Συνέντευξη Burning Sticks
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στα talent shows δεν γίνεται ακριβώς επιλογή ταλέντων, γίνεται τηλεόραση…!
Συστήστε μας λίγο τους Burning Sticks
Χ…: Οι Burning Sticks αποτελούνται από εμένα σε φωνητικά και κιθάρα, τη Νάνσυ στα φωνητικά, το Γιώργο Σταυρουλάκη στην κιθάρα, τον Κώστα Στάμου (που λείπει σήμερα ) στο μπάσο και τον Κώστα Αναστασιάδη στα τύμπανα. Ήταν μία ιδέα που είχα εγώ όταν έφτιαξα κάποια κομμάτια μόνος μου. Μετά γνώρισα τη Νάνσυ, της ζήτησα να κάνει κάποια φωνητικά και μου άρεσε πολύ και γενικά μας άρεσε η όλη ιστορία!! Μετά βρήκαμε και τους υπόλοιπους που ήταν μέλη σε παλαιότερες μπάντες και κολλήσαμε γιατί θεωρήσαμε ότι είχαμε χημεία και το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο!
Πόσο εύκολο είναι να υπάρχει σύμπνοια όταν οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται από 5 άτομα;
Χ..: Καθόλου εύκολο!
Γ…: Αυτό είναι κι η μαγεία! Δηλαδή, για να πάρεις σωστές αποφάσεις συνήθως το κλειδί είναι η διαφωνία… Γιατί ένα κομμάτι ή γενικότερα μία απόφαση αποκτά έτσι πολλές πτυχές! Εν μέρει μπορεί να μας δυσκολεύει γιατί μερικές φορές καθυστερούν κάποια πράγματα αλλά το αποτέλεσμα είναι ένα ωραίο κράμα το οποίο χαρακτηρίζει αυτή τη μπάντα. Πάντως πέφτει πολλή συζήτηση δεν παίρνει αποφάσεις κάποιος αυταρχικά.
Μετά από πολλά χρόνια οι αντάρτες σύντροφοι που παλεύουν για την καταστροφή τη μπουζουκο-κρατίας φαίνεται ότι κατάφεραν κάτι..!
Το γεγονός ότι είστε αγγλόφωνο γκρουπ βοηθάει ή δυσκολεύει τα πράγματα στην Ελλάδα;
Ν..: Αναλόγως που θέλει κανείς να φτάσει πιστεύω εγώ. Αν κάναμε ελληνικά τραγούδια θα μπορούσαμε να απευθυνθούμε σε ένα ευρύτερο κοινό, ενώ ίσως τώρα περιοριζόμαστε κάπως. Αλλά τελευταία η τάσεις γενικά έχουν αλλάξει όσον αφορά το αγγλόφωνο τραγούδι και πλέον πολλές μπάντες πειραματίζονται σ’ αυτό και έχουν κάνει και βήματα προς τα έξω!! Δεν μπορώ να πω ότι μας φοβίζει το γεγονός ότι είμαστε αγγλόφωνο γκρουπ.
Χ..: Τη μπάντα την ενδιαφέρει η χώρα που είμαστε αλλά και η Ευρώπη για καριέρα. Δεν είναι θέμα μεγέθους χώρας, αλλά το κατά πόσο ο κόσμος εδώ μπορεί να κατανοήσει ευκολότερα και να ταυτιστεί με τον αγγλικό στίχο. Αυτό δυστυχώς ως τώρα γίνεται πιο πολύ στο εξωτερικό ..!
Γ..: Είναι διαφορετική η κουλτούρα που υπάρχει εδώ. Όχι τόσο στα μουσικά ακούσματα αλλά στους τρόπους με τους οποίους ένας δημιουργός στην Ελλάδα μπορεί να προβάλλει τη μουσική του. Ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν φεστιβάλ με συμμετοχή πολλών γκρουπ και δεν θεωρείται underground, εδώ στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται κάπως ανάποδα. Δηλαδή εδώ, είσαι σε ένα μαγαζί για κάποια σεζόν και κάποιες ημέρες της εβδομάδας. Τελείως διαφορετική κατάσταση από τα πράγματα στο εξωτερικό.
