Στο Βεάκειο για την Ελευθερία Αρβανιτάκη | Ρεπορτάζ
Η αγαπημένη ερμηνεύτρια έχοντας ρίζες από τον Πειραιά επέλεξε το συγκεκριμένο ολόλευκο θέατρο για αυτή τη συναυλία στο δύσκολο -απο πολλές πλευρές- καλοκαίρι του 2015! Απολαμβάνοντας τα καταπληκτικά χρώματα του σούρουπου στον ουρανό πάνω απο τη θάλασσα η ώρα πέρασε γρήγορα και η πρώτη “ιστορία” του νέου της δίσκου με τίτλο “κρατήσου απο μένα” ακούστηκε δυνατά μέσα στο απόλυτο σκοτάδι.
Τα φώτα άναψαν και η Ελευθερία πάντα λαμπρερή ήταν ήδη πάνω στη σκηνή. Μας “καλησπέρησε” αμέσως με την δεύτερη “ιστορία” της, το “Μη με φωνάξεις”! “Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι εδώ απόψε, και μαζί για τις επόμενες δύο ώρες θα τραγουδήσουμε παρέα. Μια δύσκολη, γεμάτη αμηχανία για την πατρίδα μας μέρα είμαστε εδώ για να ξορκίσουμε το κακό με το τραγούδι” είπε και αμέσως μας έκανε να χαρούμε με δυο αγαπημένα τραγούδια του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Το “Ως τα χαράματα” και “Πάρε με αγκαλιά και πάμε”.
Παλιά αγαπημένα τραγούδια όπως “Αναστασία”, “Πάμε ξανά στα θαύματα”, “Του πόθου τ’ αγρίμι”, “Ζωή κλεμμένη” έμπλεξαν με τις καινούργιες “ιστορίες” το “Πόσα περάσαμε”, “Μακριά απ’ την τρικυμία” και την “Συνήθεια”. Η Ελευθερία όμως δεν ήταν μόνη της. Μαζί της αυτό το καλοκαίρι ταξιδεύει και ένας νέος τραγουδιστής ο Πάνος Ζώης. Φανερά ενθουσιασμένη με τη φωνή του τον παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό της και μαζί ερμήνευσαν “Το τέλος”, “Άγγελος-εξάγγελος”, “Τα καράβια μου καίω”, ενω ο Πάνος ξεσήκωσε το κοινό με δύο μεγάλες επιτυχίες της εποχής, το “Έλα πάρε με”, και τις “Μέλισσες”.
Η Ελευθερία συνέχισε με τις αμέτρητες επιτυχίες της “Σαν την αγάπη την κρυφή”, “τον έρωτα ρωτάω”, “Με το ίδιο μακό”, “Τι λείπει”, “Της καληνύχτας τα φιλιά”, “Το κόκκινο φουστάνι”, “Τα κορμιά και τα μαχαίρια”, “Η βάρκα”, “Το παράπονο”, “Μένω εκτός”. Αναφέρθηκε στον Βασίλη Τσιτσάνη και στο ρόλο που έπαιξε στη ζωή της και στην καριέρα της. “Ήταν ο λόγος που ξεκίνησα να τραγουδώ” είπε και ερμήνευσε τα: “Ακρογιαλές δειλινά”, “Το πλοίο θα σαλπάρει”, “Μη μου ξαναφύγεις πια”.
Η βραδιά τελείωσε κοντά στα μεσάνυχτα με το κοινό να χειροκροτάει ασταμάτητα την Ελευθερία και να την “αναγκάζει” να επιστρέψει δύο φορές στη σκηνή για να μας χαρίσει το αξεπέραστο “Δυνατά” και το “Δε μιλώ για μια νύχτα”.
Συντάκτης: Μιχάλης Παπαευθυμίου