Παντελής Παντελίδης & Ελένη Φουρέιρα ξεσηκώνουν στο Fantasia | Φωτορεπορτάζ
Πολύς λόγος έγινε για το ότι θαμώνες στο προηγούμενο μαγαζί που εμφανιζόταν ο Παντελίδης πέταξαν καναπέδες στην πίστα. Ο ίδιος δεν θέλησε να σχολιάσει παραπάνω το γεγονός και όσους τον κατέκριναν γι’αυτές τις συμπεριφορές.
Η Ελένη Φουρέιρα τον υπερασπίστηκε μιας και «συμβαίνουν αυτά σε κλεισίματα σχήματος».
Επί τους πρακτέου, την εμφάνιση άνοιξε η Courtney με ένα σύντομο σετ που βασιζόταν σε R n´ B επιτυχίες τύπου “Big Bootie” “ Black Widow” και “Party all the Time”, στο οποίο άλλωστε και συμμετείχε.
Οι Μέλισσες στις 12:45 ξεκίνησαν και με πολύ κέφι και πλακατζήδικη διάθεση με το “Ένα” και όλες τις γνωστές τους επιτυχίες και πάρα πολλές διασκευές που κυμαίνονταν μεταξύ της αντρόφωνης ποπ και του ελληνόφωνου ροκ. Ελάχιστες μπαλάντες και πολλά ανεβαστικά τραγούδια που έκαναν τον κόσμο να χορεύει και να χοροπηδάει ευχάριστα. Ο μπασίστας φαινόταν να έχει την περισσότερη ενέργεια με την πεντάδα να περνάει παρεϊστικο κλίμα και ειδικότερα ο τραγουδιστής που είχε αναλάβει την επικοινωνία με τον κόσμο….
Μισή αργότερα θα έπαιρνε το μικρόφωνο η Ελένη Φουρέιρα. Όσο βρισκόταν στη σκηνή πέρασε από πολλές μουσικές “στάσεις”: ποπ, σύγχρονο λαϊκό, R n´ B, rap και ήταν η πιο πολυσυλλεκτική πρόταση της βραδιάς. Αξιοποίησε το 100% των δυνατοτήτων της σκηνής με χορεύτριες -στο πρώτο της πρόγραμμα, όπου έπαιξε τα περισσότερα τραγούδια από τη δισκογραφίας της-, πηγαίνοντας συνεχώς πάνω-κάτω, βγάζοντας πολύ ενέργεια και αλλάζοντας πολύ συχνά ρούχα.
Πήγε 2.00 και το Fantasia υποδέχτηκε με τιμές πρωταθλήτριας ομάδας το πρώτο του όνομα. Όλοι όρθιοι φωνάζοντας και συμβάλλοντας στην εντυπωσιακή υποδοχή. Το ξεκίνημα με το “Τα σχοινιά σου” μας έκανε να καταλάβουμε πόσο αγαπητός είναι στον κόσμο, που είχε έρθει κατά πλειοψηφία για εκείνον. Τα γνωστότερα ρεφρέν του είχαν μαζικότητα απήχησης ανάλογη γηπεδικού συνθήματος, ενώ η επιλογή του να κόβει τα τραγούδια στα πιασάρικα σημεία τους μόνο θετική ήταν για το όσο ήταν στη σκηνή. Άλλωστε το ότι χρειαζόταν να σκαρφαλώνει πάνω σε βουναλάκια από γαρίφαλα από νωρίς έδειχνε παραστατικά το τι χαμός γινόταν. Το πρώτο του πρόγραμμα είχε κατ’ αποκλειστικότητα δικά του τραγούδια ενώ και στο 2ο βασίστηκε στην προσωπική του δισκογραφία, εμπλουτίζοντας τα με κάποιες εύστοχες διασκευές.
Σε γενικές γραμμές το σχήμα ήταν αρκετά ευχάριστο και διασκεδαστικό, όπως ακριβώς υποσχόταν και περιείχε όλα τα ευχάριστα κλισέ μιας νύχτας στα μπουζούκια: η πλειοψηφία των θαμώνων που χόρευαν τσιφτετέλι σε όλα τα τραγούδια (ακόμα και το “De mysteriis dom Sathanas” να έπαιζε πάλι με τσιφτετέλι θα το κούναγαν). Η καλλιτεχνική επιμέλεια κρίνεται πολύ πρωτότυπη με την γιγαντοοθόνη στο πίσω μέρος της σκηνής και ορισμένα κομμάτια να διανθίζονται με σκηνικές λεπτομέρειες, όπως χορεύτριες, σχηματικό στήσιμο των μουσικών και άλλα σημεία -όπως ένα τεράστιο κλαδί που κατέβηκε στο “Παραμυθιάζομαι”- βοηθώντας την απόδοση των τραγουδιών στους Παντελίδη και Φουρέιρα. Σε εξίσου υψηλά επίπεδα και το ηχητικό στήσιμο.
ΥΓ. Στις δηλώσεις πριν μας δήλωσαν ότι δεν είχαν χρόνο να προβάρουν μαζί και ότι από τις εμφανίσεις της επόμενης εβδομάδας θα είχαμε κάποια ντουέτα. Ωστόσο το κενό αυτό κάλυψαν ο Αντώνης Ρέμος (για 4-5 τραγούδια) και η Άννα Βίσση (μας είπε το “δώδεκα”) που τους έδωσε το μικρόφωνο ο Παντελίδης για να καταχειροκροτηθούν από το κοινό…
Ρεπορτάζ: Γιώργος Κορέλης
Φωτορεπορτάζ: Χρήστος Καραγεώργος