Επειδή δεν είπαμε τα «κόκκινα γυαλιά» ο κύριος Θεοφάνους μας έβγαλε από το παιχνίδι όπως μας έβαλε… απροσδόκητα!!
Η συμμετοχή σας στο x-factor πως προήλθε;
Ν..: Μας πήραν τηλέφωνο και μας έκαναν αυτή την πρόταση χωρίς να το περιμένουμε, το συζητήσαμε πάρα πολύ και καταλήξαμε ότι θέλουμε να το δοκιμάσουμε… το είδαμε σαν μία νέα εμπειρία! Δεν ήταν εξ αρχής δική μας απόφαση ουσιαστικά.
Χ..: Είχαμε παίξει στα Mad Day Live, και μας είδαν από την παραγωγή του X-Factor και μας πρότειναν να συμμετάσχουμε στις Audition. Λογικό, όπως παλαιότερα υπήρχαν κυνηγοί ταλέντων, έτσι κι εκείνοι ήθελαν να έχουν κάποιο καλό υλικό στο σόου.
Δεν σας φόβισε η συμμετοχή σε ένα talent show που υπάρχουν και αρνητικά και θετικά σχόλια;
Ν..: Εμένα προσωπικά με φόβισε!! Δεν περίμενα με τίποτα ότι θα μπορούσαν να μας κάνουν μια τέτοια πρόταση και μια μπάντα σαν τη δική μας να βρεθεί σε ένα τέτοιο σόου.
Γ..: Σ’ όλους μας φάνηκε περίεργο για να ‘μαστε ειλικρινείς! Είμαστε λίγο διαφορετικοί στο στυλ από αυτό που συνήθως βλέπουμε σε τέτοια σόου, αλλά καταλάβαμε ότι μακροπρόθεσμα μία τέτοια εμφάνιση θα μπορούσε να μας ωφελήσει.
δεν ξέρω για ποιον απ’ όλους τους Θεοφάνους θέλετε να σας πω διότι εμείς γνωρίσαμε 3-4.. είναι καλλιτέχνης ο κύριος Θεοφάνους, ότι κ αν σημαίνει αυτό..!
Τελικά πήρατε αυτά που ελπίζατε;
Ν..: Πήραμε αρκετά πράγματα από το παιχνίδι, όσον αφορά και τη μπάντα και τις εμπειρίες και το δέσιμο μεταξύ μας. Επίσης άνοιξαν και κάποιες πόρτες που ίσως δεν θα είχαν ανοίξει αν δεν είχαμε κάνει αυτή την κίνηση. Ίσως όχι τόσο άμεσα δηλαδή όπως τελικά έγινε.
Χ..: Και καταλάβαμε επίσης πόσο βρώμικος γενικότερα μπορεί να είναι ο χώρος του θεάματος!!
Πρέπει να τα «χώσεις» σε κάποιο ραδιοφωνικό παραγωγό (τις περισσότερες φορές) και έτσι να ανέβεις στα charts και να παίζεις στα ραδιόφωνα…
Αδικηθήκατε θεωρείτε μέσα στο XFactor?
Ν..: Επειδή ξέραμε όλοι λίγο πολύ που βρισκόμαστε, ξέραμε μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε σε ένα τέτοιο σόου. Δεν πέρασε καθόλου από το μυαλό μας ότι θα φτάσουμε μέχρι τον τελικό! Ήμασταν συνειδητοποιημένοι σ’ αυτό και ήταν αρκετά σεβαστή και η θέση που καταφέραμε να φτάσουμε στο X-Factor.
