Συντέντευξη Dj Ls One | Χιπ Χοπ Χωριό
Έχουν περάσει τα χρόνια αδερφέ, αλλά αυτός ο τύπος με έκανε να…ξεθάψω από μέσα μου κάποιες στιγμές της ζωής μου που πραγματικά είχα προσωρινά χάσει από την μνήμη μου.
Τον γνωρίζω αρκετά χρόνια στην ελληνική Χιπ Χοπ σκηνή και τον έχω συνηθίσει πάντα πίσω από μία κονσόλα δίνοντας στους υπόλοιπους την χαρά της δημοσιότητας, μιας και εκείνος ως beatmaker δεν απολαμβάνει (σ.σ δυστυχώς) ίσης αντιμετώπισης με τους Mcs.
Για να μην μακρυγορώ όμως, ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω μέσα από μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη τον Dj Ls One. To Χιπ Χοπ Χωριό παρότι κάνει διακοπάρες και ο υπογράφων κάνει την στρατιωτική του θητεία στην Κύπρο (την ποια;;;;), επιστρέφει με άλλον έναν καλεσμένο, ο οποίος μέσα από τον κόσμο της μουσικής παραγωγής μας απάντησε σε ότι μαρτυρικά τον ρωτήσαμε.
Για εξήγησε μας ποιος είσαι;; Πες δύο τρία πράγματα για σενα στον κόσμο του Χωριού…
Κάποιοι με γνωρίζουν σαν LS ONE, αλλά είμαι ο Δημήτρης απ΄τα νοτιοδυτικά προάστια της Αθήνας,κάπου στον Πειραιά.. Ασχολούμαι με την μουσική τα τελευταία 12 χρόνια, καλώς ή κακώς. Μία τρέλα που κατέληξα να την κάνω δουλειά.
Μ’αρέσει η μουσική,το Scratching και η ηχοληψία. Ξεκίνησα από πάθος για το Scratch, με τρομερή στιγμή στο CD των TXC “Η πόλις εάλω” που ήταν CD-ROM και έβλεπα το 98 τον Sparky-T να χώνει LIVE. Στην πορεία μου βγήκε η όρεξη για αναζήτηση κυρίως για BEATS (Βινύλια/TOOLS) γιατί μαζευόμασταν και κάναμε FREESTYLE και θέλαμε instrumentals (εποχές 2000.) Respect στον DJ FAID,τον πρώτο DJ τον ΝΕΒΜΑ.
Δούλευε στα Metropolis του Πειραιά. Εκείνος μου έμαθε το DISCOBOLE και σε κάθε απορία μου ήταν εκεί. Μετά είχα ένα PC με ένα ACID1. Σε ότι κι αν έκανα, από δίπλα ήταν ο ΜΕΓΑΣ, που τότε πρώτο’χε βγάλει το EP σαν ΜΠΛΟΦΑ με τον Μιχαλάρα και δουλεύαμε μαζί. Απίστευτα πράματα.. αλλά ωραία!
Η μουσική αυτή που εκπροσωπεί κατά κύριο λόγο εξηρει τους mc και αφήνει στην άκρη τους beatmakers. Πως σου φαίνεται αυτό; Νιώθεις λίγο… αδικημένος;
Η ελληνική σκηνή δυστυχώς κολλάει σε δύο-τρία ονόματα και μένει εκεί… Δεν προσέχει, δεν δίνει ΚΑΝ σημασία σε καινούργιους καλλιτέχνες. Πόσο μάλλον να ανεβάσει και να κάνει γνωστό έναν BEATMAKER. Ρώτα όποιονδήποτε πιτσιρικά να σου πει ποιον παραγωγό γουστάρει. Kαι εκατό να ρωτήσεις, τον ίδιο ακριβώς θα σου πούνε… ΔΥΣΤΥΧΩΣ…. Δεν έχουν άποψη δική τους, φέρουν κατάλοιπα παλιών εποχών και μένουν σε πράγματα που δεν έχουν ζήσει και πλέον δεν πρόκειται να ζήσουν…
Δεν με επηρέασε ποτέ το συγκεκριμένο θέμα γιατί πολύ απλά, δεν με ενδιέφερε πόσο γνωστός ή ταλαντούχος μπορεί να ήταν ο οποιοσδήποτε Mc που θα έχωνε στο BEAT μου. Eμένα με ενδιέφερε και με ενδιαφέρει η δουλειά μου σαν BEATMAKER να γίνει όσο πιο σωστά γίνεται. Από κει και πέρα, αν θα φανεί ο Mc, το κομμάτι που θα τον εξήρει, θέλω να φέρει την υπογραφή μου (και τα αντίστοιχα credits φυσικά….).
