγίζουν τις εκατόν σαράντα. Η χώρα μας μπήκε στο πρόγραμμα τελευταία στιγμή και γι αυτό δεν υπήρχε δυνατότητα για δεύτερη συναυλία. Όμως αν υπάρχει ενδιαφέρον στο μέλλον ποιός ξέρει μπορεί και να επανέλθει με άλλο πρόγραμμα.
Η γαλλική μουσική έχει γίνει γνωστή κυρίως απο τους παλαιότερους Αζναβούρ, Πιάφ και τη νεότερη μουσική δεν την γνωρίζει ο κόσμος. Οπότε είναι πάντα έκπληξη ότι υπάρχει κοινό που θέλει να ακούει γαλλική μουσική. Ίσως επειδή ακούγεται πιο δύσκολα στο ραδιόφωνο. Έτσι πιστεύει ότι κάποιες φορές πρέπει να πάει ο καλλιτέχνης προς το κοινό.
Η ίδια μεγάλωσε με τη μουσική του εξήντα και τα ονόματα της εποχής στο χώρο αλλά σήμερα ακούει απο όλα τα είδη της αρέσουν το ροκ, οι Πινκ, η Μαντόνα διαφορετικά είδη.
Θα έκανε συνεργασία με έλληνα καλλιτέχνη επειδή καμιά φορά οι απρόσμενες συναντήσεις οδηγούν σε συνεργασία.
Εμείς ευχόμαστε να επιστρέψει στην Ελλάδα και να έχουμε τη δυνατότητα να την ακούσουμε πάλι σύντομα.
Φεύγοντας ευχήθηκε στο περιοδικό μας καλή αρχή και έστειλε σε όλους ένα γλυκό φιλί.