To Tralala.gr αποκλειστικά στις πρόβες των Goin’ Through… Διαβάστε τι μας δήλωσαν!
Ένας θα σας πούμε, το «πάντρεμα» της ραπ μουσικής με το λαϊκό τραγούδι είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του προγράμματος.
Ο Νίκος Βουρλιώτης λίγο πριν ξεκινήσει τις τελικές πρόβες για την αποψινή πρεμιέρα μας μίλησε για τη συνεργασία του με τον Πάνο Κιάμο, την οικονομική κρίση, τα νέα του δισκογραφικά σχέδια και για το «φαινόμενο» Παντελή Παντελίδη.
Νίκο θα ήθελα να μου πεις πως προέκυψε η συνεργασία με τον Πάνο Κιάμο;
Είναι κάτι το οποίο προέκυψε μετά από τουλάχιστον 3 χρόνια «ψησίματος». Όπως γνωρίζετε είμαστε και στην ίδια δισκογραφική εταιρεία με τον Πάνο και κατά καιρούς έχουμε μιλήσει για αυτή την συνύπαρξη και νομίζω ότι είναι ίσως η πιο ώριμη στιγμή, η πιο κατάλληλη και για τις δύο πλευρές να συναντηθούμε κάτω από αυτές τις συνθήκες, δηλαδή σε ένα χώρο ο οποίος έχει μια πιο club αισθητική.
Τι θα δούμε από τον Νίκο Βουρλιώτη και τους Goin’ Through στο πρόγραμμα;
Το γνωρίζετε όλοι σας ότι δεν έχουμε κάνει πολλές τέτοιες δουλειές, πέρα από το 2006 με την Άννα Βίσση στο «Βοτανικό και το 2009 με την Δέσποινα Βανδή στην Θεσσαλονίκη στη «Πολιτεία». Ουσιαστικά αυτό που διαφοροποιεί το πρόγραμμα μας είναι ότι έχουμε ακόμη περισσότερο ρεπερτόριο και ακόμη περισσότερα τραγούδια. Επιπλέον έχουμε παρουσία της μπάντας με την οποία συνεργαστήκαμε το καλοκαίρι, που είναι το νέο live προφίλ των Goin’ Through και η προσθήκη του Ζαν Μπατίστ στα φωνητικά.
Είναι μια πρόκληση αυτό για εσάς;
Οτιδήποτε καινούργιο είναι μια πρόκληση, υπό την έννοια ότι καλείσαι να ανταπεξέλθεις, πέρα από τις απαιτήσεις που μπορεί να έχει ένα πρόγραμμα αυτό καθεαυτό, καλείσαι να ανταποκριθείς και στις απαιτήσεις που έχει η εποχή. Κάθε εποχή έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες. Αυτή η εποχή έχει και μία παραπάνω δυσκολία, ότι βρισκόμαστε σε μια κατάσταση πίεσης και καταπίεσης, είτε αυτή είναι συναισθηματική, είτε είναι οικονομική, είτε είναι κοινωνική κτλ. Όλα αυτά δημιουργούν νέα δεδομένα μέσα στα οποία πρέπει να επαναδιαπραγματευθείς πολλά πράγματα και να τα φέρεις με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αποδοτικά και για σένα και για τους ανθρώπους που συνεργάζεσαι.
Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να βγούμε από την κρίση;
Δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος γι’ αυτό. Τουλάχιστον με τον τρόπο που διαχειρίζονται αυτή τη στιγμή, αυτοί που διαχειρίζονται τα πράγματα. Θεωρώ ότι ο τρόπος που διαχειρίζονται όλοι αυτοί τη φάση του χρέους, του δανεισμού κτλ..όχι μόνο δίνει παράταση στο «μαρτύριο», αλλά επιδεινώνει ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Αυξάνονται οι άνεργοι, αυξάνονται οι μειώσεις, περισσότεροι φόροι . Θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν πολύ σοβαρές αλλαγές. Έλεγα από την αρχή ότι η σχέση μας με την Ε.Ε, με το ΔΝΤ και όλον αυτό το μηχανισμό, ότι θα είναι καταστροφική.
Ανήκετε στο δυναμικό της Universal Music. Πόση βοήθεια μπορεί να δώσει μια δισκογραφική εταιρεία για την προώθηση ενός καλλιτέχνη στις μέρες μας;
Μια δισκογραφική εταιρεία μπορεί να προσφέρει πολλά πράγματα, αρκεί να έχει τη διάθεση να το κάνει, να έχει όρεξη για δουλειά, να βλέπει και να αφουγκράζεται τη νέα πραγματικότητα, η οποία νέα πραγματικότητα όλοι γνωρίζουμε ποια είναι, είτε αυτή λέγετε ίντερνετ, είτε social networking είναι όλος αυτός ο μηχανισμός που υπάρχει αυτή τη στιγμή για να (επικοινωνήσεις ) πράγματα, ιδέες και προϊόντα. Αυτά είναι ακόμη περισσότερα όπλα στα χέρια της δισκογραφίας αρκεί να τα χρησιμοποιήσει σωστά και με έξυπνο τρόπο. Θεωρώ ότι πρέπει να ξεφύγει η δισκογραφία και οι άνθρωπο της δισκογραφίας, από τα συνηθισμένα πράγματα που έκαναν. Πρέπει να ανοίξει το μυαλό της , να φτιάξει νέες συνθήκες, να κάνει ένα fine tuning γενικότερα σε πράγματα που έχουν σχέση με τη δουλειά αυτή και από εκεί και πέρα αυτό που μένει είναι το να έχει στα χέρια της καλό προϊόν. Είναι προϋπόθεση η καλή μουσική, είναι προϋπόθεση το καλό τραγούδι. Όση διαφήμιση και να σου κάνει σε ένα κακό τραγούδι μια δισκογραφική, η αντοχή και το όριο του σταματούν σε κάποιο σημείο.