Με ποιους έχεις συνεργαστεί και με ποιους θα ήθελες να συνεργαστείς;
Σχεδόν με όλους από τα μέρη μου (Πειραιά και πέριξ). Η πρώτη μου συνεργασία ήταν με τον ΜΕΓΑ και την παρέα Ιδιότροπος, Γιάννης Dee και Στιχοπλόκος. Μεγάλο κεφάλαιο ο ΘΑΝΑΣΗΜΟΣ, ο οποίος μου μετέφερε όλη την βρωμιά του hip hop (η γνωστή καραμέλα: ΑΛΗΘΙΝΟ / DOPE). Με τον καλύτερο BEATBOXER που έβγαλε ποτέ η Ελλάδα.
Δυστυχώς δεν είναι κοντά μας, ο AUDI. Πολλοί καλλιτέχνες που πλέον δεν ασχολούνται (ΑΥΤΌ ΜΆΣ ΈΦΑΓΕ…) Στην πορεία συνάντησα τους ΑΥΘΕΝΤΊΑ, ΛΑΓΝΗ (ΝΤΠ.), MO SKILLZ, VS, STEREO MIKE, LASTART, TINY JACKAL, ΝΤΟΠΑΖ, Στιχοβάτης κ.α.
Όσο κι αν τ’απαρνιέμαι, μεγάλο κεφάλαιο στη δουλειά μου ήταν ο OMINUS. Μεγάλωσα μόνος μου, κι από πολύ μικρός με συντρόφευε η μουσική του. Μεγάλωσα με τα τραγούδια του. Ο μόνος που είχε κάτι σοβαρό να πει πριν 10+ χρόνια στην Ελλάδα μετά τους FF.C., dεν τους συγκρίνω όμως προς Θεού.
Κάπου στο 2008 συνεργαστήκαμε μέσα απτο MYSPACE και κάπου στο 2011 δυστυχώς οι δρόμοι μας χωρίσανε… Πλέον πιστεύω στα νέα ταλέντα όπως οι EXPE, OBNOKSIOUS KAS, DEDIA, SMUGGLER, JASTENAR κτλ. Έχω τη χαρά να είμαι συνεργάτης του TNS, κι ας ξινίζει μερικούς αυτό, του BLACKGOD, του M.I.K.E. που δισκογράφησα για πρώτη φορά το 2007 μαζί του και πολλούς άλλους που τείνουν να ξεχνάνε εύκολα και όπως δεν με αναφέρουν, δεν τους αναφέρω… Όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν ότι δύσκολα κρύβομαι από τα ακούσματα μου. Ταραξίας, Αρτέμης, ΓΕΛΩΣ, Warriorz, Μικρός κλέφτης,Ισορροπιστής και 3D!
Τι έχεις να πεις για το επίπεδο των παραγωγών στην Ελλάδα; Δεν νομίζεις ότι έχει πέσει το επίπεδο μιας και έχει απλουστευτει ο τρόπος της ενορχήστρωσης;;
Κλασσική περίπτωση βλάβης! Έτσι τους βλέπω… Σαν εκολαπτόμενους ΤΣΑΚΩΝΕΣ όλους… Τι θέλεις; BEATS, ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ, ΕΞΩΦΥΛΛΑ;;; Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ κάνει τα ΠΑΝΤΑ!! Με 20€;; με 30€;; Είναι γνωστό το φαινόμενο στην Ελλάδα (όπως έχει πει και γνωστός παραγωγός και DJ) ότι κάθε ακροατής και μη, μπορεί να γίνει ότι θέλει σε αυτή την σκηνή.
Μας έχουνε φάει φθηνές εταιρίες που παράγουν ερασιτεχνικά μηχανήματα, ακόμα και γνωστή αλυσίδα πολυκαταστημάτων που πριν χρόνια είδε την έξαρση της μουσικής και εκμεταλλεύτηκε αδαείς πιτσιρικάδες πουλώντας τους το “όνειρο” όπως φθηνά μικρόφωνα, από κάρτες ήχου έως “κονσολάκια” μέχρι και ηχεία τελευταίας κατηγορίας.