Χ..: Εγώ δεν πιστεύω ότι σε παιχνίδια σαν το X-Factor παίζει ρόλο αν αξίζεις ή αν έχεις καλή φωνή… Η πορεία βέβαια δείχνει κάθε φορά αν τελικά κάποιος αδικείται εις βάρος του άλλου ή όχι.!
Γ..: Το βασικό είναι ότι το παιχνίδι ασχολείται και με το image των διαγωνιζομένων αλλιώς δεν θα χρειαζόταν καν το σόου. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό θεωρώ ότι έχουμε σίγουρα αδικηθεί. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν γίνεται ακριβώς επιλογή ταλέντων, γίνεται τηλεόραση. .! Αυτό είναι σημαντικό! Μπορεί κάποιος να περάσει επειδή είναι απλά έξυπνος…
Κ..: Εγώ προσωπικά θυμάμαι μία κοπέλα που δεν είχε την εμφάνιση και γι’ αυτό το λόγο δεν πέρασε στους τελικούς παρόλο που άξιζε. Δεν κάνεις καθαρά μουσικό διαγωνισμό. Κοιτάς το σύνολο!!
…η Eurovision προσαρμόζεται με τις εποχές που διανύουμε αλλά δυστυχώς δε βλέπω την Ελλάδα να μπορεί να ακολουθήσει αυτούς τους ρυθμούς, δε μπορεί να ακολουθήσει τα μουσικά δρώμενα της Ευρώπης
Με δυο λόγια πως θα χαρακτηρίζατε τους κριτές του x-factor (Γκαγκάκη, Θεοφάνους, Μουρατίδης, Λεβέντης);
Ν..: Όσον αφορά την κυρία Γκαγκάκη θα την χαρακτήριζα ήρεμη δύναμη, είναι πολύ τυπικός και μετρημένος άνθρωπος. Ο κύριος Μουρατίδης αν και δεν τον έχω ζήσει πολύ θα τον χαρακτήριζα «τσαχπινο-γαργαλιάρη», ο κύριος Λεβέντης είναι λεβέντης, όνομα και πράγμα, το συμπαθώ πάρα πολύ και όσον αφορά τον κύριο Θεοφάνους πολλαπλή προσωπικότητα θα έλεγα…!
Χ..:Η κυρία Γκαγκάκη είναι εκπληκτική κυρία, εκπληκτικός άνθρωπος… πολύ επικοινωνιακή! Ο κύριος Μουρατίδης είναι σταθερή αξία ως κριτής σε talent shows, πιστεύω ότι έχει την πιο alternative διάθεση απ’ όλος εκεί μέσα. Όσον αφορά τον κύριο Λεβέντη δεν έχω κουβέντα να πω, φανταστικός άνθρωπος. Είναι στην Αγγλία και ακόμη έχουμε επικοινωνία και μας βοηθάει… είναι ένα άτομο που μπορείς να στηριχτείς πάνω του! Τώρα για τον Θεοφάνους, δεν ξέρω για ποιον απ’ όλους τους Θεοφάνους θέλετε να σας πω διότι εμείς γνωρίσαμε 3-4.. είναι καλλιτέχνης ο κύριος Θεοφάνους, ότι κ αν σημαίνει αυτό..!
Κ..: Για μένα οι πιο συμπαθητικοί ήταν η κυρία Γκαγκάκη και ο κύριος Λεβέντης… Ο κύριος Μουρατίδης είναι άτομο με εναλλακτική μουσική διάθεση, τώρα για τον άνθρωπο κύριο Θεοφάνους έχω να πω… πολλαπλή προσωπικότητα, δεν βγάζω άκρη μαζί του!!!