Επειδή ανέφερες το social και το ίντερνετ κατ’ επέκταση, θέλω να μου πεις πόσο μπορεί να βοηθήσει τους καλλιτέχνες και εάν είναι ένα επιπλέον όπλο στις μέρες μας…
Θεωρώ ότι είναι όπλο εν μέρει για ένα καλλιτέχνη αλλά μπορεί ναι είναι και καταστροφικό. Σήμερα με το πάτημα ενός κουμπιού δημοσιοποιείται μια είδηση ή ένα τραγούδι τόσο εύκολα, που πλέον αυτόματα δημιουργεί στον καλλιτέχνη, στην δισκογραφική και στην αγορά τόσες μεγάλες ταχύτητες , στην αλλαγή των τραγουδιών, που τα τραγούδια έχουν πολύ σύντομο χρόνο ζωής. Ένα τραγούδι παλιώνει τόσο γρήγορα από τα social network, όσο δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ποτέ. Βγαίνει ένα τραγούδι και μέσα σε 2 μήνες θα είναι παλιό και θα πρέπει να το αντικαταστήσεις με καινούργιο. Αυτό είναι το σημείο των καιρών, ότι πλέον καταναλώνουμε με τόση μανία και τόσο πάθος τα πάντα στη ζωή μας, που όλα μας τελειώνουν γρήγορα. Δεν ξέρω αυτό είναι ίσως ένα ερωτηματικό που πρέπει να βάλουμε όλοι μας , κάποια στιγμή στη ζωής μας.
Πιστεύεις ότι ο Παντελής Παντελίδης είναι ένα «φαινόμενο» του διαδικτύου και ότι πήρε όλη αυτή την προβολή μόνο μέσα από το YouTube;
Ξεκάθαρα!!! Αυτό το πράγμα το παραδέχεται και ο ίδιος, το παραδέχεται και το περιβάλλον του, ότι αυτός ο άνθρωπος χρησιμοποίησε αυτό το μέσο για να δημοσιοποιήσει τη δουλειά του, την εικόνα του, τα τραγούδια του και θεωρείται αυτή τη στιγμή απ’ όλους, δικαιολογημένα, ότι είναι η μεγάλη σύγχρονη ανακάλυψη του διαδικτύου. Κατά πόσο μπορεί να είναι φαινόμενο ή όχι θα το κρίνει η ιστορία και το αποτέλεσμα όλης αυτής της δουλειάς και των χρόνων που θα ακολουθήσουν. Μπορεί όμως ο Παντελίδης και ο κάθε Παντελίδης international ή local να θεωρείται «φαινόμενο» από τη στιγμή που χωρίς να τον αναλάβει ένας μάνατζερ ή μια δισκογραφική εταιρεία, με μοναδικό όπλο τον υπολογιστή του και κάποια βιντεάκια που έχει γράψει μόνος του, να γίνεται τόσο δημοφιλής και τόσο αγαπητός μέσα από τα τραγούδια του».
Ποια είναι τα μελλοντικά δισκογραφικά σχέδια των Goin’ Through;
Έχουμε έναν δίσκο ο οποίος τρέχει αυτή τη στιγμή, με τελευταίο single το «Όπως Εγώ» με τις «Μέλισσες». Αναμένεται ένα νέο single video με την Ελευθερία Ελευθερίου, το οποίο εμπεριέχεται μέσα στο δίσκο με τίτλο «Το μυστικό μου». Αυτά όσον αφορά τον προγραμματισμό για τον δίσκο «Gallery». Από εκεί και πέρα υπάρχει νέα δισκογραφική δουλειά Goin’ Through για το soundtrack μιας κινηματογραφικής ταινίας , η οποία έχει ξεκινήσει ήδη γυρίσματα. Δεν θα σας πω ακόμα τον τίτλο γιατί είμαι λίγο προληπτικός αλλά θα το μάθετε σύντομα. Όσον αφορά τις δραστηριότητες που αφορούν τον καθένα από μας ξεχωριστά… Το «Family the Label» τρέχει διάφορα πράγματα και νέα πρόσωπα όπως είναι ο VITO που έχει κυκλοφορήσει το single του «Το τελευταίο θρανίο» και ο Ζαν Μπατίστ που θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες το νέο του single «Μίλα ειλικρινά». Αλλά παράλληλα με τα δισκογραφικά και η συμμετοχή μου στο μιούζικαλ Fame. Είναι η δεύτερη θεατρική μου απόπειρα η πρώτη ήταν στην έκτη δημοτικού που έκανα το Λόρδο Μπάιρον. Τώρα κάνω τον mr Bell το δάσκαλο χορού σε μια σχολή τεχνών με διευθύντρια την Αλέκα Κανελλίδου και πάρα πολλούς μαθητές κάτω από μας οι οποίοι παρουσιάζουν την πολυμορφική πλευρά του ταλέντου που μπορεί να υπάρχει εκεί έξω. Άλλοι χορεύουν, άλλοι τραγουδούν, άλλοι παίζουν, άλλοι τα κάνουν όλα μαζί. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος είναι κάτι καινούργιο στη ζωή μου και το ζω με πολύ έντονο τρόπο και πάθος . Μπορείτε να μαθαίνετε όλα τα νέα μας και εδώ www.gointhrough.com – www.familythelabel.com .
Θερμές ευχαριστίες στην Κική Τσολακίδη για την πολύτιμη βοήθεια της