Πήγαμε από το 2001 με ηχογράφηση σε κασέτα στο, να έχουν όλοι σήμερα ένα MIDI με μετά βίας 2 οκτάβες 2 μόνιτοράκια, κάνα MPC δεκαετίας και να βγάζουν φωτο στο FB, στο STUDIO, τίγκα στο SOUNDCLOUD με BEAT1,2,5…..100, των 20€!!!!!
Παραγωγός που κοστολογεί την δουλειά του με 20 € δεν είναι παραγωγός!! και φυσικά RUFF MIX. Το κλασσικό δέν είναι έτοιμο, είναι αμιξάριστο κλπ. Που παραμένει αμιξάριστο και όταν τελικά ολοκληρωθεί και βγεί! Αυτό είναι το πρόβλημα, για να φτάσεις στο 10, πρέπει να περάσεις από τα υπόλοιπα 9 που προηγούνται! Δεν μπορείς να προσπεράσεις κάτι! Δεν γίνεται με το που ξεκινάς να γίνεις ο ΓΝΩΣΤΟΣ, ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, να σε μάθουν ΟΛΟΙ και να μετράς. Ρίχνουν το ΕΠΙΠΕΔΟ.
Digging η ενορχήστρωση; Τι σε καλύπτει κ τι θα άρμοζε καλύτερα σε σένα;
Ξεκίνησα σαν κλασσικός BEATMAKER.. κατά κύριο λόγο με Sampling,πάντα με την βοήθεια του ΜΕΓΑ και στην πορεία τα πράγματα που ήθελα να κάνω στην μουσική είχαν μεγαλύτερες απαιτήσεις από μένα και το Sampler μου.
Οπότε μετά από κάποια χρόνια σπούδασα μουσική τεχνολογία και ηχοληψία στα ΙΕΚ ΑΚΜΗ (2004-06). Μετέπειτα προστέθηκαν στην δουλειά μου και τα μουσικά όργανα και κυρίως οργανοπαίχτες, ενορχηστρωτές κ.α. Πράγμα που μου άλλαξε την ζωή, και τον τρόπο που αντιλαμβανόμουν την μουσική. Τα τελευταία χρόνια όπως έχεις δει πολλές φορές, συμπαραγωγός μου (σχεδόν) σε ότι κάνω, είναι ο Γιάννης DEE Διαμαντόπουλος, ένας άνθρωπος τον οποίο γνωρίζω χρόνια (εποχές Καμπίτση A.k.a. Ιδιότροπος) εποχές που δεν είχαν όλοι PC και τα BEATS και γίνονταν με το Playstation 1, στο MUSIC.
Αξέχαστες εποχές, παρέα όλοι μαζί και αυτό είναι το μυστικό της καλής δουλειάς μας. Ότι υπάρχει χημεία, αδελφοσύνη και κατανόηση σε ότι κάνουμε. Τι μου αρμόζει καλύτερα? σαφώς και τα δύο!. το hiphop είναι όλη μου η ζωή.. το Sampling είναι προέκταση του χεριού μου, αλλά, η σύνθεση είναι το κομμάτι που δίνω τον καλύτερο μου εαυτό!
http://www.youtube.com/watch?v=_F2llT3hDM8
Δίνεις αβερτα όμως παραγωγές αριστερά και δεξιά.. Σου αρέσει να βοηθάς κόσμο κ γενικότερα την φάση αυτη;
Το πιστεύεις οτι αυτό πλήρωσα τώρα; Για χρόνια ήμουν από μακριά και αγαπημένοι. Υπήρχε πολύ προχειρότητα και δεν ασχολιόμουν. Έχω πολλά κομμάτια στο PC.. Πίστεψε με, με πάρα πολλούς που στην πορεία αποδείχθηκαν λάθη. Κάθε φορά που ασχολούμαι με πρώτο εμφανιζόμενους, μου βγάζουν το λάδι. Είναι αυτό που σου πα. Δεν ξέρουν να μιλάνε, έχουμε γίνει όλοι ίσοι, μεγάλο λάθος!