Γ..: Όσον αφορά τη μουσική θεωρώ ότι τα πιο εύστοχα πράγματα τα ακούσαμε από τον κύριο Λεβέντη.. οι παρατηρήσεις του ήταν σωστές και είχαν βαρύτητα..!Πέρα λοιπόν από αυτά, τη μεγαλύτερη σχέση την είχαμε «θεωρητικά» με τον κύριο Θεοφάνους… ίσως όχι όμως την επαφή που θα έπρεπε να υπάρχει με τον άνθρωπο που σε μανατζάρει μέσα στο παιχνίδι! Τουλάχιστον μέσα στους μήνες που περάσανε είδαμε τις διάφορες πτυχές του χαρακτήρα του. Το θετικό με όλο αυτό ήταν πως με αυτό τον τρόπο είχαμε ελευθερία έκφρασης στο x-factor, δηλαδή στο ποια τραγούδια θα επιλέγουμε να πούμε εκτός από μια εξαίρεση, μια παρέμβαση σοβαρή, κατά τ’ άλλα κάναμε τις δικές μας επιλογές… εκτός επαναλαμβάνω από μια εξαίρεση πάντα…!
Τη μπάντα την ενδιαφέρει η χώρα που είμαστε αλλά και η Ευρώπη για καριέρα. Δεν είναι θέμα μεγέθους χώρας, αλλά στο κατά πόσο ο κόσμος εδώ μπορεί να κατανοήσει ευκολότερα και να ταυτιστεί με τον αγγλικό στίχο.
Τώρα με προκαλείς όμως να ρωτήσω ποια είναι η εξαίρεση όπως καταλαβαίνεις…
Γ..: Ποια είναι η εξαίρεση ε;; Έχεις μια ροκ μπάντα που της λες μπράβο, πάμε γερά, δυνατά… τα τραγούδια είναι στο ύφος της μπάντα και ξαφνικά σου ζητάει κάποιος να πεις τα «κόκκινα γυαλιά» του Κραουνάκη, χωρίς βασικά να σου λέει αν θέλεις αλλά πως πρέπει να το πεις…! Αυτό δεν έγινε τελικά. Δεν είπαμε τα «κόκκινα γυαλιά» γιατί είναι σα να έχεις τη formula 1 και να της ζητάς να κάνει ορειβασία, δεν γίνεται, θα σπάσει…!!
Χ..: Τελικά θέλω να συμπληρώσω πως ίσως ο λόγος που εκείνο το βράδυ ο Θεοφάνους είπε θέλω να μείνουν οι TU και όχι οι Burning sticks ήταν που δεν παίξαμε τα «κόκκινα γυαλιά». Επειδή δεν είπαμε το συγκεκριμένο κομμάτι ο κύριος Θεοφάνους μας έβγαλε από το παιχνίδι όπως μας έβαλε… απροσδόκητα!! Γιατί όταν έχεις μια μπάντα που πάει πολύ καλά ως το 5 live και ξαφνικά τους αλλάζεις στυλ είναι σα να θες να τους πεις «άντε γεια τώρα»… και να το λέγαμε τελικά το κομμάτι με βάση τη μέχρι τότε πορεία μας θα ήταν μια αποτυχία απίστευτη το αποτέλεσμα… οπότε καταλήγω πως ναι ο τρόπος του κυρίου Θεοφάνους ήταν αυταρχικός, αν δε κάνεις αυτό που θέλω άντε γεια τώρα..!!
Eurovision… Με ενδιαφέρει πολύ η άποψη σας.
Γ..: Καταρχήν ο θεσμός της Eurovision για μένα είναι κάτι ωραίο, συμμετέχουν μουσικά ταλέντα από όλη την Ευρώπη και είναι πολύ όμορφο αυτό!! Το πόσα χρήματα βέβαια θα ξοδέψουμε ασχέτως της θέσης που θα πάρουμε έχει να κάνει καθαρά με το promotion που θα επιλέξουμε να κάνουμε.. η Eurovision προσαρμόζεται με τις εποχές που διανύουμε αλλά δυστυχώς δε βλέπω την Ελλάδα να μπορεί να ακολουθήσει αυτούς τους ρυθμούς, δε μπορεί να ακολουθήσει τα μουσικά δρώμενα της Ευρώπης… Και δυστυχώς δεν υπάρχουν άνθρωποι να τα αναλάβουν όλα αυτά, ούτε στις χορογραφίες, ούτε στη σκηνοθεσία, και γενικά δεν υπάρχουν άτομα που να παράγουν τέχνη. Όλα αυτά γίνονται γιατί αναλαμβάνουν συνεχώς οι ίδιοι άνθρωποι, κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι και όχι νέοι άνθρωποι με φρέσκες ιδέες.