Κουράστηκα!.. Μόνο η EXPE ήταν αντάξια τον προσδοκιών μου! Και μιλάμε για ένα κορίτσι 19 χρονών!.
ΓΕΛΑΩ,γιατί θέλω να κάνω κομμάτια, αλλά σκέφτομαι τις συνέπειες! Είναι δύσκολο πράγμα ο σεβασμός. Απ’τις τελευταίες μου συνεργασίες οιJASTENAR, Smugg και Obnoksious KAS είχαν άλλο επίπεδο. Ένιωσα ότι “ναι, κάνω δουλειά!. Θέλω να βοηθήσω κόσμο. μ’αρέσει.. γιατί είναι κάτι που δεν το είχα ποτέ μου εγώ. Όποιος θέλει να κάνουμε δουλειά”..
Το μόνο που χρειάζεται,είναι να’ναι ειλικρινής και να μου το ζητήσει. Γουστάρω να κάνω συμμετοχές.. να δίνω BEATS,αλλά με σεβασμό. Δεν πουλάμε μούρη.
Έχει ψωμί ρε φίλε η υπόθεση; Η είναι ένα ακριβό χόμπι.. Εσυ συντηρησε από αυτό;
ΑΣΤΟ!!! έχω δώσει πάνω από 20.000 €, δεν έχω πάρει σχεδόν τίποτα πίσω, ενώ οι συνεργάτες μου έχουν δώσει άλλα τόσα (βλέπε GIANNIS DEE).
Οσο ο Έλληνας θέλει 20€ BEAT και δεν λογαριάζει Μίξη / ηχογράφηση / Mastering και θέλει να τα κάνει όλα μόνος του, το γνωστό DIY (Γελάω!!!). Η μουσική δεν είναι ηλεκτρολογικά, δεν είναι βάψιμο, δεν είναι δουλειές του σπιτιού να τις κάνεις μόνος σου… Παθαίνεις κάτι, πας σε γιατρό, ή σε κοιτάει ο αδερφός σου;;; ΤΕΣΠΑ. Υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος.. Κάποιοι BEATMAKERS στην Ελλάδα πουλάνε τις παραγωγές σαν να είναι ο κούκος αηδόνι…Οπότε;
Μία είναι η λύση: YOUTUBE—> INSTRUMENTAL —> DOWNLOAD… Ένας πολύ γνωστός άνθρωπος της δισκογραφίας που είχα την χαρά να συνεργαστώ μαζί του πριν 3 χρόνια, μου είπε ένα πράγμα: “Αν οι hiphopάδες σοβαρευτούν, μπορούν να κοντρολάρουν τα πάντα! Άλλο που είμαστε για φυλακή είμαστε βέβαια. Έχω στερηθεί πάρα πολλά. τον καφέ, την βόλτα, διακοπές. Δεν γίνεται αλλιώς. Χρειάζεται θυσίες η μουσική.
Βρήκες πόρτες ανοιχτές σε αυτην την σκηνή; Γιατι όπως ξέρω καλά άπαντες κοιτούν την…ζαχαρενια τους και δεν τους αρέσει η πρόοδος αλλά η εξόντωση του άλλου.
Έβλεπα συνέχει να προωθούνται ΟΛΟΙ, γνωστοί και μη, συνεντεύξεις, άρθρα, από δω από κει, χαμός, και με την πάρτη μου μονίμως, μία αντιπαλότητα. Σαν να μην υπήρχα!
Έπρεπε να περάσουν χρόνια, να έρθει ο OMINUS να με κοιτάξει, και να μου πει “κάνουμε δουλειά”.Δεν έχω δαγκώσει ποτέ το χέρι που με έχει ταϊσει και δεν ξεχνάω εύκολα! Παρέα με τον Γιάννη DEE έχουμε περάσει πολλές κακουχίες. Αν εξαιρέσεις το 2010 ότι με απείλησαν μαζί με τον DEE ότι θα μου κλείσουν τις πόρτες, δεν με έχει βοηθήσει ποτέ και ΚΑΝΕΙΣ..
Συνεχίζουν βέβαια ακόμα και σήμερα να γίνονται τα ίδια, αλλά δεν κάναμε πίσω ποτέ. Σε μερικούς ξινίζει τόσο πολύ, που δημιουργούν τέτοιου βεληνεκούς κόντρες, που θέλει γερά νεύρα για να τους αντιμετωπίσεις. Όπως σου είχα πει πριν καιρό κουράστηκα να προωθούνται συνέχεια συγκεκριμένα άτομα, από συγκεκριμένα άτομα!!!
Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! Ακόμη και τώρα δύσκολα θα βγάλεις δουλειά και θα στηρίξουν. Π.χ. εσύ, εδώ στο Χιπ Χοπ Χωριό. Έπρεπε να αναλάβεις εσύ για να postάρει κάποιος δουλειά μου.. Ή να μιλήσει για μένα, ή για νέους καλλιτέχνες! Τραγικό έτσι;
Πως σου φαίνεται αυτό το πάντρεμα του Χιπ Χοπ με την κατά κόσμο λαϊκή κουλτούρα;;
Είμαι μουσικός. Μ’αρέσει η σύνθεση και δεν κολλάω σε αυτά. Είμαι Έλληνας κι έχουμε την βλαχιά στο αίμα μας. Δεν κρύβεται! Όχι ότι έχω κάνει λαϊκά κομμάτια αλλά έχω υπάρξει ηχολήπτης σε μερικά. Τώρα, αν σε κάποιους δεν αρέσει, να μην ακούν.
Αν πιστεύουν ότι θα το έκαναν καλύτερα, ας το κάνουν. Είμαι υπέρ της μουσικής, όχι υπέρ του ξεφτιλίσματος, όπως κάποιων rappers που πάτησαν πάνω στα λαϊκά και το ξεφτίλισαν πραγματικά. Για μένα δεν υπάρχει εμπορικό hiphop και μη, από την στιγμή που απευθύνεσαι σε κοινό,πουλάς το CD σου 5€ είσαι εμπορικός, μην πω για τα λεφτά απ’τα LIVES.
Είτε 500, είτε 15000 άτομα το ίδιο είναι, δεν αλλάζει κάτι. Δεν θα έπαιζα σε μπουζούκια (γελάω), και μάλιστα (γελάω πολύ) απορώ με αυτούς που το κάνουν, μ’αυτούς που δέχονται να τους πετάνε γαρύφαλλα. Τελικά είναι πολλά τα λεφτά Άρη! Και η βίλα στην Γλυφάδα πρέπει κάπως να πληρωθεί….
Θα έδινες μουσική σου σε τραγουδιστή άλλης σκηνής;
Το έχω κάνει ήδη, κι αν μου ξαναπαρουσιαστεί ευκαιρία θα το κάνω χωρίς δεύτερη σκέψη, αναλόγως βέβαια πάντα τον καλλιτέχνη. Δεν ντρέπομαι, δεν κάνω κάτι κακό, όπως ο κρεοπώλης θα σου πουλήσει κρέας, ο μανάβης λαχανικά, έτσι κι εγώ θα του κάνω δουλειά. Αυτό μας έφαγε στην Ελλάδα, έχουμε άποψη για ΟΛΑ.
Δεν μου αρέσει να αιτιολογούμαι, δεν έχω δικαιολογηθεί ούτε στη μάνα μου για ότι έχω κάνει, αλλά αυτό το ιντερνετικό δίκασμα κάποιων φόρουμ, μου θυμίζει εκπομπή τύπου “ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ”.
ΓΕΛΑΩ!! Πάντα υπό προϋποθέσεις, ο οποιοσδήποτε έρθει και μου ζητήσει να συνεργαστούμε, χαίρομαι πάντα για κάθε νέο εγχείρημα.
Ανοίγοντας το player σου τι μπορεί να ακούσει κάποιος;;
Ανάποδα καπέλα,Άλφα γάμα,Corona Virus,Φιλική εταιρία,Ladose,OMINUS. THEGAME NAS,AZ..Ganstarr και RAKIM. Γενικά δεν το΄χω κρύψει ότι είμαι fun τvν FUNK/New york Beats. PREMIER.. και πάσης ελλάδος!! Aυτό είναι και το style μου σαν hiphop παραγωγός. Ότι περιέχει scratch είναι ένας λόγος παραπάνω για να το ακούσω!