Πως κρίνετε τη συμμετοχή του Λούκα Γιώρκα;
Γ..: Το κομμάτι του Λούκα που έχει επιλεχθεί, στην Ελλάδα θα μπορούσε να πάει πολύ καλά, να κάνει μια σεζόν σούπερ… αλλά στη Eurovision θα πουν «εσύ μεγάλε από πού ήρθες;;;», έχει περάσει αυτή η μόδα του ethnic τύπου, κακώς βέβαια αλλά δεν υπάρχει πια…
…υπάρχει αυτό το «οικογενειοκρατία» στυλ, έχω δηλαδή μια θέση ισχύος και επιλέγω εγώ ποια μπάντα θα παίζει ή ποιοι καλλιτέχνες θα ακούγονται στα ραδιόφωνα ή για ποιους επιλέγω να μιλήσω όταν θα μου δοθεί το τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό βήμα.
Εσείς θα θέλατε να εκπροσωπήσετε την Ελλάδα στη Eurovision, και αν ναι με αγγλικό στίχο να φανταστώ;
Ν..: Εγώ προσωπικά θα γούσταρα να το κάνω αλλά στα πλαίσια του να φτιάχνουμε εμείς τη μουσική, να κάνουμε εμείς το κομμάτι στα μέτρα μας. Θα μου άρεσε να το ζήσω όλο αυτό…
Γ..: Θεωρώ ότι το κλειδί είναι το καλλιτεχνικό υλικό… είμαστε μια μπάντα με συγκεκριμένο ύφος.. αν μας ζητούσαν να πάμε με ένα ζειμπεκο-ροκ κομμάτι εννοείται πως δεν θα το κάναμε… Θα γούσταρα λοιπόν να είμαι σε οποιαδήποτε Eurovision αν μπορούσα να βγάλω την καλλιτεχνική μου ταυτότητα προς τα έξω. Αν λοιπόν κάποιοι πιστεύανε ότι οι Burning sticks κάνουν για τη Eurovision όπως είναι θα πηγαίναμε εννοείται άλλωστε οι καλλιτέχνες πρέπει να εκτίθενται με οποιαδήποτε ευκαιρία βρίσκουν. Ο ρόλος του καλλιτέχνη είναι να εκτίθεται και να κοινωνείται…!
Live εμφανίσεις καλλιτεχνών εκτός από μπουζούκια και σε clubs τελευταία… Που οφείλεται κατά τη γνώμη σας;
Γ..: Μετά από πολλά χρόνια οι αντάρτες σύντροφοι που παλεύουν για την καταστροφή τη μπουζουκο- κρατίας φαίνεται ότι κατάφεραν κάτι..! Στα μπουζούκια πλέον δεν γίνονται οι τζίροι που γινόντουσαν παλιά οπότε δεν μπορούν να δουλέψουν όσες μέρες δούλευαν παλιότερα και να χρεώνουν 200 ευρώ το μπουκάλι!! Έτσι όλοι οι τραγουδιστές είπαν ας παίξουμε σε μπαράκια, σε πανηγύρια, παντού για εξοικονόμηση χρημάτων και έτσι με αυτό τον τρόπο, Δόξα το Θεό, φέρνουν την Ελλάδα στη εποχή του ’50, ’60 που πήγαινες σε μπαράκια και έβλεπες γκρουπάκια να παίζουν, πέρναγες ωραία και δεν πλήρωνες και τα άντερα σου..