Πέρα όμως από την παραγωγή έχεις και το στούντιο σου, ενώ παράλληλα κάνεις και artwork design. Βασικά έχω βαρεθεί να βλέπω παντού την υπογραφή σου κάτω από αφίσες…
Μάθε τέχνη δε λέγανε?.. E, κάτι τέτοιο!. Eντάξει δεν θα είχα ασχοληθεί με τα γραφικά αν δεν μου ζητούσαν το 2003 200ευρώ για λογότυπο και 300 ευρώ για εξώφυλλα (απο γραφείο). Όσοι δέν με ξέρουν, είχα κανει απόπειρες για graffiti. Όχι πολλές. Έχω κάνει σχέδιο.. είναι στο γονίδιο!
Αλλά δεν είναι για μένα αυτά. Πρότυπο είχα τον Αρτέμη απ’τα covers των TXC. Και αργότερα. τον QB.MIX.
THE BEST YET, όπως λέμε και οι Dj’s. Χαρά μου όπου μπορώ να δίνω γραφικά, άλλωστε, ξέρουν το style μου!
Τι ετοιμαζεις τώρα; Θα βγάλεις κανένα mixtape;
Είμαι στις τελικές μίξεις τις πρώτης δουλειάς του JASTENAR, με τίτλο “Εξ επαφής” και όλα είναι σχεδόν έτοιμα.Ένα EP.. παρέα με τον χαμένο παράδεισο.
Επιτέλους έχει μπεί στην τελική ευθεία το cd μιας καλής “φίλης”,της DeDia, με αρκετά Feats και ωραία Beats!. Είμαι λάτρης του γυναικείου ραπ.. και φαίνεται!
Βγαίνει η πρώτη ολοκληρωμένη δουλειά των CALDERA (Τζο,Εκκω) απο γνωστό site και θα τυπωθεί επίσημα από εταιρία. FREE!. Ακόμη, είμαι στις ηχογραφήσεις με τον Ιδιότροπο (μετά από 10 χρόνια!!) για την πρώτη μας δουλειά μαζί, με τίτλο “Όταν οι Ποιητές…ψιθυρίζουν ΦΩΝΕΣ”.
Όλα καλά θα πάνε.. Είμαι ανοιχτός σε νέες προκλήσεις. Ετοιμάζω BEATS για προσωπική δουλειά, REMIX του οραματίζομαι του BLACKGOD, Mixtape + Singles με τον ΑΝΤΟΝΥ και άλλη μία κυκλοφορία με τον TNS.
Τέλος μια ερώτηση μιας και τα έχεις τα…χρονακια σου στην φάση. Τι έχει αλλάξει από τα τέλη του 2000 μέχρι σήμερα;; τι θα έδινες για να επιστρέψεις στο τότε κ τι για να μην βρεθείς ποτε ξανά πίσω;;;
Ξέρεις πολύ καλά τι έχει αλλάξει..χάθηκε ο σεβασμός. Δεν υπήρχαν forum τότε. Είμαι 28 και σκέψου οι μεγαλύτεροι μας τι θα απαντούσαν! Χάθηκε ο ρομαντισμός. Στο εξωτερικό υπάρχει ακόμη.. εδώ τπτ.
Μείναν λίγοι τώρα, λάθος άτομα σε λάθος ρόλους. δυστυχώς! Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Δεν έχει παιδεία η γενιά του 2003 και μετά. Απορώ με αυτά που ακούν και λένε. Δεν βλέπω αγάπη για αυτήν την μουσική, μόνο ανάγκη για προβολή. Και μετά για όλα τους φταίει ο Bουρλιώτης…
Ας μην είχαν διαλυθεί οι TXC, οι FFC και θα σου λεγα τι θα λέγαν σήμερα!.
Το ξέρεις. όσο υπήρχε η πρώτη Μπάντα.. υπήρχε σεβασμός. Έλεγες Ηχοκρατορία, και τάχες όλα. Στο μυαλό μου μέσα, ακόμη στο 2000 είμαι. Δεν έχω φύγει. Όποιος δεν έζησε, δεν είδε… μπορεί απλά να βλέπει τις φωτός και τα Lives που ανεβάζει ο καθένας στο youtube και να το πιστεύει! Αν μπορούσα θα γυρνούσα να δω ξανά το live Ηχοκρατορία ζωντανά. Θα έδινα και το σπίτι μου!! Θα’θέλα να γυρίσω πίσω.. γιατί θα ξέρω και θα με απέτρεπα απ’το να ακούσω και να δουλέψω με μερικούς.