Χ..: Οι καλλιτέχνες που δουλεύουν σε μπουζούκια κάνουν και εξτραδάκια γιατί έχουν πέσει τα μεροκάματα. Ούτως ή άλλως οι live εμφανίσεις έχουν αυξηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο επειδή έχει πεθάνει η δισκογραφία. Κάποτε στην Ελλάδα ερχόταν ένα συγκρότημα από το εξωτερικό και φέτος δεν ξέρεις σε ποιο να πρωτοπάς!!
Ραδιόφωνα και playlists. Τι παίζει; Προωθούνται συγκεκριμένοι καλλιτέχνες κατά τη γνώμη σας;
Χ..: Εννοείται πως προωθούνται συγκεκριμένοι καλλιτέχνες. Πλέον έχω δεχτεί ότι έτσι πάει… Πρέπει να τα χώσεις σε κάποιο ραδιοφωνικό παραγωγό (τις περισσότερες φορές) και έτσι να ανέβεις στα charts και να παίζεις στα ραδιόφωνα… Θα θελα να υπάρχουν και κάποιοι ραδιοφωνικοί παραγωγοί που να ψάχνονται, που να θέλουν να ακούγονται και κάποιοι άλλοι καλλιτέχνες, που να δίνουν στον κόσμο την επιλογή να διαλέξει τι του αρέσει γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει επιλογή, γίνεται εμπλοκή όλη μέρα με 5 κομμάτια…
Γ..: Τα πράγματα είναι απλά.. όπως θα έδινες κάποιες χιλιάδες ευρώ για να προβάλεις μια ολοσέλιδη διαφήμιση του δίσκου σου σε ένα περιοδικό ή μια εφημερίδα υψίστης κυκλοφορίας αντίστοιχα κάνεις μια αντίστοιχη κίνηση για να ακούγεται το cd σου στο ραδιόφωνο… και δυστυχώς είναι μια αγορά που δύσκολα πεθαίνει διότι κάποιοι ραδιοφωνικοί παραγωγοί με καλλιτεχνικές ανησυχίες που θέλουν να προβάλουν καινούρια πράγματα ξηλώνονται αμέσως.. με αποτέλεσμα να ακούμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.. Νέα τραγούδια συγκεκριμένων καλλιτεχνών και κάποια τραγούδια παμπάλαια – τραγούδια δεινόσαυροι δηλαδή…!
Αν σας δινόταν η ευκαιρία να αλλάξετε κάτι στο χώρο της ελληνικής μουσικής τι θα ήταν αυτό;
Ν..: Τα μπουζούκια…! Δεν έχω καταλάβει το λόγο ύπαρξης τους αλλά βλέπω ότι ο περισσότερος κόσμος διασκεδάζει στα μπουζούκια…!
Χ..: Είναι τόσα πολλά αυτά που θα αλλάζαμε που χάνουμε τη μπάλα πιο θα μπει πρώτο. Θα ήθελα για παράδειγμα να άλλαζα τη φιλοσοφία ορισμένων ανθρώπων, βλέπουμε ας πούμε όταν έρχονται αγγλόφωνες μπάντες από το εξωτερικό υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από τους Έλληνες, ακούνε δηλαδή αυτού του είδους τη μουσική… θα ήθελα λοιπόν να βρω τον τρόπο να ακολουθούν και τους Burning Sticks και γενικότερα τους εγχώριους τέτοιου είδους καλλιτέχνες , να υπάρχει δηλαδή ο ίδιος ζήλος… να φύγει η νοοτροπία του «made in Greece”..!
Γ..: Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει αυτό το «οικογενειοκρατία» στυλ, έχω δηλαδή μια θέση ισχύος και επιλέγω εγώ πια μπάντα θα παίζει ή ποιοι καλλιτέχνες θα ακούγονται στα ραδιόφωνα ή για ποιους επιλέγω να μιλήσω όταν θα μου δοθεί το τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό βήμα… Θα ‘θελα να μην προβάλλεται λοιπόν μόνο η κλίκα του κάθε τέτοιου τύπου και αυτοί που δεν τους γνωρίζει να μην μπορούν να εισχωρήσουν στην παρέα… Έχουν δηλαδή 5 – 10 φιλαράκια και παίζουν αυτούς… Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που εμείς μπήκαμε και στο x-factor. Πολλές πόρτες και άνθρωποι με τους οποίους μιλάμε τώρα δεν θα κάνανε ποτέ αν δε μπαίναμε στο x-factor. Είμαστε μια ομάδα 5 ανθρώπων οι οποίοι πριν και μετά το X-Factor κάναμε το ίδιο πράγμα, δεν έχουμε αλλάξει σε κάτι και μόνο αφού συμμετείχαμε στο παιχνίδι πλέον μας αντιμετωπίζουν όλοι αλλιώς.. Αυτό θα ‘θελα να αλλάξει λοιπόν .. να μην είναι τόσο κλειστό το κύκλωμα…
Κ..: Εγώ θα ‘θελα να αλλάξει και η πειρατεία, σε όλα τα επίπεδα..να μπει μια τάξη… ! Ακρίβυνε το cd , γιατί ακρίβυνε η βενζίνη, ακρίβυνε το ψωμί οπότε λογικό είναι… Μ’ αυτό τον τρόπο οι καλλιτέχνες δεν βγάζουν χρήματα… και για να ρίξουν το κόστος αναγκάζονται να κάνουν λιγότερο ποιοτικές δουλειές μια και οι δισκογραφικές δεν έχουν χρήματα για να δώσουν αυτά που πρέπει…
Η δυνατότητα να βρίσκεστε κάτω από μια δισκογραφική στέγη πόσο σημαντικό είναι ποια στις μέρες μας;
Καλό είναι να υπάρχει μια δισκογραφική στέγη για το ελάχιστο της προβολής που μπορεί να σου εξασφαλίσει διότι τα πράγματα είναι δύσκολα πλέον!! Πιο παλιά υπήρχαν τα χρήματα για τα ανάλογα promotion, τις ανάλογες παραγωγές, τώρα ελπίζεις στο minimum promotion που μπορεί να σου κάνει μια εταιρεία, εσύ πλέον είσαι υπεύθυνος για όλα… και μάνατζερ, και promoter και όλα!!
Ποια είναι η σχέση σας με το διαδίκτυο; Θεωρείτε ότι μπορεί να φανεί χρήσιμο σε πρωτοεμφανιζόμενους καλλιτέχνες; Τους παρέχει τη δυνατότητα να προωθήσουν φθηνά, εύκολα και γρήγορα τη δουλειά τους;
Γ..: Ευτυχώς που υπάρχει και το ιντερνέτ σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς και μπορείς να προωθήσεις την δουλειά σου… αλλιώς τι θα κάναμε..! Σίγουρα βοηθάει και είναι ένας τρόπος γρήγορης και άμεσης προβολής!
Σε ποιες σελίδες μπορεί να δουν οι θαυμαστές οτιδήποτε καινούριο ετοιμάζεται;
www.myspace.com/theburningsticks
www.reverbnation/theburningsticks
www.jumpingfish.gr/theburningsticks
Facebook: The Burning Sticks Band
Δισκογραφικά σε τι φάση πετυχαίνουμε τους Burning Sticks;
Γ..: Ετοιμάσαμε ήδη το νέο μας single «Last Drink» που ακούστηκε στον τελικό του x-factor και τώρα είμαστε στη φάση να καταλήξουμε στην δισκογραφική που θα το κυκλοφορήσει!! Εκτός αυτού έχουμε προγραμματίσει μια σειρά live εμφανίσεων σε όλη την Ελλάδα…
Συνέντευξη στην Σοφία Μπεκιάρη
Φωτογράφηση: Ανδρέας Παπαγιαννάκης
Να ευχαριστήσουμε θερμά το Kitchen Bar στο Χαλάνδρι για την άψογη φιλοξενία…!